אם תשאלו את רוב האנשים, הם יגידו לכם שאין להם מושג היכן לשים את היד. איך מאתרים מסיבת קריוקי ביתית? איך בוחרים קריוקי? האם ציוד קריוקי למסיבות עונה על כל השאר? מה לגבי בחירת ציוד קריוקי להשכרה או ציוד קריוקי לקנייה? מה קודם למה ומה ראוי להשיג נוכח העובדה כי לא תמיד מאתרים את הציוד המתאים ביותר. על מנת שיהיה ניתן להפיק מסיבת קריוקי יש כמה וכמה דברים שצריך לעשות מבעוד מועד.
מה זה קריוקי
אם תשאלו את רוב האנשים מה זה קריוקי, הם לבטח יספרו לכם על תזמורת ריקה. שומעים את הפלייבק והוא מתנגן ומעניק את כל השאר. איך ממלאים את התפקיד האחר? מדברים כאן ליווי מוזיקלי עשיר ביותר על כל המשתמע מכך.עסק שהוא למעשה הדבר הטוב ביותר. ציוד קריוקי שהוא למעשה כול התשובה. דיסקים לקריוקי מתאימים אך לא רק. יש כמה וכמה פרמטרים וביניהם עניין של מערכת קריוקי שתכלול כמה וכמה אלמנטים יחד. מדברים על מגבר קריוקי, רמקולים להגברה, בידורית מוגברת ועוד. בין היתר, אפשר לדבר גם על מסך עם קיר הקרנה, מחשב עם דיסקים, מילים כחלק מהטקסט וכמובן מיקרופונים אלחוטיים. מיותר לציין כי ללא מיקסר או קונסולה מרכזית, הדברים לא באמת יכולים להתרחש.
איך בוחרים ערכות קריוקי
בחירת קריוקי באה לידי ביטוי בכמה וכמה רבדים. ערכות קריוקי הכוללות מיקסר עם אפקטים אך לא רק.ערכות קריוקי ניתן להשיג בכמה וכמה נקודות. כאמור, ערכות קריוקי קטנות או גדולות המחוברות לעוד כמה מרכיבים חשובים. מסוגלות להתחבר ולחבור אל מחשב אך לא רק. מחירים בשווי לא יקר מדי אך גם לא זול מדי. כאמור, ערכות הקריוקי מעניקות צורך בסיסי ומעבר לכך. כאמור, מה מתאים בכדי להפיק את המסיבה המושלמת? בחירת הדברים באה לידי ביטוי בבחירה של ציוד שמתאים לכל השאר. ציוד המותאם מראש לרכישה בחנויות בעלות שם ומוניטין אך לא רק. כאמור, איפה כדי לרכוש את הציוד? חנויות המקורבות למקום מגורים ולא רחוק יתר על המידה , כך למעשה משיגים את הנכון.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !