לא מעט אנשים מתמודדים עם עבודה יום יומית שדורשת מהם לעמוד מול קהל ולדבר שעות. משמעות הדברים היא שכל מי שמאזין להם צריך לשמוע אותם כבר שיותר טוב ולכן עולה השאלה, איזה פתרון יוכל להגביר את קול שלנו? martin school הינה חגורת ההגברה הטובה ביותר שיש ואתם יכולים להיות בטוחים שאם גם אתם עובדים בתור מורים, מורות, מורי דרך או שיש לכם כל מקצוע אחר שדומה לתחום הזה, הרי שגם אתם תוכלו ליהנות מאוד ממכשיר כזה. חגורת הגברה martin school היא בהחלט סוג של בידורית ניידת, אם כי כאן המימדים הרבה יותר קטנים כך שניתן לשאת אותה בקלות אפילו תוך כדי השיעור. חגורת הגברה מסוג martin school דגם 691 PLUS היא חגורה מאוד קטנה וקומפקטית והיא בהחלט מקצועית ואיכותית ביותר.

מה במכשיר?

כאשר פותחים את martin school מגלים מכשיר שמעוצב יפה ושיש לו פאנל עליון מוגבר עם 4 כפתורים שונים ומסך LCD קטן. הייעוד של הכפתורים הללו הוא שליטה על התפריטים השונים של המכשיר וקל מאוד לתפעל כל דבר כאן. יש כמובן 2 כניסות של USB ובנוסף לכך, יש גם כרטיס זיכרון מסוג TF CARD וזה אומר שתוכלו לעשות שימוש נרחב ומגוון במכשיר הזה.

יש כאן מספר מסכים שונים כאשר לכל אחד פונקציה אחרת:
1. המסך הראשון – מסך MUSIC ודרכו ניתן להשמיע מוזיקה.
2. המסך השני – מסך BLUETOOTH שבעזרתו ניתן יהיה להתחבר, לדוגמא, לאייפון.
3. המסך השלישי – מסך RECORD, וכפי שהשם שלו מעיד, זה מסך ההקלטה. מדובר על פתרון נהדר עבור מורים ומורי דרך, כי אם אתם עדיין בשלב שאתם רוצים להאזין להרצאות שלכם ולשמוע איפה טעיתם, דרך המסך הזה תוכלו לעשות זאת בקלות.
4. המסך הרביעי – מסך FM, זהו המסך שדרכו ניתן להשמיע רדיו.

כל תוכנות המערכת

כאשר חושבים לקנות מכשיר כמו חגורת martin school אי אפשר שלא לבדוק את כל תכונות המערכת, כי הדבר האחרון שתרצו זה לקנות מכשיר שלא באמת יתאים לצרכים האישיים שלכם. בשלב הזה תוכלו לגלות שמבחינת התכונות של המערכת כאן מדובר על איכות טובה מאוד. המשקל של החגורה הזאת מגיע ל198 גרם והסוללה מתאימה לשימוש של עד 15 שעות. זה אומר שתוכלו לעשות שימוש נרחב ורב מאוד במכשיר ואין ספק שעבור רוב המורים, המרצים ומורי הדרך זה יכול להיות מספיק טוב. העוצמה כל המכשיר היא של 40 WATTS והספק הסוללה הוא 500MA. מבחינת העיצוב ניתן לראות שמדובר על מכשיר יפה, מעוצב ואין ספק שגם אתכם הוא יכול לספק.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !