מעטים מאיתנו מצליחים להפוך את התחביב שלהם למקצוע, במיוחד כשמדובר בתחומי האמנויות השונים. יש לא מעט אנשים שנהנים משירה, למשל, אך אינם הופכים זאת למקצוע (לשמחת הסובבים אותם). בשביל אנשים כאלה קריוקי הוא הפתרון המושלם. זוהי ההזדמנות שלהם להנות, ולפתח את כשרון השירה שלהם באופן שהכי קרוב לשירה מקצועית. במידה והחלטתם לקחת את הנושא צעד קדימה, ומעגל החברים שלכם מצטרף גם הוא לתחום, תוכלו לבלות ערב מהנה במיוחד שכל כולו מוקדש אך ורק לקריוקי!

 

ארגון הערב ההצלחה שלכם

ארגון מפגש או ערב לחברים המוקדש לקריוקי יכול להיות פשוט או מורכב מאוד, הכל תלוי במספר האנשים המוזמנים, ובאופי האירוע. אירוע קטן הוא בהחלט דבר שתוכלו לארגן בקלות, ולערוך אותו ללא בעיה אפילו בסלון ביתכם. אך במידה ואתם מארגנים אירוע של עשרות משתתפים בביתכם או במקום אחר, ורוצים להפוך אותו לבלתי נשכח, כדאי שתחשבו שובאחת האפשרויות המצויינות העומדות לרשותכם בעת ארגון ערב כזה היא הזמנה של מפעיל קריוקי באילו הזדמנויות כדאי להזמין מפעיל קריוקי?

 

  • המוזמנים שלכם מגיעים ממגוון רחב של מעגלים, ורובם אינם מכירים אחד את השני. בסיטואציות כאלה, לרוב, נוצרת חלוקה טבעית לקבוצות מסוגרות בתוך עצמן, אין ביניהן אינטראקציה, והערב המשעמם מסתיים מוקדם מהצפוי. הזמנת מפעיל קריוקי תוודא שהקהל שלכם יישאר תמיד מחובר לעניינים. תוכלו גם לבקש ממנו לשים דגש על הכרויות בין אנשים, ותוכלו לסמוך עליו שהוא ידאג ליתר.
  • אתם מארגנים אירוע גדול ורב משתתפים, ויש לכם המון סידורים אחרים לדאוג להם במהלך הערב. למרות שאתם מאוד רוצים להיות האחראים על הקריוקי, כדאי שתשאירו את זה למקצוענים! מפעיל קריוקי ימלא את מקומכם בהנחיית הערב, ויוכל לבצע זאת על פי הנחייתכם בהתאם לדגשים ולרצונות שלכם, כך שאתם תוכלו להתפנות ליתר הדברים.
  • לא כולם מכירים ולא כולם השתתפו בערב קריוקי. אם גם אתם מעולם לא נכחתם בערב קריוקי שאורגן באופן מקצועי, כדאי שתעבירו את המושכות לאיש מקצוע. בעזרת מפעיל מתאים תוכלו לחוות ערב יוצא דופן שכולו שירה והנאה.
  • מפעילי קריוקי אחראים לא רק על השירה ועל בחירת השירים, אלא גם על האווירה המקפיצה של הערב כולו. יודעים שהערב שארגנתם עומד להיות עייף ומשעמם? הזמינו מפעיל שיגיע אליכם הביתה (או למקום האירוע שתכננתם), ותוכלו להיות בטוחים שהערב הולך להיות מפתיע

 

כאשר אתם מזמינים מפעיל קריוקי לערב שארגנתם ודאו שאתם משדרים על אותו גל שתפו אותו באופי האירוע שלכם, ובסוגי האנשים המגיעים, כך שיידע להתאים להם את הזאנר המוסיקלי המתאים ביותר עבורם. במידה ואתם מעוניינים בחלוקה של חוברות מילים כדי ליצור ערב משותף ומגבש תוכלו לבקש זאת. אם אתם מעוניינים לשדרג את ערב הקריוקי שתכננתם, ואתם מתלבטים איך לעשות זאת, מפעיל קריוקי הוא האפשרות בשבילכם.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !