מגיע הרגע שבו רוצים לעשות משהו אחר או להגשים חלום ישן. הרצון הזה לרכוש גיטרה חשמלית ולעזוב את הגיטרה הקלאסית בוער גם בכם? אולי כדאי שתפנימו כמה וכמה דברים לפני שאתם מתקדמים קדימה. מה רצוי לבדוק יותר ומה פחות? האם כל הטיפים או ההסברים שתקבלו כאן אמורים לשמש לכם דוגמא לרכישה? להלן כמה דברים שחשוב שתדעו לפני קנייה של גיטרה.
גיטרה חשמלית – מידע כללי
ראשית בדקו את כל מצבי הפיק אפ הקיימים. יש לשים לב ולשאוף לסלק רעשים. חשוב ביותר לברור ירידות משמעויות בווליום לרבות הטון במהלך החלפת פיק אפ. אחר כך עברו לנשוא הווליום שהוא לא פחות חשוב. לבדוק השפעה של פיק אפ ביחס לווליום. חשוב ביותר שההשפעה תהיה משמעותית. השלב הנוסף מתייחס למרחק המיתרים. חשוב לברור כי מיתר אחד לא יהיה גבוה מדי או האחר יהיה נמוך מדי. אחר כך מדברים על גובה הגשר- כאמור, טיפ זה לא יינתן לכל סוגי הגיטרות, גובה גשר סביר – כאן יש לשאוף לפחות לזה. בין כל שאר הבדיקות, מדברים על בדיקת השריגים שהם לא מזמזמים. חשוב ביותר לברור את הגובה, האם הוא קבוע או בולט החוצה? האם הוא נבלע פנימה? שיוף שריגים ידרוש מכם סט אפ.
להתאים את הציוד המתאים
1. מה הקשר בין הגיטרה לכיוון? כאן חשוב ביותר לשמור על הכיוון. אם יש מגבר או אפקטים, רצוי לברור את השילוב ביניהם לבין הגיטרה לציוד. כך למעשה אפשר להגיע לתוצאות הטובות ביותר.
2. לבדוק את חלקי הגיטרה כחלק בלתי נפרד מכל השאר. לבדוק חלקים מקוריים לחפש את סמל החברה על גב הגיטרה. חשוב ביותר לבדוק את הגיטרה מכל הכיוונים. אתם לא באמת יודעים אם מישהו השליך אותה על הרצפה. עניין נוסף עוסק בנישה של כניסות כבל, מגבר וכל השאר. לבדוק שאין רעשים במהלך הנגינה – כאמור זה לרוב מתרחש נוכח העובדה כי הכניסות בעיתיות. בכדי לא לייצר מצבים של תיקון, חשוב לקנות את המוצר כשהוא נבדק על ידיכם או על ידי גופים שמבינים עניין.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !