אם אתם עומדים להפיק את יום ההולדת השמונים של אחד מההורים שלכם, אתם צריכים לעשות את זה בצורה נכונה ומחושבת. הדבר הראשון שאתם צריכים להבין כבר מההתחלה, זה שיש משמעות לכל פרט ורק מכלול הפרטים כולו הוא זה שידאג לכך שהאירוע יהיה מוצלח. לכן זה לא מספיק רק לבחור את המקום שבו תתקיים המסיבה או לבחור את הסרט שאתם רוצים להקרין, כי חשוב לא פחות לדעת גם איך אתם עומדים להקרין את הסרט. ללא מקרן שיהיה מספיק גדול ואיכותי לא כל האורחים שלכם יוכלו להתרשם מההפתעה שאתם מכינים להורה שחוגג יום הולדת, כך שכדאי לשים לב לכך וכדאי לקחת את זה בחשבון.
האם צריך לקנות מקרן?
השאלה הראשונה שבוודאי מטרידה אתכם, זה האם אתם חייבים לקנות מקרן לאירוע, והתשובה לכך שלילית. אתם יכולים לשכור את המקרן שיתאים לכם, כי למעשה המקרן עתיד לשמש אתכם רק באירוע עצמו אז למה לכם לקנות אותו? יכול להיות שבעתיד תעשו עוד אירוע חשובים כאלה אך בכל פעם מחדש כדאי יהיה לשכור את המקרן ולא לקנות אותו, כי האחסון תופס מקום וגם מדובר על עלות לא נמוכה. לעומת זאת, אם אתם עתידים לעשות שימוש יום יומי במקרן הרי שעדיף יהיה לבחור את האפשרות של קנייה, כי כך זה ייצא לכם חסכוני ונוח יותר.
האם חשוב לבחור איכות טובה?
לא כל האנשים מודעים לכך, אך גם בתחום המקרנים יש הרבה מאוד סוגים ואיכויות שונות. לכן כדאי להקפיד על בחירת המקרן הכי טוב שיש, כי אם אתם משקיעים בסרט ורוצים שכולם ייראו אותו בצורה טובה, הרי שכדאי יהיה לא להתפשר על האיכות. ככל שהאיכות טובה יותר כך אפשר יהיה לראות טוב יותר את מה שאתם מקרינים, וזה נכון גם לגבי סרטים וגם לגבי תמונות כך שמומלץ לקחת את זה בחשבון. שימו לב גם לגודל של המקרן כי אין סיבה אמיתית לשכור או לקנות משהו שיהיה קטן מידי ולא כל האנשים יוכלו לראות עליו את ההקרנה.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !