מקרן  vivibright F30 

נתחיל ונאמר כי מדובר על מקרן חדשני למדי, חברת Vivibright מתמקדת בייצור של מקרני לד והF30 הוא האחרון והעדכני במפרט הרחב של החברה.
הנתונים של הf30 גורמים לנו להרים גבה מעט, המקרן מצוייד ב3800 לומנס וברזולוציה גבוהה FHD 1080p, מספרים גבוהים בהחלט למקרן לד, נוסף על כך ישנם חיבורים נוחים ושונים להזנת תוכן למקרן והם כוללים כניסת aux כניסת USB וכמובן כניסת HDMI לחיבור ללפטופ וכו..
נוסף על כך מדובר על מקרן קטן מידות יחסית וחיי נורת הלד יכולים להגיע עד 50000 שעות עבודה. ( לחץ כאן לעמוד המוצר – לרכישת המקרן )

נתונים טכניים:

דגם: F30b Vivibright

טכנולוגייה: LED עד 50000 שעות

רזולוציה טבעית: 1920X1080

עוצמת הארה: ANSI LUMENS 3900

ניגודיות: 1:8000

גלגל מנורה: 6 צבעים

כניסות: HDMI, USBx2, aux

 

המקרן F30 החדש של Vivibright מגיע באריזה קטנה במעט ממקרן סטנדרטי, ובפתיחתה מיד אנו מגלים את המקרן וכמובן כל הדברים הנלווים, שלט רחוק, כבל חשמל וכמובן חוברת הוראות, גוף המקרן עשוי פלסטיק קשיח ובחזית נמצאת העדשה, כל החיבורים כניסות יציאות וכפתורים נמצאים באחורי המקרן, בצידיו כמובן פתחי אוורור לשם שמירה על טמפרטורה אופטימלית, כמוכן בצד ימין נמצאת חוגת הפוקוס שלנו הניתנת לכיוון באמצעות היד בקלות רבה.
החיבורים כוללים שני חיבורי USB כניסת HDMI כניסה לכבל אודיו ובנוסף גם חיבור לסיב אופטי. כמובן ששם נמצא גם כפתור ההדלקה הראשי וחיבור המקרן לחשמל.
כל הכפתורים לשליטה נמצאים בצד ימין והם כוללים, כיבוי/הדלקה, תיקון KEYSTONE, תפריט, ווליום וכו..  כל אלה נמצאים גם על השלט המצורף לתפעול מהיר.

שימוש

אחרי חיבור המקרן לחשמל, מיד ניתן לשים לב שמדובר במקרן לד בעל עוצמת תאורה פחות ממוקדת, הייתי אומר שבעצמה מקבילה ל2000-2500 לומנס במקרן נורת כספית מסורתי (לדוגמא, מקרני BENQ). מיד אחר כך ניגשנו לחברו למקורות שונים של תוכן, יש לומר שהניווט באמצעות השלט נוח מאוד, ברגע שמחברים את כבל הhdmi למקור כלשהו מיד הוא מופיע על מסך ההקרנה, כמו בכל מבחן של מקרן גם כאן אנחנו משתמשים במסך הקרנה איכותי במידת 100″.

אחרי החשכת החדר לתאורה רכה ואופטימלית והזנת סרט קולנוע באיכות Fhd, ניתן לומר בפה מלא שזהו לא מקרן לד זול סטנדרטי, האיכות המוקרנת על המסך מרהיבה וצבעונית, הצבעים מדויקים והתמונה חמה מאוד ביחס לתאורה ממקרן לד.

אחרי נסיון זה ניגשתי לבדוק את כל החיבורים של המקרן והניסיון באמצעות כניסת הUSB צלח בהחלט כאשר מיד כשהוכנס הUSB למקרן הוצג התוכן, ומיד קפץ תפריט הניווט בכונן הUSB החיצוני, שם כל קובץ שלחצתי עליו באמצעות השלט נפתח במהירות ללא היסוס, בין אם היה מדובר על תמונה, סרטון, או סרט.

מסקנות

אחרי יום שלם להתרשמות הביצועים והתפקוד של המקרן החדש מבית Vivibright הf30b אפשר לומר ללא חשש שזהו מקרן קולנוע ביתי מצוין, בעל רזולוציה מצוינת וגבוהה תודה חדה ואיכותית, עצמת התאורה חזקה מאוד ביחס למקרני לד אחרי והתוצאה הסופית היא הקרנה איכותית באמצעות מקרן נוח וקל לתפעול, מומלץ תמיד להשתמש במסך הקרנה איכותי וכך באמת ניתן לחוות חוויית קולנוע מעולם אחר.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !