הרגע הזה מגיע, רוצים לרכוש בידורית או מערכת רגילה. ביחס לרכישה של קריוקי או ציוד קריוקי, מדברים על בעלי מקצוע בתחום הקריוקי או האירועים הקטנים או הגדולים. זמרים ושירה בציבור? האם בידורית ביתית תעשה את הדברים כמו שאמור להיות? בידורית לא כזו מורכבת והיא מכילה פריטים קטנים יותר – כאן היא למעשה מתאימה יותר לאירועים קטנים או כנסים. קריוקי הינה תזמורת ריקה מכאן ששומעים רק את הפלייבק ושרים עליו. כאמור, מוסיקת רקע. בידורית קריוקי מעניקה אפשרות של מרכיב אחד והיא מחוברת לרמקול אחד המחובר לכמה וכמה יציאות כגון יו אס בי, מיקרופון ועוד. את הבידורית ניתן לאחסן בקלות בכל מקום וכשכולם בוחרים לשיר, מגיעה אפשרות של תזמורת שלמה או מסיבת קריוקי. אז מה ההבדל בין בידורית למערכת רגילה?
ההבדלים הקיימים- בידורית או מערכת קריוקי
בידורית ניידת או בידורית נייחת כוללת גלגלים ואפשרות להזזה ממקום למקום. זו למעשה מערכת שלמה שהיא בידורית. זה ההבדל בינה לבין מערכת קריוקי. גם משקל האחיזה קל יותר ביחס לערכת קריוקי שלמה. כאשר מדברים על ציוד קריוקי מדברים למעשה על רמקולים, על מיקרופונים, מחשב וכל השאר. כאמור, המון ציוד שיידרש בכדי לצור מסיבת קריוקי טובה. יתרונות הבידורית שהיא למעשה מכלילה בתוכה את כל הדברים יחד. אז למה ראוי להשתמש בבידורית ולוותר על ציוד קריוקי שלם?
יתרונות הבחירה בבידורית
בסיכום דבר, חשוב לציין כי בידורית קשורה ברמקול אחד שיש בו הכול. אז למה צריך לשלם יותר או להסתבך בחיבורים שונים כשישנה רמת תפעול פשוטה יותר? מערכת רגילה לא תוכל לספק לכם מסיבת קריוקי ומאידך מערכת קריוקי שלמה תדרוש מכם לא מעט. ראוי לציין כי העוצמה של המסיבה או המוסיקה לא תמיד תתאים למערכת בבית או לכל השאר. מכאן שרצוי לבחור רמקול שמתאים לעוצמות של החלל ואפילו של כמות האנשים בחדר. הרעיון הזה של לפגום את הרמקול או הבידורית יישאר מאחור אם תבחנו את כל הפרמטרים הנכונים לפני הרכישה. עלויות? מיותר לציין כי זול עלול לעלות לכם יקר.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !