רמקול שקוע בקיר גבס בבית הוא פתרון מושלם עבור כל מי שרוצה להסוות את מקור הסאונד בביתו, בין אם למטרת עיצוב או לשם חיסכון במקום והגנה על הרמקול.

רמקולים שקועי-קיר הממוקמים בזהירות מספקים חווית שמיעה כמו בשורה הראשונה של הופעה.

מרכז הסאונד מתמחה בהתאמת רמקולים שקועים בקיר לכל סוגי הקירות: גבס, בטון וכדומה וכן מספק ייעוץ אקוסטי ונקודתי לגביי הגברה כוללת של יחידות דיור, מסעדות, ברים, אולמות אירועים וכל חלל עבודה אחר, קטן כגדול, המעוניין לשדרג את מערכת הסאונד שלו ויש ביכולתו לתכנן מראש את ההגברה הטובה ביותר שיש.

נספר לכם כי אנו היבואנים עם מגוון הדגמים הגדול בישראל של רמקולים שקועים לקיר ולתקרה, והמחירים מיותר לציין הכי זולים בישראל !!!

( *** לחץ כאן למעבר למחירון רמקולים שקועים )


הכנסה של רמקול שקוע בקיר גבס היא פעולה פשוטה ביותר בשל גמישותו של החומר והיכולת של כל חשמלאי מוסמך או איש הגברה המתמצא התחום להתקין רמקולים שקועים בביתכם היא גבוהה תודות לאיכות הציוד והתכנון מראש של החיבור למערכת המרכזית בבית ובעסק.

מיקום של רמקולים בחלל

לפרטים נוספים, ייעוץ הגברה מתקדם וכל התשובות לגביי רמקולים שקועים בקיר גבס – פנו עוד היום לנציג מקצועי של מרכז הסאונד ותקבלו את ההצעה המשתלמת ביותר להגברה של רמקולים שקועי קיר לכל מטרה.
מרכז הסאונד הוא המרכז האיכותי בארץ לכל סוגי ציוד ההגברה הקיימים ללקוחות פרטיים וגופים גדולים – אנו מספקים ציוד הגברה מתקדם, ייבוא של ציוד הגברה חדיש של כל החברות והמותגים המובילים בעולם בתחום ההגברה.

מרכז הסאונד מחזיק דגמים חדשים ואיכותיים של רמקולים שקועים לקירות גבס בעלי טכנולוגיה חדשנית, עוצמת הגברה יוצאת הכלל ועמידה בכל תקני הבטיחות שמבטיחים בצועים מעולים של כל רמקול שקוע קיר.
לרשותכם 4 סניפים וכן חנות און ליין מאובטחת דרכה ניתן לבצע הזמנות של כל ציוד הסאונד וההגברה לרבות הזמנה של רמקול שקוע בקיר גבס – לכל סוגי החדרים, תקרות גבוהות והתאמה מלאה לשאר הרכיבים המותקנים בקיר, פאזות חשמל וכדומה.


התקשרו או השאירו פרטים עם כל שאלה לגביי התקנת רמקול שקוע בקיר גבס ונשמח לחזור אליכם עם יעוץ מקצועי ומבחר דגמי רמקולים מתאימים עבורכם להגברת כל סוג של חדר – רק במרכז הסאונד. התחייבות למחירים ללא תחרות. שירות, אמינות ואחריות על כל ציוד ההגברה. הזמן עכשיו. רק במרכז הסאונד.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !