השוק הפתוח מציע לא מעט רכישות, בפרט כאשר מדברים על ציוד תאורה והגברה להשכרה או בחירת ציוד קריוקי למסיבות. איזה מיקרופון יהפוך אתכם לזמרים הטובים ביותר? איך קונים מיקרופונים אלחוטיים? מיקרופונים אלחוטיים הם כלים שמטרתם לשרת ולהגביר כלי נגינה ושירה כאחד. יש כמה וכמה סוגים של מיקרופונים שתפקידם משתנה בהתאם לדרישה. להלן מיקרופונים אלחוטיים על פי שימושים וסוגים שונים.
מרכיבי המיקרופונים וטכנולוגיות השימוש
מיקרופונים הידניים מוחזקים ביד או באמצעות סטנד. כמו כן, ניתן לחברם למכשיר מדונה המחובר אל הראש. גם מיקרופון דש או צווארון משויך למיקרופונים הידניים. לעניין המשדר, ראוי להגיד כי זהו מכשיר המעביר אות חשמלי ומצוי בתוך המיקרופונים עצמם. משדר שכזה נמצא בקופסא החוברת למיקרופון עם כבל קצר ומחוברת לגוף של האדם הנואם או הזמר. משדר זה צורך חשמל ומופעל באמצעות סוללות מתח נמוך. לעומתם, מקלט, מכשיר הקולט אות חשמלי ששודר ממשדר צורך חשמל ומחובר למתח גבוה יותר. טכנולוגיות השידור של המיקרופונים האלחוטיים באים לידי ביטוי בטכנולוגית VHF וטכנולוגית UHF. המשותף לשתי הטכנולוגיות הינו שידור רדיופוני. ההבדל הינו בתדרים גבוהים בפרט בטכנולוגית UHF ומכאן שהשימוש מחייב אישור משרד התקשורת. כאשר משלבים את הטכנולוגיות הללו יחד, הופכים התדרים למתונים יותר וכך גם יורדת סבירות הפרעת השידור בזמן האירוע או המופע.
מיקרופונים אלחוטיים- כמידע כללי
מיקרופונים אלחוטיים מיועדים להמרה של קול או אות חשמל. מיקרופונים אלחוטיים מעבירים צלילים הנקלטים באמצעות שידור רדיופוני דהיינו, תדרי רדיו. יתרונותיהם של מיקרופונים אלחוטיים, בא לידי ביטוי ביכולתם שלא להיכבל לכבל. קשר מלא בינם לבין הזמר ומשם למערכת ההגברה ללא תלות כזו או אחרת. השימוש נוח יותר, זמרים ונואמים מסתובבים חופשי על הבמה והכול בזכות מיקרופון משדר ומקלט פשוט אחד. אלו מרכיבים יש למיקרופונים הנפוצים בשוק הפתוח? במעמד הנ”ל, חשוב לציין כי את הרכישה יש לבצע בחנויות הגברה או חנויות מוסיקה בלבד. לאחר בדיקת התדרים בזמן אמת על פי כל שאר הפרמטרים והבנת הטכנולוגיות על יתרונותיהם וחסרונותיהם כדלקמן, תוכלו להתקדם ברכישה.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !