מה זה חגורת הגברה מדונה?
חגורת הגברה, כשמה כן היא. חגורת הגברה היא לעשה שילוב של רמקול עם מגבר (רמקול מוגבר) במימדים קטנים מאוד, בדרך כלל במשקל של עד 200 גרם. על מנת שתהיה קלה ונוחה לנשיאה.
לרוב המגברים יש וסת עוצמת קול. ישנם סוגים שיש להם כניסת AUX וכן חיבור של USB עם מסך על מנת לנגן גם שירים.

לחץ כאן למעבר ל: מחירון חגורות הגברה

ברוב חגורות ההגברה, ישנה סוללה פנימית נטענת אשר אינה ניתנת להחלפה בקלות. (רק ע”י טכנאי) למעט מס’ מצומצם של דגמים ספציפים אשר יש להם סוללת ליטיום

נשלפת (כמו בדגם KMF 690 )

חגורת הגברה בדרך כלל מתאימה להגברת קול של הדובר, לכמות אנשים שנעה בין 5 אנשים עד 100 איש, תלוי בדגם ועוצמתו וכן גם תלוי במיקום השימוש (מקום פתוח או חלל סגור).
כך לדוגמא, חגורת הגברה של 5 וואט תספיק ל5 אנשים במקום במקום פתוח, לעומת זה, חגורת הגברה של 30 וואט, תוכל להיות שימושית ל-50-70 איש במקום פתוח.
בטרם רכישת חגורת הגברה, מומלץ לאפיין את סוג ומטרת השימוש שלכם.
בשנה האחרונה יצאו לשוק, חגורות הגברה אלחוטיות, שעובדת בשיטת בלוטוס, אך המסקנה שלנו, שהמכשירים הללו עדיין לא “בשלים” ורבם אף מאוד גרועים !!!מומלץ לא לרכוש אותם, מה גם שאין להם יתרון או נוחות מיוחדת.

למה היא נקראת כך?

חגורת הגברה – היות והמגבר בד”כ יושב על חגורה, או על המכנס חצאית.
מדונהסוג המיקרופון אשר מתחבר למגבר, ויושב על הראש, על מנת להשאיר ידיים “נקיות”, למה דווקא “מדונה” – הזמרת מדונה משתשמת באופן קבוע בסוג המיקרופון הזה אשר בשפה המקצועית מכונה “מיקרופון ראש” Headset microphone

מי משתמש בחגורת הגברה?

אפשר לחלק את סוגי המשתמשים של חגורות הגברה ל-3 קבוצות.
מורים ומדריכים: מורים, מורות, גננות, מרצים, צוותי הוראה, מדריכי טיולים. היות עיקר עבודתם היא בדיבור, על מנת להקל במאמץ מיתרי הקול, מרביתם של הקבוצה הנ”ל משתמשת בחגורות הגברה, המאפיין של קבוצה זו, שהם מבקשים ציוד איכותי ומקצועי היות והשימוש במכשיר היינו אינטנסיבי.
ילדים וילדות: רוצים מבקשים ערכת חגורת הגברה למטרת משחק, למטרת שירה וקריוקי.
אנשים צרודים: גבריםנשים צרודים כתוצאה משחיקת מיתרי הקול, וקשה להם מאוד לדבר, ולכן משתמשים בחגורת הגברה, באופן זמני.

מה ההבדלים בין הסוגים השונים?

ההבדלים בין הסוגים השונים של חגורות הגברה, מתחיל בעוצמת המגבר (WATT). באיכות הקול (הסאונד) של המגבר והמיקרופון. זמן הפעולה של הסוללה.

כמה עולה חגורת הגברה?

מחירם של חגורות הגברה נע בין 200-250 ₪ לדגמים הפשוטים והזולים. ומגיע ל1200-1300 ₪ לדגמים המקצועיים והיוקרתיים. כמובן שיש גם דגמי ביניים במחירים של 500-900 ₪ שנותנים תמורה טובה, וכמובן הכל תלוי למטרת השימוש.
מומלץ להתנסות טרם הרכישה.


מותגים של חגורות הגברה.

ישנם מס’ חברות מוכרים וידועים של חגורת הגברה כגון: Proxtone, KMF, LGR, Topstar

מה כוללת ערכת חגורת הגברה?

על פי רוב, ערכת החגורת הגברה כוללת מגבר, מיקרופון ראש (מיקרופון מדונה) מטען, חגורה רצועה.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !