יש לא מעט סוגי רמקולים שקועים או רמקולים שקועים למכירה. הכול תלוי בנסיבות ובמטרות. אם תרצו להפיק מסיבה עם ערכת קריוקי לרבות רמקול מוגבר או אפילו ערכת בידורית להשכרה, יהיה ניתן להפוך כל אירוע למסיבה מושלמת אך מה קורה כשמדברים על עיצוב רמקולים בבית? כמה דברים שלא ידעתם על רמקולים שקועים.

לקנות נכון- רמקולים שקועים

אם אתם נמנים מאנשים שאוהבים מוסיקה טובה, שהרי הגעתם למקום הנכון בזמן הנכון. אם תרצו שהמוסיקה או הסרט יישמעו מעולה בדיוק כמו בסלון, יש לכם הזדמנות מעולה להפיק אירוע פרטי או ליהנות מאיכות בלתי נגמרת של השמעת מוסיקה מעולה ללא הפרעות, ללא תפיסת מקום ובעיקר ללא רמקולים שיהוו מטרד מעבר למטרה החיובית שהם אמורים להעניק בפועל.

יתרונות הרמקולים – למה כן?

יש לא מעט יתרונות כאשר אתם ניגשים לקנות רמקולים שקועים. אם יש לכם גומחה בקיר, כל שעליכם לעשות הוא לבחור נכון. רמקולים שאינם נראים, בעלי עיצוב, אינם מפריעים למראית עין, אינם תופסים את כל המרחב וויזואלית ובעיקר מביאים את הצליל הנכון. אלו סוגים קיימים בשוק? שנייה לפני שתצאו לשווקים ראוי כי תבינו מה אתם הולכים לרכוש.

סוגים של רמקולים שקועים

בין כל הסוגים, תוכלו להשיג רמקולים שקועים בצורה מרובעת. לרוב הם באים כצורה מלבנית והם שקועים בתוך הקיר. בתוך קיר גבס שלו תעניקו מיקום מיועד מראש. עיצוב פתח מיוחד, גומחה ייחודית ובעיקר חוסר יכולת לבלוט מעבר למה שאפשר. הרמקול העגול יהיה מותאם יותר לתקרה והוא ימוקם כמו מנורה וישתלב עם העיצוב הכללי של הסלון או החדר. גם אמבטיה, או כל מקום אחר שתרצו להאזין בו למוסיקה, יתפוס מקום כרמקול עגול והעיקר שתהיה גומחה מותאמת בקיר. סוג נוסף הינו רמקולים שקועים שתרכשו באופן מיוחד עבור הגינה שלכם. גם שם תוכלו להעשיר ולשמוע מוסיקה כאוות נפשכם. התקנת הרמקול תהיה בסלע וכך לא תתפוס מקום. כמובן שיש לקחת בחשבון את עניין הגשם ומזג האוויר המשתנה בהתאם. על פי רוב, בחירת הרמקולים ורכישתם תהיה מותאמת על פי כך.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !