מרכז הסאונד שמחה לעדכן את קהל לקוחותיו על מבצעים חדשים על מיקרופונים אלחוטיים , מדובר במיקרופונים מקצועיים איכותיים ביותר במחיר הזול בארץ!


טווח תדרים רחב, שימוש פשוט על ידי סוללות AA (בטריות אצבע), מרחק גדול של קליטה מהמשדר ויכולת חיבור קלה ואינטואיטיבית לכל ערכת קריוקי שברשותכם ולכל מטרה: שירה, הקראה, הדרכה וכדומה.
רק במרכז הסאונד תמצאו מגוון גדול של מיקרופונים איכותיים מסוגים שונים, מיקרופון מדונה, מיקרופון כחלק מערכת קריוקי מקצועית ועוד – אנו מתחייבים למוצרים הטובים בשוק ולמחירים ללא תחרות לכל מוצרינו וביניהם: מגברים, רמקולים, בידוריות, ציוד ווידאו והקרנה, מסכים מקרנים ועוד.


היכנסו עוד היום לקבלת הנחות ומבצעים גדולים לרגל השנה החדשה – לרשותכם 4 סניפים של רשת חנויות ההגברה המקצועית מרכז הסאונד: ירושלים, חיפה, רמת גן וראשון לציון וכן אפשרות קנייה מאובטחת של כל ציוד ההגברה דרך אתר האינטרנט שלנו בו תוכלו למצוא את כל המוצרים באחת ממחלקות ההגברה באתר וכן לקרוא חומר נוסף ומאמרים בתחום שיסייעו לכם בבחירת הציוד הטוב ביותר עבורכם.


באפשרותכם לקבל ייעוץ הגברה מקצועי ללא עלות ובחינם, פשוט היכנסו לאחד הסניפים ותקבלו את השירות הטוב ביותר, תוכלו להתנסות בציוד הרלוונטי עבורכם ולקבל תמונה לגביי מהם המכשירים הטובים ביותר שיעזרו לכם להגביר כל אירוע : חתונה, מסיבת טבע, הגברה של ברי ספורט, השכרה של ציוד לתקופות קצרות וכדומה.


פרטים נוסף דרך הטלפון, דרך האתר או בסניפים של מרכז הסאונד. אתם גם מוזמנים להשאיר פרטים בטופס יצירת קשר עם כל שאלה או בעיה בתחום ההגברה, ונשמח לחזור אליכם עם פתרון מהיר. אפשרות למשלוחים בכל חלקי הארץ, פריסת תשלומים נוחה, מלאי של דגמים חדשים ועוד. מרכז הסאונד – החנות המתקדמת ביותר למכירה של מיקרופונים מקצועיים לכל מטרה! . מיקרופונים למפעיל קריוקי, הפקות מוזיקה, תזמורות ועוד. רק במרכז הסאונד. הבית של עולם ההגברה בישראל. הזמינו עכשיו. דגמים חדשים של מיקרופונים איכותיים להקלטות, הופעות, חזרות, אולפנים וכל שימוש ביתי אחר. חיבור קל ומהיר, אחריות ושירות – רק במרכז הסאונד. המרכז המקיף בישראל.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !