האם כדאי לקנות ערכת קריוקי ?

בואו להתחדש לשנה החדשה בערכת קריוקי אמיתית, קלה להפעלה שכל אחד מבני הבית יוכל להפעיל, ולעשות מסיבות קריוקי כיפיות בהלך כל השנה.
ערכות קריוקי ביתית לקנייה הן הלהיט של אירועי השמחות בישראל. בעבר היה זה נחלת המקצוענים בלבד, תקליטנים ואנשי הגברה, אולם כיום הטכנולוגיה מאפשרת כמעט לכל אחד ואחד לרכוש ולהפעיל ערכת קריוקי ביתית בקלות מפתיעה ובעלות זולה במיוחד.  [ לחץ כאן למבצעי:  ערכות קריוקי ביתיות  ]


***שימו לב! אנו יבואנים של ערכות קריוקי, מערכות הגברה, ובידוריות ניידות (מכירה סיטונאית בעיקר)  כך שאם יש לכם שאלות אתם מוזמנים לפנות אלינו ונעזור לכם בשמחה…

חייגו אלינו 050-2288600 או הגיעו אלינו וקבלו ייעוץ ללא תשלום !

מהיכן קונים ערכת קריוקי ?

מרכז הסאונד שמח להציג לכבוד השנה החדשה, שלל דגמי קריוקי חדשים, ערכות הכול כלול קומפקטיות ועוצמתיות של ציוד קריוקי ברמה הגבוהה ביותר.
פנקו את עצמכם בערכת קריוקי מדליקה – היכנסו לאחת מחנויות הרשת מרכז הסאונד – המרכז האיכותי בארץ לציוד הגברה וערכות קריוקי, נסו את הציוד ובעזרתם האדיבה של חברי הצוות במקום תלמדו כיצד להתקין ולהפעיל

ערכת קריוקי ביתי ללא שום בעיה.

לרשותכם מבחר דגמים של בידוריות, מסכים, מקרנים, מיקרופונים, דיסקים עם רשימות שירים – ערכות קריוקי מלאות בעלות מפרט טכני מלא ומשדורג – רק לחבר לחשמל וללחוץ על מתג ההפעלה ואתם מסודרים.
ערב קריוקי ביתי עם ערכת קריוקי ניידת וחזקה שתוך דקות נכנסת לפעולה ומחזיקה שנים ארוכות. קבלו אחריות וליווי אישי ומקצועי לאורך כל הדרך – רק במרכז הסאונד – דגמים חדשים לערכות קריוקי ביתיות בתל-אביב והמרכז, סניפים של מרכז הסאונד גם בחיפה ובירושלים ואפשרות לרכישה אינטרנטית דרך אתר מאובטח וקטלוג מוצרים מלא.


כנסו לאתר למצוא את המבצעים המיוחדים שלנו לערכות קריוקי ביתיות, הנחות ותנאי תשלום ללא תחרות. התחייבות למחירים הטובים בארץ – רק במרכז הסאונד. מרכז ציוד ההגברה הטוב בארץ – מבחר ציוד הגברה מכל הסוגים, ערכות קריוקי במספר רמות החל מהפשוטה והזולה ביותר ועד ערכות הקריוקי של המקצוענים – אפשרויות חיבור למיקסר חיצוני, מסכי HD, רמקולים מוגברים ניידים וכל אלמנט שישדרג את ערכת הקריוקי האישית שלך – רק במרכז הסאונד – התקשרו עכשיו!

הדרכה וליווי של אנשי הגברה מקצועיים שיהפכו את חווית הקנייה שלכם למשתלמת ביותר בקרב כל חנויות ההגברה בישראל – הזמנות דרך האתר, אספקה מהירה ומשלוחים בתל אביב ובכל הארץ. מחירים ללא תחרות, שירות ואמינות – השאירו פרטים באתר ונחזור אליכם עם כל שאלה על התקנה ותפעול של ערכות קריוקי ביתיות בתל אביב.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !