בבואכם לארגן אירוע קריוקי מושלם יש להתחשב בכמה גורמים חשובים, הנה כמה מהם מוצגים כאן לפניכם: 1. אירוע הקריוקי המושלם מתחיל בציוד הסאונד דרכו תשירו את השירים, תנגנו את המוזיקה ותעבירו את המצגת של מילות השיר.
לשם כך עליכם לדעת מראש לתפעל את ערכת הקריוקי וזאת כמובן לאחר שתבחרו אותה בחנות, בין אם תרכשו או תשכרו( מרכז הסאונד משכיר ערכות קריוקי מקצועיות לתקליטנים ).
2. דעו לאיזו מטרה ולכמה אנשים מיועד האירוע – לפי פרטים אלה תקבלו ייעוץ מקצועי בחנות ותתואם עבורכם ערכת הקריוקי הטובה ביותר למטרת האירוע שלכם.
3. אין טעם להוציא כספים מיותרים על אירוע חד פעמי – תמיד תוכלו לשכור ערכה וגם להביא מפעיל מיומן ומקצועי שיעביר את הערב. קחו זאת בחשבון, כך תיהנו גם מאירוע חלק וזורם לטובת האורחים שלכם וגם תהיו פנויים ליהנות בעצמכם.
4. ערכת קריוקי טובה היא לא רק רמקול – השקיעו בכל המרכיבים ההופכים ערכת קריוקי לטובה: הרמקול – חזק ועוצמתי, בעל כניסות ויציאות רבות ככל שניתן לחיבור הנגנים שלכם, לחיבור דיסקים חיצוניים, קלידים , מיקרופונים ועוד. השקיעו עוד כמה שקלים במיקרופונים אלחוטיים העדיפים בהרבה ומסבים הנאה רבה וגמישות תנועה לכל אורך הערב.
5. מסך ומקרן – חשובים מאוד שכן עליהם תראו את הקליפ של השיר וכן את מילות השיר. הקפידו בנושא זה ובחרו מקרן ומסך איכותיים המתאימים גם לתנאי תאורה לא אידאלים. אך עם כבר נגענו בנקודה של התאורה : העדיפו מקום מוצל או עם אפשרות של הצללה חלקית לראייה טובה יותר של ההקרנה על המסך.
6. היכן למקם ערכת קריוקי בבית – בים אם בבית או בחוץ, זכרו תמיד לאפשר גישה נוחה לכניסה ויציאה של אנשים, שימו את המסך במקום הבולט ביותר בצורה כזאת שגם היושבים מאחור יוכלו ליהנות מהערב כמו גם מהסאונד – הציבו את המגבר והרמקול על כיסא או במקום מעט מוגבה וכך תיהנו מטווח גדול יותר של סאונד.
7. רשימת השירים – אולי הגורם החשוב ביותר – כיום יש תוכנות מיוחדות להפעלת קריוקי, דאגו להצטייד בהם מבעוד מאוד ותיהנו כפליים.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !