מסיבות טבע זו חוויה יוצאת דופן ולא רגילה, היום מגיעים אליה גם אנשים בגיל 30+ בגלל שהיא מספקת התנסות מיוחדת שלא תמצאו במועדונים בתל אביב – מוזיקה חדשנית, מרחב רב לרקוד, אוויר נקי ואנשים שבאו לבלות נטו. אם אתם מאגנים את המסיבה הראשונה שלכם בוודאי עולות לכם מחשבות רבות על ההפקה ובהחלט יש המון דברים לקחת בחשבון. אנו כאן כדי לתת כמה טיפים על השכרת ציוד הגברה למסיבות טבע ונקודות מבט כלליות על כמה מה שקשור להגברה ותאורה לאירועים.

$1-          גדול המסיבה זה בעיקר מה שקובע ובהחלט שערכת קריוקי לבית לא תעשה את העבודה. למרות שזה מאוד קשה לחזות, חייבים שתהיה הערכה לגבי כמות האנשים שיהיו באירוע לכך תהיה השפעה מיידית על כמות הרחבות שתפעילו, כמות הברמנים שיעבדו ובעיקר על מתח החשמל שתצטרכו להרים.

$1-          אם אין לכם מקור מתח חיצוני, תזדקקו לגנרטור גדול במיוחד או מספר של גנרטורים ביתיים. קחו בחשבון שגנרטור ביתי מספיק ל6-7 שעות של עבודה רצופה ללא תדלוק ויש להתכונן לכך. בכל מקרה – עדיף להסתמך על גנרטור אחד מרכזי וחזק וכמה בייתים לנקודות רחוקות, קירור של אוכל והפעלה של תאורה וברים.

אני מארגן מסיבות כל הזמן, לא כדאי פשוט לקנות את הציוד ?

אם אתה איש סאונד מקצועי, אז אולי כן. אבל הפקה זה העבודה שלך אז בהחלט שאנו ממליצים שלא. השכרת ציוד הגברה למסיבות טבע זה לא רק לשאול את הציוד אלא גם להוביל אותו, להרכיב אותו, לשים דגש על מקורות מתח , להתחשב בסביבה ובמזג האוויר בכל הקשור לסאונד. לדוגמא – שמרכיבים במה שיותר ארוכה מ-33 מטרים, בעיקר להופעות, יש צורך בסט רמקולים נוסף שמסונכרן עם אלו שליד הבמה – הסנכרון יכול להתבצע על ידי איש מקצוע בלבד שמתחשב במהירות הקול – בהחלט לא משהו שכל חובבן יכול לעשות.
חשוב לוודא שהשכרת הציוד כוללת גם ליווי מקצועי וגם גיבוי למקרה של תקלה בכל אופן. אם תצליח ותארגן מסיבות באופן קבוע אז לאט לאט תרכוש ניסיון ותרכוש חלקים מהציוד עצמאית.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !