מהם 4 גיטרות המומלצות לילדים ?

הילד שלכם רוצה ללמוד לנגן על גיטרה? אתם עומדים מול תהליך לא פשוט, בחירת הגיטרה הנכונה. אם אין לכם שום ידע בנוגע לעולם הגיטרות, עליכם להקדיש לא מעט מחשבה כדי שהגיטרה אותה תבחרו תתאים לגודל, לגיל, לאופי של הילד שלכם. בשביל זה אנחנו כאן, לרכז לכם 4 גיטרות קלאסיות מומלצות לילדים בגודל 1/2 ו- גודל 3/4. (לחץ כאן ל: מבצעי גיטרות קלאסיות).

סביר להניח שאתם מחפשים גיטרה קלאסית טובה, ואתם רואים מאות דגמים ולא יודעים מה לבחור.. אז עשינו לכם קצת את העבודה,  והגעתם להנה בשביל זה !!! 🙂🙂🙂

ראשית, אם אתם גיטרה קלאסית בתקציב של 150-200 שקל, אז תדעו שלא תמצאו גיטרה איכותית ברמת מחיר זו ! גיטרה ב 100-200 ש”ח זו “גיטרת קרטון” ויותר מיועדת לקישוט ולא באמת לנגן עליה.

(*** חשוב לדעת כי לילד מומלץ להתחיל לנגן בגיטרה קלאסית ולא גיטרה אקוסטית המיועדת למתקדמים יותר)

*** שימו לב ! אנו יבואנים של גיטרות קלאסיות לילדים ולמקצוענים – לחץ כאן למבצעי גיטרות קלאסיות למתחילים     |   ראו כאן את דירוג 6 גיטרות קלאסיות המומלצות ביותר בגודל מלא


אז קבלו את דירוג 5 גיטרות קלאסיות לילדים המומלצות ביותר: חייב לציין כי גיטרות אלו נבחרו, בגלל 4 פרמטרים: 1. איכות צלילים. 2.סוג עץ. 3. איכות וגימור. 4. מחיר

1. גיטרה קלאסית מומלצת לילדים (גודל 2\1) CHARD C3400 

חברת Chard היא אחת החברות האהובות והמומלצות ביותר מכיוון שהיא נוחה. מה זה אומר? החברה אינה יצרנית ענקית של סוגים שונים ומגוון רחב של גיטרות ומוצרי הגברה. החברה מתמקדת בז’אנר אחד שזה אך ורק גיטרות איכותיות מעבודת יד לרוב. דגם זה מתאים לגילאי 4 עד 9 בגלל הגודל בעיקר, היא גיטרת חצי. הגיטרה כוללת שלושה מיתרי ניילון ושלושת מיתרי הבס עשויים מתכת דקה יחסית (גודל 10). לגיטרה יש את המראה המסורתי של הגיטרות הקלאסיות ספרדיות, והיא לא כבדה. הגיטרה עשויה חומרים איכותיים, בין היתר עץ מהגוני איכותי האופייני לגיטרות קלאסיות מקצועיות. צוואר הגיטרה ישר והתהודה של הגיטרה נשמעת לכל עבר בצלילים נקיים ומדויקים. (לחץ כאן לרכישת הגיטרה)

מפרט טכני

יצרן – CHARD

גודל הגיטרה – 34″  (1/2)

מס’ מיתרים  – 6 | אוריינטציה – ימנית

עץ גוף – מהגוני  |  עץ צוואר – מהגוני | צבע – שחור

מחיר: 429 ש”ח

מומלץ לטווח גילאים – 4 עד 9


2. גיטרה קלאסית מומלצת לילדים (גודל 2\1) Belmonti-M5360 BLACK

חברת Belmonti היא אחת מהחברות הפורצות דרך בשנים האחרונות, היא הפכה לאהודה מאוד בקרב קהלים שונים ובמיוחד אצל הישראלים. דגם זה בגודל חצי ומתאים לטווח הגילאים 4 עד 9. למרות, שיש גם נגנים בוגרים שמעדיפים לנגן על דגם זה, הוא מאוד נוח למרות שהוא קטן יחסית. הגיטרה עשויה עץ שכבתי הכולל עץ אשוח, מהגוני, Sapele ועץ לטון. אולי זה מה שיוצר את הנוחות במעבר אקורדים ותווים אצל הנגנים השונים. דגם זה מגיע עם גימור סאטן המעניק תחושה נעימה לעין. מלבד לצלילים הנהדרים שהגיטרה מפיקה, היא גם מאוד יפה מבחינה חיצונית ומאוד מומלצת בקרב המורים לנגינה. (לחץ כאן לרכישת הגיטרה)

מפרט טכני

יצרן – Belmonti

גודל הגיטרה – 34″  (1/2)

מס’ מיתרים  – 6 | אוריינטציה – ימנית

עץ גוף – עץ שכבתי  | צבע – שחור

מחיר: 329 ש”ח

מומלץ לטווח גילאים – 4-9


3. גיטרה קלאסית מומלצת לילדים (גודל 4\3) Belmonti-M831 SB

עוד גיטרה קלאסית מומלצת של המותג Belmonti. דגם זה מתאים לגילאים הבוגרים יותר בגלל גודל הגיטרה (3/4). דגם זה מיועד לילדים בוגרים יותר שמחפשים גיטרה בעלת צלילים נהדרים. גיטרה זו תורמת להתקדמות הילד בנגינה, היא מעט קשה לנגנים מתחילים, אבל אם יש לכם כושר התמדה הגיטרה תעשה חסד איתכם. הגיטרה עשויה עץ שכבתי שמרוב שהוא נוח לא תשימו לב שאתם מנגנים שעות על גבי שעות. בנוסף, הגשר המחבר בין צוואר הגיטרה ובין ראש הגיטרה משויף במידה מדויקת כדי לאפשר נגינה ללא זמזומים וללא קושי לחיצה. הגיטרה מתאימה לגילאי 7 עד 15, מתאימה לנגנים מתחילים ולנגנים מתקדמים כאחד. (לחץ כאן לרכישת הגיטרה)

מפרט טכני 

יצרן – Belmonti

גודל הגיטרה – 38″  (3/4)

מס’ מיתרים  – 6 | אוריינטציה – ימנית

עץ גוף – עץ שכבתי  | צבע – שמש SB

מחיר: 389 ש”ח

מומלץ לטווח גילאים – 7-15


4. גיטרה קלאסית מומלצת לילדים (גודל 4\3) CHARD C3800 SB

דגם זה הושק לא לפני זמן רב ונחטף מהמדפים תוך ימים ספורים. אמנם דגם זה עולה מעט יותר ממה שנשלם בדרך כלל עבור גיטרה קלאסית לילדים, אבל התוצר בהחלט שווה את ההשקעה. דגם זה כולל עיצוב קלאסי מסורתי ספרדי, עבודת יד. איכות העץ וההרכבה של הגיטרה עוברת ביקורת איכות במפעל, כך שתקבלו במאה אחוזים מוצר איכותי לידיים שלכם. הגיטרה בגודל שלושת רבעים, היא נוחה להפליא ומתאימה לגילאי 8 עד 15, או לפי הגודל הפיזי שלכם. כל עוד אתם יכולים להקיף את הגיטרה בזמן נגינה, ונוח לכם להגיע לכל תו ותו בביצוע אקורדים, הגיטרה טובה לכם. הגיטרה מאוד עמידה בפני נפילות ומכות שטחיות, היא עשויה עץ מהגוני חזק. צבע הגיטרה הוא צבע שמש SB מושך. כל ילד ישמח לקבל דגם כזה לידיים שלו. (לחץ כאן לרכישת הגיטרה)

מפרט טכני

יצרן – CHARD

גודל הגיטרה – 38″  (3/4)

מס’ מיתרים  – 6 | אוריינטציה – ימנית

עץ גוף – מהגוני  |  עץ צוואר – מהגוני | צבע – שמש SB

מחיר: 599 ש”ח

מומלץ לטווח גילאים – 8-15


כל הסיבות לקנות גיטרה קלאסית חדשה


לסיכום

אין דבר שצריך לשמח אתכם ההורים יותר מזה שהילד שלכם רוצה להתחיל ללמוד לנגן על גיטרה, אנו מקווים שאתם מודעים לתרומה שזה נותן לילד שלכם. כל כלי נגינה תורם להתפתחות האישית של הילד מכל כך הרבה בחינות, גם האישית גם החברתית. היום, כשכולם במסכים, לגלות שהילד שלכם רוצה תחביב כמו נגינה זה כמו זכייה בלוטו, אז אל תזרקו את הטופס לפח… השקיעו בבחירת הדגם המתאים לילד וכך הוא יתמיד בנגינה ותראו תוצאות תוך זמן קצר. (קרא כאן עוד אודות בחירת גיטרה קלאסית לילד או בחירת גיטרה אקוסטית)

 

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !