איך בוחרים ציוד הגברה לאולם?

כאשר מדברים על ציוד הגברה מתאים לאולם, מדברים על ציוד הגברה מקצועי איך נתאים את הציוד הגברה לאולם ? באופן כללי צריך לראות את האולם יועץ סאונד מקצועי ובפרט שיודעים את המקום המתאים ואת כמות האנשים העומדים להיות חלק בלתי נפרד מהאירוע.

לחץ כאן ל: מחירון ציוד הגברה

כאמור, גם כאשר מדברים על בחירת ציוד קריוקי מקצועי לאירוע אך לא רק. כמו בכל דבר, הכול עניין של היצע וביקוש וגם כאן מדברים על בחירת ציוד המותאם אישית לאולם אירועים. במה שונה האולם מהמקום הסגור או הפתוח? כל התשובות לשאלות הנחשקות ביותר.

כיצד בוחרים ציוד הגברה מותאם לאולם אירועים?
אולם אירועים שונה מאירוע ביתי או אירוע המתרחש במקום פתוח. כאמור, חשוב להזכיר כי יש אולמות גן אשר ייחשבו בהגדרה שלהם כדומים לאירוע המתרחש במקום פתוח. כאן למעשה יש מהמשותף- קוראים לזה אקוסטיקה. ככל שיש יותר אנשים והמרחב פתוח או סגור, כך בהתאם בוחרים את תהודת הרמקולים והציוד הנלווה. בחירת הרמקולים מתרחשת על פי כמות האנשים. אם מדובר בחמישים אנשים או אפילו במאה, רצוי ביותר לתת הדגשים בהתאם. לרוב, שומעים כי אנשים מתיימרים להפיק אירועים ובוחרים בציוד הגברה הנחשב “קטן” ביחס לגודל האירוע. התוצאה? פיצוץ או הרס של התיבה וההגנה ברמקול והשאר כמו ידוע.

היכן ניתן לרכוש ציוד הגברה לאולם?
אם תרצו לרכוש ציוד הגברה לאולם או לכל מטרה אחרת. ראוי כי תעשו זאת באמצעות אנשים יודעי דבר, בפרט כאשר מדברים על ציוד יד שנייה. אנשים שרוכשים יד שנייה, חייבים לקחת את האחריות בהתאם. ציוד ההגברה הינו מעל לכל ומכאן שיש לרכוש אותו על פי אחריות של יותר משנה. גם המוניטין חשוב לא פחות. במסגרת הרכישה, יש לתת את הדעת להמלצות של אנשים יודעי דבר ובסופו של דבר לבחור ולרכוש את הציוד בחנויות מוסיקה ייחודיות הקרובות למקום מגוריכם או אפילו לחנויות אשר משכירות ציוד הגברה מותאם על פי מטרה. כך למעשה תוכלו להשלים את המשימה ולהבטיח כי גם באירוע הקרב ובא תוכלו להפיק תכנים של מוסיקה, מצגות ואפילו קריינות על הצד הטוב ביותר. בסיכומו של דבר, ציוד ההגברה הינו חלק בלתי נפרד מכל השאר.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !