מסיבת קריוקי היא למעשה מסיבה שאין עליה התפשרות כזו או אחרת. המון אנשים מעדיפים להישאר בבית ולארגן לעצמם ערב מדהים עם האנשים הקרובים ביותר. מה נדרש בכדי להפיק מסיבת קריוקי? איך בוחרים ערכת קריוקי ומה היא כוללת מלבד רמקולים מוגברים, בידורית ניידת או אפילו מיקרופונים לקריוקי? הבחירות גדולות ביותר ומכאן שיש לברור את הדברים מבעוד מועד בהתאם לכל הנתונים שאפשר לקבל בפועל.
ציוד קריוקי להשכרה
בואו נדבר על רמקול מוגבר, זהו למעשה השלב הראשוני בו נעסוק בפועל. יש להתייחס לציוד הגברה מוכר בעל שם ומוניטין. כך גם מערכות הגברה ורמקולים מקצועיים העונים על ההגדרה הנדרשת בפועל. יש לברור רמקולים המחזיקים עוצמות המכבדות את כל השאר – כאמור, רמקול בעל עוצמה מינימאלית אשר יספק את הטון ויהווה רעיון טוב לכל באי הבית או המקום בו תערכו את מסיבת הקריוקי. כאמור, דוגמא לרמקולים עם וואט תקין באים לידי ביטוי ב400 וואט לפחות ואפילו יותר- הכול בהתאם לכמות האנשים במקום. אם אתם בוחרים לערוך מסיבת קריוקי בטבע, גם על כך יהיה ראוי לחשוב ולברור בהתאם את הרמקולים המתאימים – זאת על מנת שלא לפול אל תוך תקלה שתשבש את המסיבה.
מחשב וציוד נלווה
בין כל השאר, מדברים גם על המחשב והציוד הנלווה. מה צריך לעשות בעצם? ללא מחשב קשה ביותר לייצר מצב של תפעול נכון. כיצד מתפעלים את הקריוקי במחשב מרוכזים כל המידעים שאי אפשר לפסוח עליהם בפועל. כאמור, מדברים על מסיבות קריוקי של פעם אחת בחיים, בדאבל קליק אחד פשוט הופכים הדברים לפשוטים ביותר ומקלים על הבוחרים בפועל – כאן הם למעשה מיישמים מסיבות מושלמות. אחר כך מדברים על בחירה של מיקרופונים מתאימים לשירה, כמה כאלו תדרשו להשיג? אם יש לכם המון אנשים במסיבה, לא תרצו לתת לאף אחד להמתין נוכח החגיגה ההולכת ועולה עם שיאו של הערב. היכולת לתפעל כמה מיקרופונים מבלי לייצר בעיות סאונד, הינה יכולת שאין עליה ויתור. מכאן שיש לברור גם את הדברים הללו לצד רכישת הרמקולים.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !