הפקת אירוע תדרוש מכם כמה וכמה דברים ובפרט כאשר תרצו להעשיר את הערב באמצעות מסיבת קריוקי. השכרת קריוקי לכל מטרה הוא אינו עניין שאפשר להקל בו ראש. מה תדרשו לבדוק לפני השכרת ציוד קריוקי למסיבה? כיצד תוכלו גם אתם להפיק ערב מוצלח ביותר? להלן כמה פרמטרים נכונים באשר להפקת אירוע קריוקי מושלם.
שלב א’: תכולת הערכה
הדבר הראשוני הינו תכולת הערכה. מה מכילה ערכת הקריוקי? האם כתוב עליה מערכת מוגברת או האם היא מכילה מעבר לכך? ראוי כי לא תסתפקו ברמקול מוחלש. חשוב לבחור מערכת קריוקי המכילה זוג רמקולים חזקים ממיטב החברות, רמקולים בעלי 300 וואט או יותר יספקו לכם מסיבת קריוקי של 30 איש וקצת יותר. שאלה שנייה שיש לשאול קשורה בהרכבת הציוד. מה יידרש מכם בזמן ההרכבה? האם מדברים על עניין מסובך? בעת רכישת הערכה, ראוי לקבל אותה מורכבת כמעט במאה האחוזים. החיבור היחיד יבוא לידי ביטוי בחיבור לחשמל.
לבדוק את הפרטים הקטנים
הפרטים הקטנים לכאורה קשורים בעיתוי הגעת הטכנאי. תוך כמה זמן תקבלו מענה אם בכלל? האם השירות יהיה זמין בכל עת?עד כמה ארוכים הכבלים במערכת? אורך הכבלים חשוב ביותר וזאת על מנת שתוכלו למקם את הציוד בכל מקום אפשרי וללא הגבלה. נקודה נוספת שיש לקחת בחשבון קשורה בבחירת רפרטואר שירי הקריוקי. האם ווידאתם כי התכנים מורשים על פי חוק? היזהרו מתכנים המועברים ללא רישיון, הקנס בשל עלות ללא רישיון עלול להסתכם באלפי שקלים. שנייה לפני שאתם רוכשים ציוד, יש לבדוק את הציוד. האם ציוד הקריוקי מוכה בבלאי, פגמים או כל דבר אחר? האם מדובר בציוד קריוקי יד שנייה? כאן תדרשו לבצע בדיקת איכות שמע. יש לחבר את הרמקולים ואת המיקרופונים ולהאזין בקשב רב לציוד הנבחר. אם במקרה תתקלו בסאונד שאיננו ערב לאוזניכם חשוב כי תוותרו על הרכישה. בהמשך לבדיקת הציוד, ראוי לבצע גם בדיקת מקרן ונורה- חיבור המקרן ותמונת “שלג” יוכיחו כי קיימת בעיה הן בציוד והן במקרן ועל פי כך יישק דבר.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !