***שימו לב! אנו יבואנים של רמקולים שקועים ( מכירה סיטונאית בעיקר, לחץ כאן למבצעי רמקולים שקועים ) כך שאם יש לכם שאלות אתם מוזמנים לפנות אלינו ונעזור לכם בשמחה…

חייגו אלינו 050-2288600 או הגיעו אלינו וקבלו ייעוץ ללא תשלום 😉😉😉 !

גדלים של רמקולים ע”פ הסדר הבא: 8″ – 6.5″ – 5.25″ – 4″

רמקולים שקועים קטנים – האם זה נצרך ? מתי מומלץ ומתי לא ?

מתכננים מערכת רמקולים שקועים בקיר או רמקולים שקועים לתקרה בבית ? הגדלים הפופולארים הם: 5.25″, 6.5″ ו- 8″.  במקרים מסוימים נוצר צורך לרמקולים שקועים קטנים,

לדוגמא אם מתקינים את הרמקול ב”סינר גבס” קטן, או בשל אילוצים טכניים אחרים, יש לשקול בחירה של רמקול שקוע קטן בגודל 4″. אומנם יש גם רמקולים שקועים קטנים בקוטר של 2.5″ או 3″, אך איננו ממליצים כלל על מידות אלו !!! אם תבחרו רמקול שקוע קטן במידה של 3″ תקבלו סאונד “נורא” ועוצמה נחותה ביותר.

[ ראו כאן את המדריך המלא לבחירת ומיקום רמקולים שקועים ]



 

 

רמקולים שקועים דקים – האם זה נצרך ? מתי מומלץ ומתי לא ?

יותר מ-90% מהמקרים אין צורך ודרישה לרמקולים דקים.

הסטנדרט במדינת ישראל, כאשר אנשים משפצים ועושים “הנמכת גבס” \ “הנמכת תקרה” – הגובה \ עומק הסטנדרטי הוא בערך 10 ס”מ.

לכן בבואכם לקנות רמקולים שקועים, חשוב לבדוק את העובי של הרמקול – בכדי שיוכל להיכנס בתקרה. למעלה מ- 30% מהרמקולים השקועים הם בעובי של 12-15 ס”מ. (אגב, אין הדבר מעיד על איכות סאונד ועוצמה) ורוב הסיכויים שלא יתאימו לתקרה או לקיר שלכם.

העובי \ עומק האידאלי של רמקולים שקועים הוא בין 8.5 ס”מ ל- 9.5 ס”מ.

דוגמא לרמקול שקוע בעומק של 8.8 ס”מ

 

אולם במקרים מסויימים נוצרת דרישה לעומק קטן יותר. (בעיקר בהתקנה על קיר שבלוק הקיר הוא “בלוק 7 )

רק שימו לב !! כדי שלא “תיפלו בפח” כי אם תחפשו לדוגמא רמקול שקוע בעובי של 5 ס”מ, אזי רוב הסיכויים שמה שמצאתם הם רמקולים שקועים לכריזה, ואינם מתאימים ובוודאי לא מומלצים לשימוש בבית היות והסאונד שלהם גרוע.. והעוצמה חלשה.

אז כלל האצבע במקרה ואתם מחפשים רמקולים שקועים דקים, הוא לא פחות מ-7 ס”מ. לדוגמא רמקול שקוע זה. (פחות מיזה לא תרגישו בכלל באסים ועומק של צלילים )

 

דוגמא לרמקול שקוע בעומק 7 ס”מ

מה תצטרכו לעשות במידה ותבחרו ברמקולים שקועים דקים או קטנים ?

פיזור אידיאלי והנכון של הרמקולים

במקרה ואתם בוחרים לקנות ולהתקין רמקולים שקועים קטנים או דקים , בכדי לקבל סאונד בצורה מאוזנת ונכונה, מומלץ להתקין יותר רמקולים . (לדוגמא אם צריך 4 רמקולים 6.5″, במקרה של רמקולים קטנים \ דקים, מומלץ להתקין 6 יח’ ) ולהתקין ע”פ סדר סימטרי, כלומר אם לדוגמא מדובר ברמקולים שקועים לסלון בגודל 30 מטר (6X5), אזי נכון לשים 6 רמקולים, כאשר כל זוג רחוק אחד מהשני בכ-2 מטרים.

מיקום רמקולים שקועי-תקרה עבור מוזיקת רקע 

מתכננים מערכת שייעודה העיקרי הוא מוזיקת רקע? חשוב לכוון לסאונד מאוזן במרחב שלכם. עדיף שיהיו יותר מדי רמקולים מאשר מעט מדי. אם הרמקולים רחוקים מדי זה מזה, המוזיקה שלכם תנוגן בחלקים מסוימים של החדר חזק מדי ובחלקים אחרים חלש מדי. 

ראו כאן עוד ב”מרכז הידע” שלנו:

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !