אם ישאלו אתכם כמה עולה לקנות בידורית, אתם בטח לא תמיד תדעו כיצד לענות אלא אם ביצעתם סקר שווקים ראוי. מה כוללת בידורית? האם היא כוללת בידורית עם סוללה נטענת או בידורית למכירה עם אביזרים נוספים? כמה עולה ציוד קריוקי? אם אתם בעניין של הפקת מסיבה או אפילו ערב מושלם ולא רוצים להרים את הקול, הבידורית תעניק לכם לא מעט אפשריות. כך תבצעו רכישה נכונה.
כמה תשלמו עבור בידורית?
ראשית, בכדי לבצע סקר שווקים מקיף, ראוי לדעת מבעוד מועד את המחירים המוצעים בשוק בעבור מגוון של בידוריות. יש לא מעט אתרים המציעים הצעות של הרגע ומאידך יש גם אתרים המציעים מחירים סבירים על פי התקציב שלא יגרום לכם לחרוג ממנו ולרכוש משהו יקר או זול מדי. יש לקחת כמה הצעות לפני שבוחרים את המוצר הנכון ואף לנסות אותו בזמן אמת במקום הסגור או הפתוח. במסגרת המבדקים, רצוי לברור כי הסוללה אכן מעניקה חיות והטענה של לפחות שמונה שעות, כך לא תהיו תלויים בנקודת חשמל כשלא תהיו בקרבת הבית. כאמור, השאיפה בשימוש של בידורית הינו להשתמש בה גם כשאתם בקרבת מקום וגם כשאתם רוצים לצאת לטיול הרחק מהבית.
הסוללה והבידורית
אם מדברים על הסוללה של הבידורית, ראוי לדבר על חלק שאי אפשר לוותר עליו בעת הרכישה. היכולת לנוע ללא הגבלה בניידות מושלמת, קשורה בבחירת המוצר אך לא רק – מה גודל הסוללה כבר אמרנו? האם היא יכולה להיטען בקלות וכמה זמן יהיה ניתן להטעינה? את הסוללה יש לרכוש כחלק בלתי נפרד ואין להתפשר על רכישות זולות יתר על המידה. יש שיטענו כי ציוד קריוקי יכול להעניק יותר. לרוב, ערכות קריוקי מכילות בתוכן מיקסר, סאונד, רמקול ואפילו מיקרופון שניתן לנייד ממקום למקום אך כאן גם ערכת הבידורית שהיא למעשה רמקול מובנה מיקסר בתוכו. אז אם אתם בעניין של מסיבה מחוץ לבית ומחפשים מוצר בעלות שווה לכל כיס, מסיבה לכמה אנשים תהיה טובה גם אם תבחרו בידורית מובנית אשר תעשה עבורכם את כל השאר.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !