מה זה בידורית ניידת? בידוריות ניידות הן המצאה מעולה והן הפתרון להגברת המוסיקה בצורה המבוקרת והנכונה. לצד בחירת מיקרופונים נייחים או מיקרופונים אלחוטיים משמש הרמקול המוגבר של הבידורית תשובה לכל דבר. בידורית ניידת מספקת את כל אמצעי ההגברה תחת קורת גג אחת. קופסא אחת המכילה את כל התנאים לרבות שינוע ממקום למקום. בידורית היא למעשה רמקול אקטיבי הכולל בתוכו מגבר מובנה עם איכות סאונד גבוהה. כך גם ניתן להתייחס לחיבורים ולכניסות הנגישות למוצרי החשמל האחרים לרבות מכשירי די וי די, יו אס בי ועוד. אז מה ראוי לבחור? ציוד הגברה או בידורית ניידת?
מרכיביה של בידורית ניידת
על מה מתבססת הבידורית? ציוד הגברה וסאונד, מקרן ומסך מתאים לרבות בחירת רפרטואר שירה מתאים לאירוע ולאופיו. לצד רכישת הבידורית יש גם את מקרן. אז איך בוחרים מקרן נכון? זה בא לידי ביטוי בסוגי נורות, התייחסות ליצרנים וכמובן עליות. בכדי לרכוש או להשכיר מקרן, תדרשו לברור צרכים בסיסיים. מה תדרשו מהמקרן בפועל? כמה שעות תרצו להפעיל את המקרן? חשוב לציין כי הקדמה מביאה טכנולוגיות מתקדמות ומכאן שניתן לאתר מקרן המספק כמה וכמה ביצועים בו זמנית.
טיפים לבחירת הציוד המתאים
יש אנשים שיבחרו ציוד הגברה על פני בידורית. הכול בהתאם לגודל ומטרות האירוע. לצד מכלול אביזרים המטרה להשיג רמת שמע איכותית. ציוד הגברה יכלול בתוכו מיקסרים, מיקרופונים, רמקולים מוגברים ועוד. בשונה משימושי בידורית ועלות זולה, ציוד הגברה להשכרה יקר יותר ועלול לדרוש מכם עלות נוספת גם בגין אחסון ואחזקה שוטפת. בחירת ציוד הגברה תדרוש מכם כמה בדיקות כמו מיקום האירוע לרבות המרחק בין האנשים למרחק המצאות המוסיקה. (מיקוד קול) אירועים גדולים לא יתפשרו אלא על ציוד יוקרתי ואיכותי הכולל מערכת הגברה לרבות מערכות תאורה . מסיבה קטנת משתתפים, תסתפק בבידורית שאותה יהיה ניתן לנייד ממקום למקום וזו תדרוש מכם רכישה מלווה באחריות של שנה ויותר לרבות אחסנה קלה בכל פינה שתבחרו בבית. כאמור, תיאום ציפיות ומטרות נכונות לאירוע עצמו.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !