איך בוחרים מערכת הגברה? ממה מורכבת מערכת הגברה? שאלות אלו הן שאלות הכרחיות שתסייענה לכם לבצע רכישה מקצועית. מערכת הגברה מורכבת מכמה וכמה חלקים. זה בא לידי ביטוי ברמקולים, מגברים, מיקסרים, מיקרופונים, סטנדים ייחודיים, כבלים ואפשרויות נוספות שעליהן נדבר במאמר שלפניכם. האם אתם בעניין של אירועים קטנים או גדולים? איזו מסיבה תרצו לייצר? כאן זה המקום לדבר על מערכות הגברה שתספקנה לכם את כל התשובות תחת קורת גג אחת.
עצות לבחירת מערכות הגברה
אם אתם בעניין של אירועים גדולים בבתי ספר, יידרש מכם להשיג מערכת הגברה אשר תתאים ותהווה הכלה נכונה של החלל הגדול. ראשית, בואו ונדבר על עוצמת המערכת. מערכת נמדדת בוואטים והיא למעשה תלויה בעוצמות הרמקולים והמגבר. רצוי לתת את הדעת בגין נתונים אלו וזאת בכדי למנוע מבעוד מעוד עומסים מיותרים אשר יקלקלו את המערכות או יגרמו לקריסה בזמן אמת. המלצות בנוגע לבחירת ווליום, וואט או עוצמות גבוהות מאוד הן גם חלק שיש לבדוק במעמד הרכישה. זו למעשה אינדיקציית בחירה אשר מסייעת להבנת יכולותיה של מערכת ההגברה בזמן אמת. רצוי להגיד כי אם המערכת תשמע לכם חלשה מדי בחלל גדול ראוי שלא תרכשו אותה. את חישובי הוואט עושים על פי אדם אחד. כך גם 200 וואט ביחס ל200 אנשים. לצד תשומת לב זו, רצוי לדבר גם על שאר המרכיבים החל מסאב ועד לוופרים מתאימים.
מיקסרים, כבלים וכל השאר
במסגרת בחירת הציוד יש להוסיף לרשימת התכולה גם את המיקסר. מיקסר טוב הוא מיקסר שיכיל כמה וכמה כניסות נוספות ובפרט כאשר מדובר במיקסר גדול. מיקסרים גדולים המכילים ערוצים רבים ידרשו להוסיף קייס, זאת בעקבות שבירותו של המכשיר. לצד בחירת המיקסר, ראוי לדבר גם על כבלים. בכדי לחסוך עלויות רצוי לרכוש כבלים איכותיים מנחושת. כבל זול? צפי התקלה כמעט שם. שריפה של מכשירים יקרים? תוכלו למנוע זאת אם תרכשו את הכבלים המתאימים. אם השימוש שלכם בא לידי ביטוי ברמקולים פאסיביים עם מגבר נוסף, רצוי ואף ראוי לרכוש כבל עבה במיוחד.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !