כאשר מדברים על השכרת בידורית, מדברים על השכרת ציוד קריוקי נייד ממקום למקום. לצד רמקולים מוגברים או אפילו מיקרופונים אלחוטיים, מדברים בבידורית שהיא למעשה מקור שמע המאפשר להשמיע מוסיקה בכל מקום ובכל עת. גם כשאין אפשרות להתחבר לחשמל, מגיחה הבידורית ומעניקה את כל האפשריות נוכח העובדה כי רוצים להפיק מסיבה אחת שונה מכל מה שהכרתם עד כה.
יתרונות של בידורית
אז אמרנו שניתן לנייד את הבידורית ממקום למקום עם הטענה של עד 8 שעות? לא ממש צריך חיבור לחשמל ומאידך חשוב ביותר להטעין מבעוד מועד על מנת שיהיה ניתן לתקן את כל התקלות. לצד אותה הבידורית, אי אפשר לפסוח על לפחות 2 מיקרופונים אלחוטיים שישרתו את כל השאר. כך גם חיבורים לכל מיני נקודות כמו אם פי שלוש , דיסק קון קי וכל מה שיכול לספק את המוסיקה הראויה בכל מקום ובכל עת. בתוך הבידורית, ראוי לוודא כי יש מיקסר מובנה למרות שזה בהחלט דבר שמובן מאליו. בתחילת דבר אם לוקחים בידורית הפועלת ללא חשמל או מסייעת לעצמה לעבוד נוכח המיקסר המובנה וכל השאר, הדברים יכולים להיות פשוטים ביותר.
בידוריות להשכרת שטח
אז מה ההבדל? בואו נדבר על השכרת הבידורית לשטח פתוח, לטבע. ארגון קבוצתי כזה או אחר. אם אין לכם את האפשרות ולא את התקציב להשכיר ציוד הגברה חיצוני, כמה בידוריות תעשנה את ה עבודה, תלוי במקום, בגודלו ומספר האנשים כמובן. חשוב כי גם כאן ובפרט כאן, הבידורית תהיה מחוברת לסוללה ארוכת טווח, לא הייתם רוצים להישאר ללא חשמל ושהחגיגה תסתיים טרם זמנה. נכון להיום, ניתן לאתר לא מעט בידוריות לרבות בידוריות שטח בעלות שווה לכל כיס ללא מאמץ או חריגה מהתקציב האחר. אז כיצד רוכשים?
טיפים לרכישת בידורית
נסו לאתר גוף בעל אחריות, שם ומוניטין העומד מאחרי רכישותיו. בררו את מוצאה של בידורית והאם היא אכן תענה לכם על כל הציפיות. כמה חיבורים יש בבידורית? האם אין בעיה של חיבורים לכל מכשיר? מה עוצמתו של הרמקול הנייד? אלו הם חלק מהשאלות שחשוב לברור לפני שרוכשים את הבידורית לכל מטרה.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !