אחד הפתרונות המשתלמים ביותר שתמצאו בבואכם לעצב את חלל ביתכם הוא התקנה של רמקולים שקועים לבית. יותר ויותר בתים הופכים בשנים האחרונות מעוצבים תודות להכנה מראש של תשתיות הסאונד והחשמל, דבר המאפשרת את שילובם של רמקולים שקועים בקירות ובתקרת החלל שברשותכם.

 

נספר לכם כי אנו היבואנים עם מגוון הדגמים הגדול בישראל של רמקולים שקועים לקיר ולתקרה, והמחירים מיותר לציין הכי זולים בישראל !!!

( *** לחץ כאן למעבר למחירון רמקולים שקועים )

מרכז הסאונד מתמחה בתחום ההגברה של בתים ואולמות, ומחזיק דגמים החדשים ביותר של רמקולים שקועים בטווח מחירים רחב.

 

רמקולים שקועי-קיר הממוקמים בזהירות מספקים חווית שמיעה כמו בשורה הראשונה של הופעה.

היכנסו עוד היום לאחד הסניפים של מרכז הסאונד קרוב למגוריכם ותוכלו להתרשם ממבחר סוגי רמקולים בגדלים ועוצמות שונות לכל מטרה. רמקולים שקועים בבית רוכשים רק במקום מקצועי ואמין שידע לספק לכם הדרכה מלאה, שירות מקצועי ומקיף ואחריות מלאה על כל המוצרים.

מומחיות בתחום הסאונד הביתי והמקצועי

מרכז הסאונד מומחה בהתאמת כל סוגי הרמקולים השקועים לחללים שונים, קירות גבס, קירות בטון, תקרה צפה וכדומה. אנו יודעים אילו רמקולים שקועים יתאימו לחלל אותו אתם מעוניינים להגביר ומספקים את פתרון ההגברה המושלם לצורך כך. התחייבות למחירים הטובים ביותר ומבחר של רמקולים שקועים שאין כמותו באף חנות אחרת. רשת מרכז הסאונד היא המקום המקיף ביותר להגברה וציוד הגברה: מגברים, רמקולים, רמקולים מוגברים ורמקולים שקועים – כל סוגי החיבור הקיימים בשוק בטכנולוגיות מתקדמות, ייבוא ואספקה מידית של רמקולים שקועים לכל מטרה – רק במרכז הסאונד. פרטים נוספים בסניפים ובאתר האינטרנט. הזמנה בטוח, משלוחים בכל הארץ והתחייבות למחיר הטוב ביותר בשוק ההגברה. מרכז הסאונד – הבית של עולם ההגברה בישראל, מיטב בדגמים של מטב ביצרנים, יבואי של כל סוגי הרמקולים בשוק, ליווי אישי והדרכה מלאה לפני התקנה, שדרוג של מערכות סאונד לאולפנים, לבתים חכמים ועוד.

איך להזמין רמקולים שקועים ?

התקשרו עוד היום לקבלת הצעת מחיר משתלמת לקניית רמקול שקוע בקיר – ייעוץ מקצועי מנציג מרכז הסאונד. התחייבות לתנאי תשלום אופטימליים, ואחריות על כל ציוד ההגברה. גלשו באתר למבחר דגמים חדשים של רמקולים איכותיים להשקעה ביקרות בטון, קירות גבס, רצפות עץ, רמקולים מוגברים קומפקטיים להשקעה בחדרי ילדים, סלונים, מבואות של בניינים ועוד. רק במרכז הסאונד. המרכז האיכותי בארץ לכל ציוד ההגברה. היכנסו לאחד הסניפים או הזמינו עכשיו דרך האתר.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !