*מעוניינים להתייעץ איתנו ? 

חייגו אלינו 050-2288600 או הגיעו אלינו וקבלו ייעוץ ללא תשלום ! 

                                                          ——

5 מקרנים היקרים בעולם !
בוודאי אתם מכירים את התחושה הזאת כאשר אתם נכנסים לחנות ומחפשים את המוצר שלכם, לפתע כל המחירים בחנות נראים נורא גבוהים. לשלם על מקרן 3 אלף שקל… זה המון! באמת מדובר על סכום שלא כל אדם יכול להוציא. אבל מה אם נגיד לכם שאנשים מוכנים לשלם הרבה יותר בשביל איכות הצפייה שלכם? לצורך ההשוואה ריכזנו לפניכם את 5 מקרנים היקרים בעולם.

* לחץ כאן ל: מחירון מקרנים | מחירון מסכי הקרנה

מקרנים בזול

1. מקרן Panasonic דגם PT DS20KU מחיר 40,315 דולר

מקרן Panasonic סדרת PT היא הסדרה היוקרתית ביותר של חברת Panasonic, ובכלל מכל החברות המתחרות. מדובר על סדרה שמתאימה לאנשים ממעמד גבוה מאוד. מקרן זה מצויד בטכנולוגיה החכמה ביותר. בין היתר, טכנולוגיית צפייה בתלת מימד, Hz drive חדש. ישנם 4 נורות למקרן זה, כך שאם אחת מהן נחבלת עדיין אפשר להמשיך להנות מצפייה באותה רמת איכות. ניתן לצפות ללא הגבלת זמן ומבלי כל חשש – 24/7. יש מצבים שונים שניתן לשחק איתם בהתאם לצורך שלנו, כמו מצבי צפייה שונים, רוחביים, אופקיים וגם 360. מקרן זה מאוד עמיד, ובנוי בצורה מאוד קשיחה. מצד שני, משקלו קל וניתן למקם אותו לפי הנוחות שלנו.

Panasonic דגם PT DS20KU

2. מקרן Panasonic דגם PT-DZ21KU מחיר 37,330 דולר
גם מקרן זה הוא חלק מסדרת PT היוקרתית. מדובר על מקרן עם איכויות גבוהות מאוד, מקרן זה יכול להתאים גם לבית אך הוא בעיקר מתאים לאולמות קולנוע יוקרתיים. למקרן זה יש 20,000 אנסי לומנס – בהירות תמונה. זה אומר שבכל מצב, ובכל אור יום חזק ככל שיהיה נוכל להנות מצפייה ברורה וחדה. חשוב לציין, מקרן זה אינו באיכות 4K על אף מחירו הגבוה. איכות הרזולוציה של המוצר הזה הוא 1080P. אי אפשר לתאם במילים את איכות התמונה וכמה שהיא ברורה. תוכלו להנות מצפייה בתלת מימד.

Panasonic דגם PT DZ21KU

3. מקרן Panasonic דגם PT-DZ21K2 מחיר 34,775 דולר
עוד מקרן מסדרת PT, נדמה שחברת Panasonic מייצרת מקרנים רק עבור אנשי המעמד הגבוה, אבל כמובן שזה לא נכון. לחברה יש דגמים בכל המחירים ולכל הייעודים. מקרן זה מצויד בטכנולוגיית DLP חדישה, ניתן למקם את המקרן הזה או על הרצפה, או בעזרת מתקן תלייה. הגודל של המוצר הוא 34.1x38x16.9 אינץ’ ומשקלו כ 45 קילו! כמובן שמדובר על ציוד שאינו מיועד לבית אלא למקומות מקצועיים, מקומות שמתפרנסים מהקרנת סרטים. אם יש לכם קולנוע פרטי בבית תוכלו גם כן להנות ממוצר זה.

Panasonic דגם PT DZ21K2

4. מקרן לייזר Sony דגם VPLVW995ES מחיר 31,500 דולר
חברת Sony לא מוכרת לנו מאוד בתחום המקרנים, אבל דווקא הביקורת עבור המוצר הזה היו חיוביות כמעט ברובן. מוצר זה הוא בודד, לא חלק מסדרה. בזכות המקרן הזה נוכל להנות מצפייה ב 4K, בהירות גבוהה, ניגודיות גבוהה ואיכות HDR איכותית. מקרן זה מצויד בטכנולוגיה החדישה ביותר. לנורה יש אורך חיים של 20,000 שעות. מקרן זה מאוד מתאים למשחקי קונסולה, וצפייה בסרטים איכותיים. מקרן זה אינו מקרן DLP אלא מקרן לייזר, מקרנים אלה נחשבים לעוצמתיים ביותר ובעלי אורך חיים ממושך. מלבד למקרן עצמו תקבלו כמובן את כל האביזרים הנלווים, שלט, בטריות, כבלים, כיסוי, אחריות וכו’…

Sony דגם VPLVW995ES 2

5. מקרן Panasonic דגם PT-DZ13KU מחיר 26,870 דולר
המוצר האחרון מסדרת PT של חברת Panasonic, והזול מכולם. משקל המוצר הוא “רק” 23 קילוגרם. מידות המוצר הם 21.6×20.9×7.9 אינץ’. דגם זה מתאים גם לבית וגם למקומות מקצועיים. תוכלו להנות מחווית צפייה אחרת, חיי הנורה עומדים על כ 20,000 שעות, הבהירות גבוהה והתמונה חדה מאוד. רק לאחר שרואים בעיניים את איכות התמונה אפשר להבין שמדובר על רמה אחרת לגמרי ממה שאנחנו רגילים. כמובן, לדגם זה יש את כל החיבורים שאתם יכולים לחשוב עליהם, הנורה מאוד עוצמתית וחזקה, וניתן לראות ללא הגבלה וללא כל חשש.

Panasonic דגם PT DS20KU

לסיכום
יש כאלה שבסכום הזה ירכשו רכב חדש ויש כאלה שיעדיפו לרכוש מקרן ולהנות מחווית צפייה בלתי נשכחת. חברת Panasonic היא אחת החברות המובילות בתחום זה, יש לה אלפי דגמים ואלפי סוגי מקרנים מתאימים כל אחד לייעוד אחר. החברה אינה דואגת רק למעמד מסוים, יש לה מקרנים שיעלו לכם פחות מאלף שקלים. מאוד קשה היום למצוא בחנויות בארץ מקרנים מסוג זה, אלא רק בהזמנה אישית. בפעם הבאה שאתם נכנסים לחנות, זכרו את המחירים בהם נקבנו עכשיו.

*מעוניינים להתייעץ איתנו ? 

חייגו אלינו 050-2288600 או הגיעו אלינו וקבלו ייעוץ ללא תשלום ! 

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !