כל מי שערך אירוע כלשהו בחייו כבר יודע המוסיקה היא המסמר של הערב. בכל חתונה או מפגש, מסיבה או אפילו סתם ערב שקט, המוסיקה הנכונה יכולה להפוך את הערב לחד פעמי עבור כל המוזמנים, או לערב משעמם ומיותר. הכל תלוי, כמובן, בהתאמה של המוסיקה הנכונה לאירוע הנכון, וזוהי בדיוק המומחיות של תקליטן מקצועי באמת.

 

מה צריך תקליטן בשביל להפוך את האירוע למעולה

אז כן, אירוע שאתם מארגנים יכול בהחלט להיות מהנה אם דואגים לכל הפרטים החשובים באמת. אוכל מצויין, אווירה שמחה ומיקום טוב בהחלט יבטיחו לכם אירוע מוצלח, אך מוסיקה מתאימה היא זו שתהפוך את האירוע שלכם לבלתי נשכח. כדי לעבוד, חייב תקליטן להחזיק ציוד מסויים המאפשר לו להשמיע מוסיקה:

  • קונטרולר הוא הבסיס לעבודת התקליטן, ובאמצעותו ניתן לשלוט בכל הפונקציות הדרושות לביצוע העבודה. למשל, שמיעת קטעים באוזניות, ובמקביל שידור קטעים אחרים, שליטה באפקטים, שיוט בקטעים, ועוד.
  • אוזניות איכותיות עבודתו של תקליטן אינה רק להשמיע קטעים בזה אחר זה. הוא גם דואג שהשילוב בין הקטעים יהיה טוב, ועבור זה עליו להאזין לקטע אחד, ולשדר קטע אחר בו זמנית. בנוסף לקונטרולר על התקליטן להשתמש באוזניות טובות אשר יבודדו בצורה טובה מהמוסיקה המושמעת.
  • מיקסר מאפשר שילוב אפקטים ופילטרים.
  • מחשב המאפשר שליטה כללית בכל המכשירים השונים, הרכבת פלייליסטיםועוד. מחשב יאפשר לכם גם להתעסק בדברים אחרים בזמן שהמוסיקה שבחרתם מראש מתנגנת ללא כל התערבות.
  • פלטה זוהי עמדת העבודה, עליה יושבים קומפקט דיסקים ובאמצעותה ניתן לנגן. כמובן שרצוי להרכיב את הציוד על שולחן ייעודי כדי להקל על העבודה.

יש כמובן ציוד נוסף אשר נדרש לעבודתו של תקליטן, וניתן לרכוש אותו עם הזמן לא כדאי לקנות את כל הציוד בהתחלה, כדי להימנע מרכישה של מוצרים שאינם נוחים או טובים מספיק

 

חשיבותו של ציוד מקצועי לעבודת התקליטן

במידה ופונים אל התחום מתוך רצון לעסוק בו כתחביב, כדאי לשכור באופן חד פעמי, או לרכוש מוצרים מיד 2. לאחר כמה ניסיונות תדעו בדיוק האם התחום פונה אליכם, ואם יש טעם להשקיע לקנות ציוד איכותי יותר. כמובן שזוהי גם דרך מצוינת כדי להכיר את החברות השונות המייצרות את המכשירים. ציוד חדש ואיכותי הוא נכס אמיתי עבור תקליטן. טוב לדעת שהציוד האלקטרוני שעובדים איתו הוא כזה אשר נועד להחזיק מעמד לאורך זמן, עובדה אשר תאפשר לכם לעבוד בראש שקט על העמדה כל הערב.

ציוד איכותי ממש כמו בכל תחום איננו זול. לכן ההמלצה היא לרכוש את המכשירים אחד בכל פעם עם הזמן. כדאי להתחיל עם המכשיר הנחוץ לכם יותר מכל, ובהמשך להתחיל לרכוש את הציוד הנלווה. כמובן שבסופו של דבר אפשר להגיע לרכישת רמקולים איכותיים וציוד הגברה טוב.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !