יבוא ושיווק גנרטורים מושתקים משולבי גז ובנזין לכל מטרה – במחירים הזולים בישראל !!! 

חברת מרכז הסאונד היא יבואנית ומשווקת  מגוון גדול של גנרטורים ביתיים שקטים להפסקות חשמל וחירום, גנרטורים מושתקים ורגילים, מהמותגים המובילים בעולם (מכירה סיטונאית בעיקר) וגם לפרטיים. 

[ ראו כאן קטלוג מחירון של: מחירון גנרטור מושתק על גז | מחירון גנרטור דיזל | גנרטור חשמלי סולארי ]

ניתן ליצור קשר טלפוני מהיר או ווצאפ ב:

050-2288600

 

מדריך זה ייתן לכם מידע מקצועי ואינפורמצייה חשובה בעת בחירה של גנרטורים מושתקים הפועלים על גז, ומספק סקירה מפורטת של עקרונות העבודה שלהם, היתרונות, קריטריונים לבחירה וטיפים לתחזוקה שלהם. המדריך שערכנו עבורכם ייתן תובנות לגבי הדגמים המובילים של 2024, ויעזור לכם לקבל החלטה מושכלת בעת רכישת גנרטור גז מושתק.

גנרטורים שקטים של גז הם בחירה פופולרית עבור אנשים פרטיים ועסקים המחפשים מקור כוח אמין הפועל בשקט וביעילות. גנרטורים אלו מיועדים לפעול על גז, ומספקים פתרון נוח וחסכוני לייצור חשמל.

מה זה גנרטור מושתק על גז ?

גנרטורים מושתקים על גז פועלים על ידי המרת האנרגיה מגז > לכוח חשמלי באמצעות מנוע בעירה פנימית. המנוע מצית את הגז, שמניע אחר כך גנרטור לייצור חשמל. התהליך פשוט ופשוט יחסית, מה שהופך את גנרטורים על גז השקטים לאופציה ידידותית למשתמש לייצור חשמל.

רעש של גנרטור מושתק על גז ?

אחת התכונות המרכזיות של גנרטורים מושתקים על גז היא יכולתם לפעול בשקט. הדבר מושג באמצעות חומרים אטומים לרעש ועיצוב מנוע מתקדם הממזערים את רמות הרעש במהלך הפעולה. תפוקת הרעש המופחתת הופכת את הגנרטורים המושתקים על גז לאידיאליים לשימוש באזורי מגורים, אירועים חיצוניים וסביבות רגישות לרעש אחרות.

איך פועלים גנרטורים מושתקים על גז ?

גנרטורים גז שקטים פועלים על ידי המרת האנרגיה הכימית האצורה בגז לכוח חשמלי באמצעות סדרה של תהליכים מכניים. הגנרטור מורכב ממנוע בעירה פנימית השורף את הגז להפקת אנרגיה מכנית. אנרגיה מכנית זו מועברת לאחר מכן לאלטרנטור, אשר ממיר אותה לאנרגיה חשמלית. האנרגיה החשמלית שנוצרת זמינה לשימוש דרך שקעי הגנרטור.

אחד המרכיבים המרכזיים של גנרטור גז שקט הוא המנוע, המשמש כמקור העיקרי לייצור חשמל. המנוע פועל על ידי הצתת הגז, בתא בעירה. תהליך הבעירה יוצר גזים בלחץ גבוה המניעים את בוכנות המנוע, ויוצרים תנועה סיבובית.

כשהמנוע פועל, הוא מסובב רוטור בתוך האלטרנטור, המחובר לשדה מגנטי. סיבוב הרוטור בתוך השדה המגנטי גורם לזרם חשמלי בסלילי התיל של האלטרנטור, ומייצר כוח חשמלי. הכוח הזה מוסדר ומופץ דרך מערכת החשמל של הגנרטור כדי לספק מקור יציב של חשמל.

 

שימו לב: ישנם פתרונות מצויינים המשלבים בגנרטור מושתק אפשרות להפעלה גם ע”י בנזין וגם ע”י גז באותו גנרטור. (לדוגמא, גנרטור מושתק משולב גז זה) פתרון של גנרטור מושתק משולב דלק בנזין וגם גז ייתן לכם מענה במקומות בהם אין לכם גז זמין, או במקרה שנגמר לכם בלון הגז.

יתרונות השימוש בגנרטורים מושתקים על גז

גנרטורים משותקים משלובים גז מציעים מגוון יתרונות שהופכים אותם לבחירה פופולרית עבור שימושים ביתיים ומסחריים כאחד. גנרטורים אלו משלבים את האמינות של כוח הגז עם היתרון של פעולה שקטה, מה שהופך אותם לפתרון כוח רב תכליתי ויעיל. להלן כמה יתרונות מרכזיים של שימוש בגנרטורים גז שקטים:

1. עבודה שקטה:
אחד היתרונות העיקריים של גנרטורים גז שקטים הוא רמת הרעש הנמוכה שלהם במהלך הפעולה. שלא כמו גנרטורים מסורתיים שיכולים להפיק רעש חזק ומפריע, גנרטורים שקטים של גז מתוכננים עם חומרי בידוד קול ומשתיקי קול כדי למזער את תפוקת הרעש. זה הופך אותם לאידיאליים לשימוש באזורי מגורים, אירועים או מקומות שבהם זיהום הרעש מהווה דאגה.

2. ייצור חשמל יעיל:
גנרטורים מושתקים על גז ידועים ביעילותם בהמרת גז לכוח חשמלי. מנוע הבעירה הפנימית ומערכת האלטרנטור פועלים בצורה חלקה לייצור מקור יציב ואמין של חשמל. יעילות זו מתורגמת לחיסכון בעלויות בטווח הארוך, שכן גנרטורים של גז הם בדרך כלל חסכוניים יותר בדלק בהשוואה לגנרטורים דיזל.

3. ידידותי לסביבה:
גנרטורים של גז נחשבים לחלופה נקייה יותר ביחס אל גנרטורים דיזל, שכן הם מייצרים פליטות נמוכות יותר וידידותיים יותר לסביבה. פרופאן וגז טבעי, סוגי הגז הנפוצים ביותר בשימוש בגנרטורים, שורפים נקיים יותר ומביאים לפחות פליטות מזיקות. היבט ידידותי לסביבה זה של גנרטורים גז שקטים הופך אותם לפתרון כוח בר קיימא עבור אלה המעוניינים להפחית את טביעת הרגל הפחמנית שלהם.

מה לקחת בחשבון בעת רכישת גנרטור גז שקט?

כאשר בוחנים רכישה של גנרטור גז שקט, יש לזכור מספר גורמים מרכזיים כדי להבטיח שתבחרו את הגנרטור המתאים לצרכים הספציפיים שלכם. הנה כמה שיקולים חשובים שיש לקחת בחשבון לפני ביצוע הרכישה:

1. דרישות תפוקת הספק:
אחד הדברים הראשונים שיש לקחת בחשבון בעת רכישת גנרטור גז שקט הוא תפוקת הכוח שאתה צריך. חשב את ההספק הכולל של המכשירים והציוד שאתה מתכנן להפעיל עם הגנרטור כדי לקבוע את גודל הגנרטור המתאים. חיוני לבחור גנרטור שיוכל להתמודד עם צורכי החשמל שלך ללא עומס יתר.

2. סוג דלק ויעילות:
גורם מכריע נוסף שיש לקחת בחשבון הוא סוג הדלק בו משתמש הגנרטור ויעילותו. גנרטורים מושתקים על גז פועלים בדרך כלל על פרופאן או גז טבעי, כל אחד עם היתרונות שלו. פרופאן זמין יותר ויש לו חיי מדף ארוכים יותר, בעוד שגז טבעי בוער נקי יותר. שקול איזה סוג דלק מתאים ביותר לצרכים שלך ואת הזמינות של דלק זה באזור שלך.

גנרטורים מושתקים על גז מגיעים בד”כ בהספק של 3000 וואט עד 4500 וואט.

[ראו כאן דירוג של גנרטור מושתק 4000W המומלצים ביותר ]

 

טיפים לתחזוקה : איך להאריך את חיי גנרטור הגז השקט שלך ?

תחזוקה שוטפת חיונית להבטחת אריכות ימים וביצועים מיטביים של גנרטור מושתק גז. הנה כמה עצות תחזוקה עיקריות שיעזרו לך להאריך את חיי הגנרטור שלך:

1.בדיקות שגרתיות ותקופתיות: ערכו בדיקות חיצוניות של הגנרטור שלכם כדי לבדוק אם יש סימנים של בלאי, דליפות או נזק. חפשו חיבורים רופפים, חלקים שחוקים ורכיבים בלויים שעלולים להשפיע על ביצועי הגנרטור.

2. החלפת שמן: החלף באופן קבוע את השמן בגנרטור שלך בהתאם להמלצות היצרן. שמן נקי עוזר לשמן את המנוע ולמנוע התחממות יתר. השתמש תמיד בסוג ובדרגת השמן המומלצים עבור דגם הגנרטור הספציפי שלך.

3. תחזוקת פילטר אוויר: מסנן האוויר ממלא תפקיד מכריע בשמירה על יעילות הגנרטור שלך. נקה או החלף את מסנן האוויר לפי המלצת היצרן כדי להבטיח זרימת אוויר תקינה ולמנוע כניסת אבק ופסולת למנוע.

4. טיפול במערכת הדלק:  שמור על מערכת הדלק נקייה ונקייה ממזהמים על ידי שימוש בדלק ובמייצבים איכותיים. רוקן את מיכל הדלק אם הגנרטור יאוחסן לתקופה ממושכת כדי למנוע התדרדרות דלק וסתימה של קווי הדלק.

5. תחזוקת סוללה: אם לגנרטור הגז השקט שלכם יש סוללה לסטרטר החשמלי (להתנעה חשמלית), וודאו שהסוללה נשמרת טעונה ובמצב תקין. בדוק בקביעות את מסופי הסוללה לאיתור קורוזיה ונקה אותם במידת הצורך כדי לשמור על חיבור חזק.

 

פתרון בעיות נפוצות בגנרטורים מושתקים על גז

כאשר אתה מתמודד עם בעיות עם גנרטור גז השקט שלך, חיוני לפתור בעיות נפוצות באופן מיידי כדי להבטיח אספקת חשמל ללא הפרעה. הנה כמה בעיות נפוצות שאתה עלול להיתקל בהן ושלבי פתרון בעיות שיעזרו לך לטפל בהן ביעילות:

1. בעיות התחלתיות :
אם גנרטור מושתק לא מצליח להתניע, בדוק את מפלס הדלק \ הגז, טעינת הסוללה (אם רלוונטי), וודא שהגנרטור מחובר כהלכה למקור מתח. אם הגנרטור עדיין לא מופעל, בדוק את המצת לאיתור נזק או בלאי והחלף אותו במידת הצורך. בנוסף, בדוק את מסנן האוויר לאיתור סתימות שעלולות להגביל את זרימת האוויר למנוע.

2. תפוקת חשמל נמוכה: 
אם הגנרטור שלך פועל אך אינו מייצר את תפוקת הכוח הצפויה, בדוק את העומס המחובר לגנרטור כדי לוודא שהוא אינו חורג מהקיבולת הנקובת. בדוק את אספקת הדלק ומסנן האוויר לאיתור חסימות שעלולות להפריע לביצועי המנוע. נקה את מסנן האוויר ומערכת הדלק לפי הצורך כדי להחזיר את תפוקת הכוח האופטימלית.

3. התחממות יתר או עצירת מנוע: 
אם הגנרטור שלך מתחמם יתר על המידה או נתקע במהלך הפעולה, בדוק את מערכת הקירור לאיתור חסימות או דליפות שעלולות לגרום למנוע להתחמם יתר על המידה. ודא שהגנרטור ממוקם באזור מאוורר היטב כדי לאפשר זרימת אוויר תקינה. אם הגנרטור ממשיך להתחמם יתר על המידה, שקול לבצע בדיקה של מערכת הקירור על ידי איש מקצוע כדי לזהות ולטפל בכל הבעיות הבסיסיות.

גנרטורים מושתקים על גז הם פתרון מעולה ושקט לצרכי אספקת חשמל, במיוחד באזורי מגורים ובסביבות רגישות. הבנת התפעול, היתרונות ודרישות התחזוקה שלהם יכולה לעזור לך לבחור את הדגם הנכון ולהבטיח את אורך חייו. עם הטיפול והשימוש הנכון, מחולל גז שקט יכול להיות נכס אמין המספק אנרגיה במהלך הפסקות חשמל.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !