רבים מאיתנו מחפשים את הדרך הכי טובה שיש להפוך את הבית למקום בילוי מהנה יותר, אך האמת היא, שזו לא משימה קלה. יש הרבה דברים שצריך לקחת בחשבון ושצריך לחשוב עליהם ואחד מהם זו השאלה איך ועד כמה אתם נהנים להאזין היום למוזיקה? האם יש לכם מערכת שמע טובה? ואיזה רמקולים יש לכם בדירה?


בטרם נענה על התשובה, נספר לכם כי אנו היבואנים עם מגוון הדגמים הגדול בישראל של רמקולים שקועי קיר, והמחירים מיותר לציין הכי זולים בישראל !!!

( *** לחץ כאן למעבר למחירון רמקולים שקועים )


איך לבחור רמקולים מתאימים לחדרים שלכם

רמקולים שקועי קיר/ תקרה חוסכים מקום על הרצפה ועל מדפים. החיווט מוסתר מאחורי הקירות. רשתות ההגנה של הרמקולים ניתנות לצביעה והופכות אותם לכמעט בלתי נראים.

רמקולים שקועי קיר ושקועי תקרה מספקים סאונד איכותי מבלי להעמיס על העיצוב של הבית. רוצים מוזיקה במטבח בלי רמקול שתופס מקום על הדלפק? מה אתם אומרים על מערכת סראונד ללא רמקולים בולטים שמכערים את הסלון?

באופן כללי, רמקולים שקועי תקרה מתאימים בצורה הטובה ביותר למערכת מוזיקה רבת-חדרים, בעוד שרמקולים שקועי-קיר הם אידיאליים כמערכת סראונד אסתטית שחוסכת מקום. אנו נראה לכם מבחר של שניהם.

רמקולים שקועים שחורים
רמקולים שקועי תקרה עבור מוזיקה ברחבי הבית

יש 2 דברים עיקריים להתחשב בהם כאשר מתכננים את מערכת המוזיקה בתקרה. 

ראשית, כמה רמקולים דרושים לכל חדר בשביל סאונד טוב? זה תלוי בגודל החדר ובשימושים שלו.

שני רמקולים שקועים עשויים לספק מוזיקת רקע טובה לפינת האוכל. אבל נניח שיש לכם סלון גדול עם תקרה גבוהה. אולי תזדקקו לחמישה-שישה רמקולים כדי לקבל את הווליום שאתם צריכים כשאתם עושים מסיבה.

הפרמטר השני שיש להתחשב בו הוא מיקום הרמקולים. אתם רוצים שמערכת המוזיקה שלכם תכסה את החדר בצורה אחידה. יש צורך בתכנון זהיר כדי להגיע לתוצאות הטובות ביותר.

מעצב אודיו/וידאו יכול למפות את המיקומים הכי טובים עבור החדרים שלכם.  ( אגב בעניין וידאו תוכלו להיעזר במדריך המקיף שלנו איך לבחור מקרן לקולנוע ביתי )


עיצוב מערכת תפור לבית שלכם

תכנון מערכת מוזיקה רבת-חדרים טובה דורש ניסיון ומומחיות. תנו לאחד ממעצבי האודיו/וידאו המומחים שלנו למפות הכל בשבילכם. העלו לאתר שלנו תמונות ותוכניות בנייה של החדרים שלכם, והמעצבים שלנו יכינו הצעה למערכת. בהצעה זו תוכלו לראות מהו גודל הרמקולים שלהם אתם זקוקים, מהו ההספק החשמלי שתידרשו לספק והיכן הכל צריך להיות ממוקם. המומחים שלנו יבחרו את כל המוצרים הדרושים וימלאו את עגלת הקניות בעבורכם. 
עיצוב מערכת לעסק שלכם

ציוד אודיו לבנייני מגורים אינו מתאים לחנויות, מסעדות ובתי עסק אחרים. יש לנו צוות מעצבים אחר שיכול לעזור לכם להרכיב מערכת לעסק שלכם. 

 

כמה עליכם להוציא על מערכת רמקולים לתקרה ?

תנו לחווית ההאזנה שאתם רוצים בכל חדר להנחות את התקציב שלכם. רמקולים בעלי מחיר צנוע הם טובים לצורך האזנה למוזיקת רקע. אבל אם מוזיקה היא התשוקה שלכם, אתם רוצים מערכת שאתם יכולים להתפנק איתה. לכו על רמקולים באיכות גבוהה יותר, שמספקים לכם חוויה של הופעה חיה. ספרו למעצב שלכם מהי רמת הביצוע שאתם מצפים לה בכל חדר, והם יעזרו לכם לבחור את הציוד המתאים.

 

 

מאפיינים של רמקולים שקועי-תקרה 

כוונו בעצמכם את התדרים הגבוהים 

רמקולים שקועי קיר או תקרה רבים מציעים טוויטר ניתן להטייה. במקום שהסאונד ילך בכיוון אחד, הוא יכול להיות להתכוון אליכם וכך להישמע טוב יותר. 

בחרו רמקול עם טוויטר ניתן להטייה כדי לכוון את הסאונד בדיוק להיכן שאתם רוצים אותו.

 

השיגו סאונד סטריאו מרמקול אחד

לפעמים אנו רוצים מוזיקה מלמעלה אך יש לנו מקום רק לרמקול אחד. רמקול-סטריאו מנגן גם את ערוץ שמאל וגם את ערוץ ימין של המוזיקה וגורם לכך שישמעו ממקור אחד. רמקולים אלו הינם דרך נהדרת להשמיע מוזיקה בחללים קטנים. ייתכן גם שתרצו כמה רמקולים כאלה בחדר שאינו מתאים לזוג רמקולי LR רגילים. 

לרמקול סטריאו יש שני טוויטרים והוא משמיע גם את ערוץ ימין וגם את ערוץ שמאל של המוזיקה.

 

השתמשו ברמקול עמיד ללחות בחדר האמבטיה שלכם

רמקולים מסוימים עשויים מחומרים עמידים במיוחד, אשר מחזיקים מעמד טוב יותר בסביבה לחה.

הם מתמודדים באופן מושלם עם אדים בשירותים או במטבח. ניתן אפילו להציב אותם בתקרה של מרפסת סגורה, לצורך השמעת מוזיקה בחוץ.

בחרו ברמקולים שקועים עמידים ללחות בסביבות לחות במיוחד כגון שירותים, מטבחים וסאונות.

 

רמקולים שקועים בעלי מארז הגנה 

רוב הרמקולים שקועי-התקרה דורשים עומק התקנה של סנטימטרים ספורים בלבד. אבל חלקם בעומק של 20 או 22 ס”מ, מאחר ויש להם וופרים גדולים במיוחד או משום שיש סביבם מארזי הגנה מובנים. תגובת הבס של רמקולים בעלי מארז הגנה היא טובה במיוחד, אך העומק הרב שלהם מקשה על ההתאמה שלהם לבתים מסוימים. בדקו את ממדי הרמקולים כדי לוודא שהם מתאימים במרווח שבין התקרה שלכם לרצפת הקומה שמעליה. 

רמקולים בעלי מארז הגנה מציעים בס נהדר אך הם עמוקים במיוחד. שימו לב שאתם מודדים את העומק המירבי של התקרה שלכם כדי לוודא שהיא מאפשרת התקנת רמקולים כאלו.

 
רמקולים שקועי-קיר להאזנה רצינית

לפעמים, לשבת ולהאזין למוזיקה כשאיננו עושים שום דבר אחר – זה טוב לנשמה. אם יש לכם חדר שאתם יכולים להקדיש לשמיעת מוזיקה, שקלו להשתמש ברמקולים שקועי קיר. כאשר ממקמים רמקולים כאלו בגובה האוזן הם מספקים מרחב סאונד ישיר ומימד סטריאו שבמרכזו 

נמצאת ה-“Sweet Spot”. זה גורם לכם להרגיש כאילו הלהקה מנגנת על הבמה מולכם.

רמקולים שקועי-קיר הממוקמים בזהירות מספקים חווית שמיעה כמו בשורה הראשונה של הופעה.

 

בחירת רמקולים שקועי-קיר לצורך מערכת סראונד

מערכת סראונד שקועה בקיר מספקת חווית אולם קולנוע אמיתית. ממש כמו רמקולים שקועי תקרה, גם כאן יש מבחר עיצובים וגדלים. מבחר הרמקולים הרלוונטיים לכם יהיה תלוי בפריסת החדר שלכם וביעדים שתציבו לו. כך תיראה מערכת סראונד 7.1 טיפוסית השקועה בקיר:

מיקומי רמקולים שקועי-קיר עבור מערכת סראונד 7.1 טיפוסית.

 
חשיבות התאמת הסאונד 

לכל מותג רמקולים יש איכויות טונאליות עדינות וייחודיות לו. זה הופך את הרמקול לבעל טביעת סאונד מובחנת. נניח שאתם צובעים חדר בצבע כחול – סביר להניח שהייתם משתמשים באותו גוון של כחול לכל הקירות, ולא הייתם צובעים קיר אחד בגוון אחר. 

התאמת הסאונד בין הרמקולים פועלת באותם קווים מנחים. אתם רוצים להשתמש ברמקולים מאותה תוצרת עבור כל החדר. זה נותן לכם סאונד נהדר ועקבי כשכל האקשן מתרחש סביבכם.

רמקול קדמי-ימני וקדמי-שמאלי 

רוב דגמי הרמקולים שקועי-הקיר יכולים לשמש בתור הרמקול הקדמי-ימני או הקדמי-שמאלי. מתקינים אותם במאונך, בכל צד של הטלוויזיה.

רמקול קדמי אמצעי

הרמקול האמצעי הוא אולי הרמקול החשוב ביותר במערכת הקולנוע הביתית שלכם. הוא אחראי על הדיאלוג שבסרט. מתקינים אותו במאוזן, לרוב מתחת לטלוויזיה או למסך ההקרנה. השתמשו ברמקול שיש לו טוויטר בין שני וופרים זהים. עיצוב מאוזן שכזה מקרין את הדיאלוג בצורה אחידה לכל מקומות הישיבה בחדר.

בחרו רמקול קדמי-אמצעי שיש לו טוויטר בין שני וופרים זהים. זה מאפשר לכולם לשמוע את הדיאלוג בבהירות.

 

רמקולים צדדיים ורמקולים אחוריים במערכת סראונד 

הוספה של רמקולים בצדדים ומאחור גורמת לכם להרגיש כאילו אתם חלק מהסרט. שקלו להשתמש ברמקולים בעלי טוויטרים שיורים את הסאונד בכיוונים שונים. עיצוב כזה מספק סאונד חי לשטח רחב וכך כולם מקבלים אפקטים עוטפים – במיוחד אם יש לכם מספר שורות ישיבה. 

כל הסיבות לקנות רמקולים שקועים

ישנם רמקולים שקועי-קיר בעלי טוויטרים שפונים לכיוונים שונים ומספקים אפקטי סאונד עוטפים וסוחפים.

 
תנו למערכת שלכם את הבס שמגיע לה 

אף קולנוע ביתי אינו שלם בלי סאב-וופר שנותן את הנמוכים. בשביל מערכת סראונד בלתי נראית בעליל – התקינו סאב שקוע-קיר או שקוע-רצפה. הסאבים הללו נוכחים מאוד אך אינם נראים, והם מקבלים את הכוח שלהם ממגבר חיצוני.  

התקינו סאב-וופר שקוע-קיר בשביל לקבל בס משמעותי וחזק מבלי לתפוס מקום בחדר. מגבר הספק נפרד מספק את החשמל או לחלופין לקנות סאב אקטיבי (מוגבר) חיצוני.
 
מערכת ®Dolby Atmos

רוצים קולנוע ביתי עוטף וסוחף עם סאונד שמגיע מכל הכיוונים? צרו לכם מערכת Dolby Atmos

ע”י התקנת רמקולים שקועי-תקרה וחיבורם לרסיבר עם פיענוח Dolby Atmos. אתם תרגישו את הגשם שנופל בעדינות מבעד לעצים בג’ונגל. אולי אפילו תתכופפו כשהמסוק יחלוף בשמיים מעליכם.  

אינכם זקוקים לרמקולים מסוג מסוים בתקרה כדי לגרום ל-Dolby Atmos לעבוד. אבל אתם תזדקקו לרסיבר שעובד בקידוד Dolby Atmos. 

בחנו אופציות התקנה נוספות

ישנן דרכים רבות להקים מערכת סראונד. למידע נוסף בדקו את המדריך שלנו למיקום והתקנה של רמקולים שקועי-קיר ושקועי-תקרה. ( ראו כאן את המדריך שלנו בנושא איך להתקין והיכן למקם רמקולים שקועים

 

רמקולים שקועים קלרק
עזרי התקנה

חשוב שתשתמשו בכבל רמקול המיועד להשחלה בקירות, בעל מעטפת PVC העומדת בתקן הבינלאומי UL של בטיחות למקרה שריפה (חסינות לאש). חפשו את התווית CL2 או CL3 על גבי מעטפת הכבל.


השתמשו בשבלונות קשיחות כדי לסמן את מיקומי הרמקולים ולהקל על החיתוך

שבלונות קשיחות מאוד מועילות אם מבצעים את ההתקנה בחדר שנמצא בתהליך בנייה או שיפוץ, כאשר לוח הגבס החיצוני הוסר. השבלונות הללו ממוקמות בין שני מוטות תומכים ומקלות משמעותית על מלאכת החיתוך בגבס.

בד”כ במותגים של רמקולים שקועים אשר מכבדים את עצמם, מצורף באריזה גם שבלונת חיתוך מדוייקת לרמקול השקוע.

שבלונת חיתוך

ייתכן שיהיה חדר סמוך לחדר בו נמצאים הרמקולים שלכם. שקלו להשתמש ברמקולים שקועי-קיר/תקרה בעלי מארז הגנה כפי שצויין לעיל, שמגביל את זליגת הסאונד לחללים הסמוכים.

מארזים שכאלו משפרים את תגובת הבאס מאחר והם אוטמים את סביבת הרמקול. כמו-כן הם מגנים על הרמקול מפני אבק ולכלוך.

 

שליטה קלה ונוחה בווליום של הרמקולים בחדרים

התקינו שלט ווליום (פוטנציומטר)  מובנה בקיר כדי לשלוט בקלות בווליום של המוזיקה שלכם בכל חדר.

 

האם כדאי להתקין רמקולים שקועים בבית או בעסק ?

לפני לא מעט שנים החלו להופיע רמקולים שונים מאיכות נפלאה אך הבעיה העיקרית איתם הייתה גודלם. הרמקולים היו גדולים מאוד, מאסיביים ודרשו מאיתנו לקחת אותם בחשבון בצורה מאוד רצינית בעת עיצוב הסלון או

החדרים השונים בבית שבהם העמדנו את אותם רמקולים. היום, לעומת זאת, עם הרמקולים החדשים שניתן לרכוש, הדברים נראים אחרת. רמקולים שקועים ניתן למצוא היום בכל פינה כך שאתם יכולים להיות בטוחים שעם

מכשירים כאלה עיצוב הסלון שלכם ייראה אחרת. עם רמקולים שקועים אתם יכולים ליהנות מהעובדה שהם לא תופסים הרבה מקום וגם מהעובדה שאתם יכולים להאזין למוזיקה באיכות נפלאה. יתרה מכך, אתם גם יכולים ליהנות

מהעובדה שהרמקולים ישמשו אתכם גם להאזנה לסרטים ולכל הסדרות שאתם אוהבים, אז למה לחשוב פעמיים? מגיע לכם להתפנק ואין ספק שהרמקולים הטובים יוכלו לשנות את חייכם בצורה חיובית.

 תוכלו לקרוא כאן סקירות מוצרי סאונד שונים

 

לקנות רק את הרמקולים הכי טובים שיש

אתם תוהים איזה רמקולים כדאי לכם לרכוש? חשבתם לרגע שכדאי יהיה לבחור איכות ירודה רק כדי לחסוך לעצמכם כמה שקלים? אם כך, כדאי שתדעו שזה לא באמת מומלץ. הניסיון שלנו מוכיח שעדיף לקנות רמקולים מאיכות

טובה במיוחד כי זו הדרך היחידה להבטיח שהמכשירים הללו יחזיקו מעמד. השאלה היא איך לבחור רמקולים חדשים איכותיים ואיך תדעו שהמכשיר שאתם קונים באמת מוצלח. אחת מהדרכים היא לעשות מחקר עצמאי אונליין, כי

היום הרי אפשר לקרוא מידע אודות כל נושא ועניין. אונליין תוכלו למצוא ניתוחים מעניינים של המומחים בתחום אשר יסבירו לכם מה ההבדל בין סוגי הרמקולים השקועים השונים. במקביל אתם גם יכולים לקרוא חוות דעת של

חובבנים שפשוט קנו רמקולים ומספרים מתוך החוויה שלהם האם זו רכישה חכמה או שעדיף לקנות מוצר אחר. שימו לב, בנוסף לכך, שאם אתם קונים רמקולים שקועים עדיף יהיה לבדוק גם איזו חברה ייצרה אותם. הרבה פעמים

כשקונים רמקולים של חברות מוכרות זה מעיד גם על האיכות של המוצר ולכן לא כדאי להתפשר על חברה שמעולם לא שמעתם את שמה.

 

 

כמה הגיוני לשלם על רמקולים שקועים ?

אין ספק שככל שתיקנו רמקולים שקועים משוכללים יותר וככל שהחברה שייצרה אותם היא בעלת מוניטין רב יותר, כך גם המחיר יהיה בדרך כלל יותר גבוה. לכן ברור מדוע אתם תוהים ורוצים לבדוק האם זה משתלם לכם או לא,

אך אין לכך תשובה אחת. כדאי לברר כמה עולים אותם הרמקולים במספר מקומות שונים כי הרבה פעמים את אותו הרמקולים תראו בהפרשי מחירים. לכן, אם חשוב לכם לא להתפשר ואם אתם רוצים לדעת שלא שילמתם יותר

מידי, טוב תעשו אם תשוו מחירים. השוואת מחירים היום אתם יכולים לעשות במהירות ובצורה מאוד יעילה, כי מה זה בסך הכול דורש מכם? להיכנס לאינטרנט ולבדוק כמה עולים הרמקולים השקועים שיוכלו לעשות עבורכם את

העבודה. אין סיבה לקנות את המכשיר הכי יקר שיש ובטח שלא בימינו, כאשר אפשר למצוא רמקולים זולים יותר באיכות נפלאה.

 

 

הקניה המקוונת שווה בדיקה

אתם רגילים תמיד לצאת מהבית כדי לקנות את המכשירים השונים שדרושים לכם, בין אם זה רמקולים שקועים, ערכת קריוקי או כל דבר אחר? אם כך, אנחנו ממליצים לכם לעשות את הדברים בצורה קצת שונה הפעם. אם עוד לא

התרגלתם לבדוק את האפשרות של קניית רמקולים ומוצרים שונים אונליין, בהחלט כדאי שתעשו זאת, כי למה לא? אונליין זה אומר לא לצאת מהבית, לחסוך הרבה זמן ולחסוך גם לא מעט כסף, אז למה להתנדב לשלם יותר על

הרמקולים שרציתם? אם תיקנו את הרמקולים השקועים שלכם באינטרנט תוכלו לחכות בבית והשליח כבר יביא את הכול עד אליכם. העידן המודרני מציע לכם את שיא הנוחות והגיע הזמן שגם אתם, כמו רבים אחרים, תתחילו

ליהנות מכך.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !