קשה מאוד למצוא אירוע שבו אין מגנטים. למעשה, צילום מגנטים לאירועים הוא כבר תופעה כל כך שכיחה, שגם באירועים עסקיים או קטנים אפשר למצוא את הבחור עם המצלמה ולוח המגנטים. זו לא בעיה, ויש לזה יתרונות, כמו היצע גדול שמעודד תחרות ועוזר לכם להשיג צלם איכותי במחיר אטרקטיבי, אבל יש מי שירגיש שהחיסרון הוא בחוסר הגיוון. כי כולם עושים את זה. הרשו לנו להציע לכם דרך לרענן ולהתחדש: ציוד מגנטים לחתונה. או עמדת צילום לאירועים אתם יכולים להציע לאורחים שלכם אביזרים וציוד שישמשו אותם לצילומים, מה שיבטיח מגנט מקורי ושונה.

אביזרים נלווים וציוד

איזה ציוד יכול להתאים כאן? האפשרויות רבות ותלויות בטעם האישי שלכם. אפשר לספק לאורחים אביזרים כמו פאות, כובעים, שרשרת נוצות ומשקפיים צבעוניות וגדולות, שיוסיפו המון צבע ועניין במגנטים לחתונה. אפשרות אחרת היא לבחור סגנון מסוים, למשל רטרו, ולדאוג לציוד מתאים כמו כובעים של שנות ה-20, סיכות פרח גדולות או צעיפי פרווה. פריטים כאלה, בשילוב עם צילום בשחור לבן, יהפוך את המגנט למיוחד – והוא יבלוט על פני כל שאר המגנטים האחרים שנמצאים על המקרר. רעיון נוסף: הכינו שלטים עם משפטים משעשעים או ציטוטים מצחיקים, והציעו לאורחים שלכם להצטלם איתם. שלטים כמו “בקרוב אצלי” או “באתי רק בשביל האוכל” יוסיפו הומור וצחוק גם למגנטים לחתונה, וגם לאווירה הכללית באירוע עצמו – רווח כפול!

רעיונות מקוריים

יש עוד מגוון רעיונות מקוריים ואיכותיים שיעזרו לכם להפיק מגנטים לחתונה שכל אחד מהאורחים שלכם ירצה לקחת הביתה. מאחר והמגנטים הללו הם בעיקר מזכרת יפה מערב מוצלח, אתם יכולים לעזור לאורחים שלכם ליהנות עוד יותר עם מגוון אביזרים וציוד מגנטים לחתונה. אם תרצו להציע עוד פתרון ייחודי, אתם יכולים להציב בשטח האולם תא צילום, ממש כמו פעם, ובו האורחים יצלמו את עצמם עם פרצופים מצחיקים או עם שלל האביזרים שתכינו עבורם מראש. את התמונות הללו הם יקבלו בצורת מגנט פולרואיד או עם עיצוב מיוחד אחר, וישמחו לקחת איתם הביתה כמזכרת שקצת תאפיל על המגנטים האחרים שתלויים אצלם על המקרר, והתחרות בוודאי קשה.

ציוד מגנטים לחתונה כיפית

חשוב לזכור שצילום מגנטים לחתונה הוא חלק מהחוויה ומהכיף של האורחים שלכם. אביזרים שונים יעוררו בהם רוח שטות והם יהנו, ירקדו ובעיקר יזכרו כמה הם צחקו ושמחו בחתונה שלכם. לכן ההמלצה העיקרית היא שתנסו לתת להם חוויה שהיא באמת בלתי נשכחת, וזה לא אומר שצריך להשקיע משאבים או אנרגיות מיותרות בתכנון בכלל. כל מה שצריך זה למצוא צלם מגנטי איכותי, שמפיק מגנטים בצבעים חדים וברורים, ולחלק לחברים ולבני המשפחה כל אביזר משעשע שתמצאו בבית מפורים – שפם, פאה בלונדינית, כובע טמבל או צעיף נוצות, למשל. האורחים שלכם כבר ימצאו דרך עוד יותר מקורית להצטלם עם הפריטים הללו.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !