במסגרת בחירת ציוד ההגברה, רצוי לדבר על כמה וכמה פרמטרים חשובים ביותר. איך לבחור ציוד הגברה? במה שונים מקרנים להשכרה מאותם רמקולים ומוניטורים למכירה? כאן למעשה חשוב לערב לא פעם איש מקצוע אשר יעניק את כל התשובות הנכונות בטרם תרכשו או תשכרו שירותים כאלה ואחרים הבאים לידי ביטוי בבחירת ציוד מתאים.
כמה אנשים יהיו באירוע?
שאלת השאלות בטרם תבררו אחר השכרת ציוד הגברה, באים לידי ביטוי בעוצמתם של הרמקולים. כמה אנשים יהיו באירוע? כך גם תשייכו את מערכות ההגברה בפועל. האם לרוץ ולהשכיר ישר? לא כשאתם לא ממש יודעים מי עומד להגיע לאירוע והיכן הוא מתקיים. אם תשכרו שירותים של ערכה שאינה מתאימה לכמות האנשים, אתם בבעיה.
באלו תנאים אתם עומדים להפיק את האירוע?
התנאי הראשון מדבר על כמה וכמה שאלות שעולות. מקומות הפתוחים או המקומות הסגורים. השכרת ציוד הופכת שונה כאשר מדברים על מקום פתוח או סגור. איזו עוצמה תידרש על מנת שיהיה ניתן להפיק את האירוע על הצד הטוב ביותר? המקום הפתוח או הסגור ישפיע על כל הסאונד ומכאן שיהיה עליכם לתת את הדעת בהתאם.מה השימוש בו תעשו באשר להשכרת הציוד? האם אתם רוצים להפעיל מבוגרים או ילדים? האם תסתפקו בבידורית או יותר מכך? יש לא מעט אירועים שתוכלו להשיג ציוד קטן ולוותר על ציוד הגברה. על כך יש לשים את תשומת הלב הראויה ואף להצליח ולחסוך בעלויות.
כיצד תקבלו את ציוד ההגברה
המאמצים הגדולים ביותר קשורים בבחירת הציוד המתאים. להקל על הפקת כל האירוע מתחילתו ועד סופו. השכרת ציוד הגברה הכולל מיקסר מותאם על פי כמות האנשים והמיקום, כך גם רמקולים ומיקרופונים בעוד הכול ארוז במזוודה אחת גדולה. חיבור למיקסר, פיצול של שקעים וכמובן חיבור לחשמל והנה, אתם מוכנים להפיק אירוע של פעם אחת בחיים. אם אתם מתקשים לבחור את הציוד הנכון, ראוי ביותר להיעזר בהמלצות של אנשי הגברה או סאונד שידעו לבטח לכוון אתכם בהשכרת הציוד המתאים ואף בשימוש הקל.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !