מערכת הגברה לחדר כושר או סטודיו

כל חדר כושר  או סטודיו לאימונים חייב שתהיה לו מערכת הגברה. מערכת ההגברה מלווה את המתאמנים לאורך כל האימון, מנעימה להם את הזמן בין סט לסט ומחדירה בהן מוטיבציה. יש חשיבות רבה לבחירת הפלייליסט שאנו בוחרים גם כן. חדרי כושר הם לרוב מתפרסים על פני שטח אחד, בחלקם יש בריכה, סאונד ומקלחות. המוזיקה צריכה ללוות את המתאמנים בכל מקום בו יפסעו, בחלק מהמקומות בעוצמה חזקה ובחלק מהמקומות כליווי רקע. איך בוחרים מערכת הגברה לחדר כושר? בהמשך לפוסט שפרסמנו בעבר אודות בחירת מערכת הגברה לסטודיו, אנו ממשיכים לברחיב את היריעה בנושא בכתבה הבאה שלפניכם…

*מעוניינים להתייעץ איתנו ? 

חייגו אלינו 050-2288600 או הגיעו אלינו וקבלו ייעוץ ללא תשלום ! 

האם אפשר להסתדר ללא מערכת הגברה?

האם אתם הייתם רוצים לבלות אימון מפרך של שעה עד שעתיים בשקט מוחלט? מלבד לכך שהמוזיקה מנעימה לנו את האימון, היא כבר טיפה מסיחה את הדעת שלנו מהקושי שאנו עוברים. אין לנו כל ספק שאימון בשקט מוחלט הינו פחות אפקטיבי מאשר עם מוזיקה. בתור בעלי חדר הכושר, עליכם להעניק ללקוחות שלכם חוויה ברמה גבוהה, יש הרבה מתחרים בשוק הזה וטעות אחת קטנה יכולה לגרום ללקוחות שלכם לעבור למקום אחר. המוזיקה מכניסה את המתאמנים לקצב ומעניקה להם אנרגיות חיוביות לאורך כל האימון. כמו כן, בכל חדר כושר יש שיעורים בסטודיו, שיעורי תנועה, אומנות לחימה וכו’… כל אלה חייבים במערכת הגברה.

[ ראו כאן את המדריך הגדול בישראל בנושא ציוד ומערכות הגברה ]

איך בוחרים את מערכת ההגברה הנכונה לנו?

מקום הצבת המערכת

תחילה יש לבחון את כל חדר הכושר, מספר החדרים, איפה אתם רוצים שתשמע המוזיקה איפה אתם מעדיפים שלא, או שלפחות בצורה פחות מסיבית. בנוסף לכך, צריך לבדוק את אופן פעילות החדר. מה זה אומר? במקומות שקטים כמו בבריכה נצטרך מערכת חלשה יותר, במקומות הומי אדם ובמקומות שם יש פעילויות ספורט שונות נצטרך מערכת הגברה עוצמתית יותר.

הגנת מים למערכת

בחרתם לשים מערכת הגברה על יד הבריכה? בחרתם לשים מערכת הגברה במתחם המקלחות או הסאונה? עליכם לבחור במערכת הגברה חסינת מים. שימו לב, יש דגמים שונים של מערכות הגברה חסינות מים. אנו ממליצים לבחור ברמקול מוגבר תלוי.

הדרכה

אם מדובר על שיעור אותו מעביר אחד מהמדריכים ועליו גם לתקשר עם המתאמנים תוך כדי אימון, בחרו מערכת הגברה שיש לה אפשרות חיבור למיקרופון אלחוטי או מדונה אלחוטית. בדרך זו אותו מאמן לא צריך להוציא את הגרון שלו כדי שישמעו אותו.

ניידות של מערכת ההגברה

יש מקום שהוא בשכירות ואתם רק מדי פעם נכנסים אליו? איזה סטודיו במתחם? לא תוכלו להתקין מערכת הגברה תמידית במקום מן הסתם. לצורך כך, בחרו במערכת הגברה ניידת. יש לציין, מערכות הגברה ניידות לרוב יהיו פחות עוצמתיות מאשר מערכות נייחות. בחרו מערכת שתשמש אתכם או כמערכת שמע או גם כמערכת שמע וגם כמערכת סאונד דרכה תוכלו להתחבר למיקרופון.

התקנת מערכת ההגברה

אפשר להגיד בביטחון, ההתקנה הוא החלק הפשוט ברכישת ערכת ההגברה. יש סוגים שונים של ערכות הגברה, חלקן רצפתיות, חלקן תלויות וחלקן ניידות. רצוי לעשות את ההתקנה בעזרת איש מקצוע, את בחירת המקום עשו בעצמכם, תמיד מומלץ לבחור ברמקולים מוגברים תלויים כדי לשמור על כמה שיותר שטח בחלל החדר. התאמת הרמקולים צריכה להעשות על ידי איש סאונד, שירות אשר תקבלו במעמד הרכישה מחנות סאונד והגברה. כדי להנות מהתקנה איכותית, בחרו איש מקצוע שיעשה את העבודה בצורה אסתטית, ללא חשיפה של הכבלים בצורה בוטה. בסופו של דבר, כל הרמקולים הפרוסים לאורך כל חדר הכושר צריכים להתנגן כאחד. כל אחד בעוצמה אותה בחרתם.

כמות הרמקולים

יש לכם שתי אפשרויות. תוכלו לרכוש מערכת הגברה אחת עוצמתית לכל חדר, או שתוכלו לרכוש מספר ערכות הגברה בינוניות או קטנות ולפרוס אותן באופן שווה. אמנם, רכישה של מערכת הגברה בודדת ברוב המקרים תהיה זולה יותר, אבל הלקוחות שלכם יסבלו… אתם לא הייתם רוצים להתאמן כאשר יש לכם מערכת עוצמתית על יד האוזן, ומצד שני, מי שנמצא רחוק לא ישמע את מערכת ההגברה. פריסה של רמקולים מוגברים תלויים באופן שווה בפינות הסטודיו או חדר הכושר יעשו את העבודה בצורה הטובה ביותר. תוכלו לרכוש סטים מורכבים דרך חנות סאונד והגברה או להרכיב בעצמכם. חשוב לציין, כאשר אתם קונים כמות גדולה של רמקולים המחיר יהיה זול יותר.

האם כדאי לקנות רמקולים שקועים לסטודיו?

רמקולים שקועים הם רמקולים המעניקים לנו הרבה יתרונות. היתרון העיקרי מתבטא בגודל שהם תופסים, רמקולים שקועים נמצאים בתוך הקיר, בשקע אותו אנחנו עשינו. אנו דווקא לא נמליץ על רמקולים שקועים לחדרי כושר, הם פחות מתאימים. הסיבה הראשונה היא שההשקעה היא מאוד גבוהה, הרמקולים עצמם אינם יקרים, אבל שקע בקיר עכשיו על ידי איש מקצוע יכול לעלות לכם כמה אלפי שקלים. הסיבה השניה היא שרמקולים שקועים הם עם סאונד הייחודי להם, לא כל אחד יתחבר אליהם ולכן מומלץ ללכת דווקא על הרמקולים המוגברים שיש להם את הסאונד הישן והטוב.

[ ראו כאן את המדריך לבחירת רמקולים שקועים ]

איפה ניתן למצוא מערכת הגברה לחדר כושר?

מערכת הגברה לחדר כושר תוכלו למצוא בחנויות סאונד והגברה שונות. יש מערכות הגברה מובנות ויש מערכות הגברה שאיש המקצוע בחנות ירכיב לכם. אם תגיעו לחנות שאין לה התמחות בעולם הסאונד, התוצאה תהיה בהתאם. חדר הכושר הוא העסק שלכם, אל תתפשרו בשום חלק בדרך. בחנות סאונד והגברה תקבלו הכוונה מקצועית, ליווי וייעוץ. אנשי המקצוע ימליצו לכם על המיקומים הנכונים והאסטרטגיים של הרמקולים. הם יסבירו לכם מה עדיף לכם, בידורית, רמקול שקוע או רמקול מוגבר. ב”מרכז הסאונד” תוכלו להנות ממחירים נמוכים עבור מוצרים איכותיים. מרכז הסאונד היא יבואן רשמי של המוצרים שלה ולכן המחירים מתאימים לכל כיס.

מערכת הגברה לבית קפה

תכנון נכון

כאשר אתם רוכשים את מערכת ההגברה, שימו לב לעוצמת הוואט, עבור חללים גדולים בהם המוזיקה צריכה להישמע באופן גלוי, בחרו עוצמת וואט גבוהה, במקומות קטנים בהם אין צורך במוזיקה רועשת, בחרו ברמקולים מוגברים פחות עוצמתיים. יש לתכנן נכון את אופן ההרכבה, ולתכנת כל רמקול מוגבר לפי העוצמה המתאימה לו. העבודה אינה יותר מדי מסובכת, לאחר שיצאתם מחנות הסאונד וההגברה כבר יש לכם את כל מה שאתם צריכים לדעת. במקרה בו אתם צריכים ייעוץ, תמיד תוכלו ליצור איתנו קשר ואנו נכוון אתכם טלפונית.

מסקנות

מערכת הגברה לסטודיו או חדר כושר הינה בגדר חובה, כל מתאמן רוצה להוציא את המירב מהאימון שלו, אי אפשר לעשות את זה כאשר אין מוזיקה שתזרים בנו מוטיבציה ואנרגיות חיוביות. יש לבחור בצורה נכונה את מערכת ההגברה, האם אנחנו צריכים בידורית או האם אנחנו מעדיפים רמקול מוגבר? כל חלל בחדר כושר צריך לקבל יחס שונה, אנו לא ממליצים לרכוש את אותם הרמקולים בדיוק לכל מקום בחדר כושר, אם כי זה אפשרי, אבל פשוט יהיה יקר יותר. האופציה הנכונה ביותר עבור חדרי כושר הוא הרמקול המוגבר, שימו לב באילו מקומות אתם צריכים לרכוש רמקול מוגבר פשוט ובאילו מקומות אתם צריכים לרכוש רמקול מוגבר עם הגנת מים. את כל הלבטים שלכם לגבי מיקום הרמקולים או בחירת הסוג, תעלו בפני איש המקצוע הנמצא בחנות הסאונד וההגברה. מקום מקצועי ידע לכוון אתכם לבחירה הנכונה, יעזור לכם בהתקנת המוצרים ויעשה זאת באופן אסתטי ומקצועי.

במרכז הסאונד תקבלו:

 1. שירות אישי 2. מחיר נמוך 3. ליווי לאורך כל הדרך.

 

אם אתם רוצים אינדיקצייה למחירים הזולים שלנו, תוכלו ללחוץ על הקישורים הבאים:

מחירון מערכות הגברה לסטודיו | מחירון בידוריות למפעילים | מחירון מדונות למדריכי כושר | מחירון רמקולים מוגברים לאולמות ולחדרי כושר

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !