מה חשוב לדעת על ציוד קריוקי? אם אתם רוכשים ציוד קריוקי למכירה או ציוד קריוקי להשכרה, ראוי כי תבחרו את כל השאר בהתאם לכל ההגדרות שיש לקחת בחשבון. כאמור, מדברים למעשה על כמה וכמה בחירות שיש לתת עליהן את הדעת. איזה ציוד קריוקי חשוב ביותר לרכוש? מה חשוב לדעת לפני שקונים או משכירים ציוד קריוקי למסיבה כזו או אחרת? להלן כמה נקודות שחשוב לקחת בחשבון לפני שעונים על כל השאר.
שירות מעל לכל
כשאתם בוחרים חברה שתספק לכם שירותי קריוקי, חשוב לברור את עניין השירות שהוא מעל לכל. האם החברה איתה תרצו לשכור תעניק לכם את כל השירותים 24 שעות ביממה ללא הגבלה? האם יוכל להגיע אדם שיפתור לכם תקלות בזמן אמת? מה לגבי הרכבה, פירוק או אפילו הסעה של המוצר עד ליעד? זמינות של חברה הינו דבר שאין על כך שום התפשרות ומכאן שאי אפשר להתפשר על כך. יש לברור עד כמה החברה אותה בחרתם זמינה עבורכם ועד כמה הציוד שלה זמין ותקין עבורכם בזמן של אמת. מכאן שלפני הרכישה, חשוב ביותר לברור מוניטין, שם וכל מה שביניהם.
מאגר של מוצרים
השלב הבא הוא לפנות לארגון או גוף שיכול להציע לכם כמה וכמה סוגים של ערכות קריוקי, כך תוכלו לייצר בחירה מיני כל הבחירות הקיימות בשוק. יש ערכות גדולות ומורכבות ויש ערכות קטנות יותר, כאמור, הכול עניין של בחירות ושל עלויות. מה יהיה גודל המסך? מה גודל המיקסר? כמה מיקרופונים או רמקולים? כאן למעשה תוכלו לבחור את ערכת הקריוקי המתאימה ביותר נוכח העובדה כי היא מוענקת על פי התאמה אישית של האורחים, המקום של המסיבה וכל שאר המרכיבים שיש לקחת בחשבון לפני שמשכירים ציוד כזה או אחר.
מיקסר וכל השאר
ציוד נוסף מתייחס למיקסר עצמו. מה יהיה גודלו? כמה ערוצים הוא יכיל? שוב לוקחים את הפרק של כמות האנשים והמיקום. היכולת לשלוט על עוצמת המוסיקה הינה יכולת שאי אפשר לוותר עליה וניתן לבצע אך ורק באמצעות מיקסר מקצועי.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !