אם מדברים על רמקולים מוגברים איכותיים או בידורית טובה, מדברים על בחירת השכרת ציוד קריוקי וכל מה שמגיע  עם כל השאר. רמקולים מוגברים איכותיים הם כמיהה של לא מעט אנשים ומאידך הם לא יכולים להכיר את כל הטכנולוגיות, הצליל וכל השאר. אפשרויות? רכישות? יש לא מעט אפשרויות בשוק, שמות חדשים וכל השאר. מה בוחרים? להלן כמה דברים שיסייעו לכם בהתאם.

על רמקולים מוגברים ומחויבות של בחירה

ממה המורכבות? דרייבר שהוא למעשה לב המגבר. טכנולוגיות של מגנטים,  ברזל וכל השאר. מסביב לדרייבר עוברים סלילים של נחושת אלקטרו מגנטים אשר מתרגמים את כל השאר לרבות הידע וכך למעשה מתרחש תרחיש של רטט בתדרים השונים. הרטט מתרחש כמה וכמה פעמים בזמן של שנייה. יש כמה סוגים של דרייברים שתוכלו למצוא בתוך אותם דרייברים. מדברים על וופר וטוויטר. הוופר הוא דרייבר גדול שיספק צלילים נמוכים יותר ואילו הטוויטר יפיק את הגבוהים בצלילים. מכאן שגודל הוופר קטן יותר ביחס לטוויטר. אם תבחרו מוצר איכותי, לבטח תוכלו לגלות דרייבר שלישי אשר יספק צלילים בטווחים הראויים.

לרכוש נכון- טיפים לרכישה ראויה

השיקולים חשובים ביותר. רכישה לטווח הארוך? איכות? מרכיבי הרמקולים חשובים אך לא רק. איכות של רמקולים מוגברים באה לידי ביטוי בעוצמה. ווליום הגיוני גם במצב של ווליום חזק ויחס של סינגל רעש גבוה על מנת להתאים את העוצמות הגדולות ביותר. יש לבחון את סוג הפיוז לגובה הוואט ולא לשכוח את עניין האוורור אשר יעלה את איכות הרמקול בפועל. מחיר? כאן יהיה עליכם לבחור מחיר שווה לכל כיס והעיקר שלא יהיה זול מדי, זה תמיד עלול להחשיד. כמו בכל דבר, רצוי כי תרכשו רמקולים מוגברים איכותיים על שם מותגים. אחריות של שנה לפחות ואפילו הדגמה בזמן אמת של הרמקולים בכל סוגי הפינות במרחב הפתוח והסגור בו זמנית. המלצות מחברים? זה בהחלט יעזור בפרט שהם מבינים בתחום של בחירת סאונד, הגברה וכל מה שביניהם. כך תוכלו גם אתם לצאת אל הדרך ולרכוש את הרכישה הראויה.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !