אולמות ומתחמי אירועים בדרך כלל כבר יכילו מערכת הגברה ותאורה בסיסית שמותאמות למרבית האירועים הסטנדרטיים.

לחץ כאן ל: מחירון מערכות תאורה והגברה לחתונה או כל אירוע אחר שיש לכם… אנו הכי זולים בארץ…

עם זאת, כמו שכל חתונה נערכת באופן שונה – החל מהמנות, בעיצוב ואפילו לבוש המלצרים, הרי שגם בכל הקשור לתאורה והגברה בחתונות – כל אירוע יכלול מבנה ופעילות אחרים.

באירועים מסויימים נרצה לקיים 2 רחבות ריקודים נפרדות (למשל – רחבה אחת בסגנון “צעיר” ואחת שמיועדת לקהל המבוגר יותר). באירועים אחרים נרצה להוסיף גם איזור פעילות בגן פתוח. וכמובן – מערכות הגברה יידרשו לנו באירועים ייחודיים שאותם נקיים בשטחים פתוחים או כאלו שאינם מיועדים או מוכשרים קיום חתונות – על פסגת הר גבוה, בוודאי ירוק וקסום, על שפת הים וכו’.

מהו מחיר הגברה ותאורה לחתונה? מה משפיע על העלויות ואיך לתכנן את האירוע מבחינה מיטבית כדי למנוע בזבוז כספים מיותרים?

ליצור סינרגיה עם הציוד הקיים

למעט אירועים שאותם תקימ (פשוטו כמשמעו) מאפס, באולם או מתחם האירועים שתקיימו בו את האירוע, כבר יהיה ציוד הגברה ותאורה מכובד למדי. אתם כמובן רוצים להוסיף ולשפר, אך אין סיבה להתעלם מהציוד הקיים במקום.

אמנם הדבר מצריך מחשבה ותכנון, אך במקום ליצור את כל תשתית ההגברה והתאורה, כדאי מאוד שתתבססו על הציוד הקיים במקום האירוע, ורק תשלבו בו את הציוד החדש שלכם.

שימו לב – העלות של הקמה מחדש של תשתית תאורה ומערכת הגברה  לחתונה, תגיע לעיתים קרובות לאלפי ואפילו עשרות אלפי שקלים לערב.

לעומת זאת, אם רק תשלבו אותם עם הציוד הקיים, הרי שתוכלו לעשות זאת בעלויות מצומצמות משמעותית, ולעיתים כמה אלפי שקלים בודדים יספיקו כמעט לכל צורך שלכם.

השתמשו באנשי מקצוע

אנחנו כישראלים, נוהגים להאמין בעצמנו מאוד, לעיתים יותר מדי, ומכאן קרובה הדרך להתקנה ותפעול של ההגברה והתאורה באופן עצמאי.

הפיתוי אמנם גדול ומאפשר לחסוך כספים, אך בכל הקשור בהגברה ותאורה – בוודאי בחתונה שהיא אירוע חד פעמי וחשוב מאין כמוהו – תנו למקצוענים לעשות את העבודה המורכבת.

אנשי המקצוע שמתמחים בתחום השכרת הגברה לאירועים ידעו למנוע תקלות בזמן האירוע, וגם יאפשרו לכם להפיק את האירוע הנכונה והמדוייקת ביותר וכן את להציב את מערכות ההגברה והסאונד באופן מיטבי. עלות של איש מקצוע כזה תגיע למאות שקלים, אשר שווים פרוטה.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !