***שימו לב! אנו משווקים של קונטרולרים ל- DJ של המותג פיוניר, וציוד DJ, ציוד הגברה וסאונד לדי ג’יי ( במחירים הכי זולים בישראל !!! ) כל שאלה אתם מוזמנים לפנות אלינו ונעזור לכם בשמחה…

ניתן לחייג אלינו 050-2288600 או הגיעו אלינו וקבלו ייעוץ ללא תשלום 😉😉😉 !   [ ראו כאן מחירון קונטרולר DJ – המחיר והמגוון הגדול בישראל ]

 

בכמה מילים…. ניתן לומר כי קונטרולרים של פיוניר הם הקונטרולרים הכי פופולארים בעולם, ואף ניתן לומר כי הם הקונטרולרים הכי טובים בעולם ! זה לא אנחנו אומרים, אלא התקליטנים… טרם רכישת קונטרולר פיוניר מומלץ להתייעץ עם חבר שמבין או DJ שאתם סומכים עליו… בכל אופן ריכזנו לכם את 5 הקונטרולרים הטובים והמומלצים ביותר של חברת Pioneer.  

  • חשוב לציין כי המדריך עדכני ל- ינואר 2023, וכמובן שהוא מתעדכן מעת לעת… קדימה מתחילים… !

 

[ ראו כאן מבצעים של קונטרולר DJ במחיר הכי זול מהיבואן ! ]

 

 

1. קונטרולר פיוניר מומלץ + מיקסר Pioneer DDJ-1000 ל- Rekordbox

מאפיינים ראשיים:

קונטרולר פיוניר ה- DDJ1000 בעל תצוגת HD על גבי ה-Jog הניתנת לקינפוג ועיצוב אישי על ידי המשתמש שיוכל להחליט בעצמו את המידע – זמן טראק וזמן שנשאר מהטראק, טמפו (פיצ׳) של הטראק | מקור + שינוי באחוזים.
צורת הגל של הטראק המתנגן והמיקום של הנגן.
נקודות Hot Cue ו-Loop Points.

[ לחץ כאן לרכישת הקונטרולר – במחיר הכי זול בישראל ]

מסדרת ה-NXS –
מערך השליטה של קונטרולר פיוניר ה- DDJ1000 לקוח מתוך הנגנים החדשים ביותר של Pioneer ה-CDJ2000NXS2 ומהמיקסר בסדרה – 900NXS2.
התחושה בעת העבודה על ה-1000 החדש היא לחלוטין מקבילה לעבודה עם USB.

שידרוג לקרוס פיידר של Magvel 

הסטנדרט הגבוה ביותר לקרוספיידר. עמידות גבוהה ביותר עם עשרות מיליון תנועות ללא שחיקה. תגובה מהירה יותר מבחינת Latency ע״יי שיפור האינטגרציה של הקונטרולר עם התוכנה – ג׳וגים וקרוספיידר לסקראצ׳ מדוייק יותר.

FX | אפקטים:
4 אפקטים חדשים של Beat FX –
Enigma Jet, Mobius SAW, Mobius Triangle, LowCut Echo – אפקטים קונספטואלי המוסיפים טקסטורות חדשות ואלמנטים חדשים לטראק המנוגן.
כמו גם ה-Colour FX הקלאסיים שיש בסדרת ה-DJM.

 

 

פאדים | Performance Pads :

קונטרולר פיוניר ה- DDJ1000 כולל 16 פאדים מוארים RGB, באיכות גבוהה ביותר מגומי עמיד לתיפוף והפעלת סאמפלים, לופים ו-Hot Cues ומצב Keyboard החדש שמאפשר לפרוס סאמפלים על גבי האוקטבה ולנגן אותם.

ג׳וגים בגודל מלא 

קונטרולר פיוניר ה- DDJ1000 אופטימלי לסקראצ׳ ולדיוק בפעולה. התנגדות ניתנת לכיוונון ע״יי כפתור Jog Feeling להתנגדות הנוחה שלהם.

 

 

חיבורים:

4 כניסות RCA לחיבור CDJ, פטיפון או כל מקור אנלוגי אחר (מכונות תופים לדוגמא). ניתן לעבוד כמיקסר עצמאי לכל דבר.
2 כניסות מיקרופון – כניסת קומבו מאפשרת XLR או TS וכניסה שניה TS בלבד.
2 פורטים של USB לחיבור 2 מחשבים.
יציאות אודיו ראשיות על גבי XLR (מאוזן) או RCA (לא מאוזן) .
יציאת אודיו למוניטור Booth על גבי TRS (מאוזן).

לסיום – למה אנו חושבים כי קונטרולר פיוניר ה- DDJ1000  מומלץ?


 

2. קונטרולר פיוניר מומלץ ה- DJ Pioneer XDJ RX3 עם מערכת All in one

  • מה אפשר לספר על קונטרולר ה- DJ Pioneer XDJ RX3 ?

קונטרולר פיוניר DJ Pioneer XDJ RX3 כולל 2 ערוצים מתגאה בכל הגמישות והשימושיותהאפשרית שקיימת, וכולל בתוכו מגוון רחב של מאפיינים חדשים המגיעים ישירות מנגן הדגל CDJ-3000 המקצועי יחד עם מיקסר DJM-900NXS2, ומסך מגע חדשני 10.1 אינצ’!

במידה ואתם זקוקים למערכת איכותית ניידת, לדגם XDJ-RX3 יש את כל מה שצריך! הוא אפילו אידיאלי אם כל מה שאתם רוצים זה להתאמן בבית ולהרגיש בנוח כאשר אתם עושים שימוש במערכת הפרו CDJ+DJM בתוך מועדון. בדיוק כמו בעבר, באפשרותכם לבחור באם תרצו לנגן שירים שנותחו על ידי rekordbox מתוך כונני USB, או לחבר מחשב נייד לפתיחת נעילת מצב הביצועים של rekordbox. כמו כן כלולה תמיכה בתוכנת Serato DJ Pro.

[ לחץ כאן לרכישת הקונטרולר – במחיר הכי זול בישראל ]

  • מסך של ה- DJ Pioneer XDJ RX3

קונטרולר פיוניר DJ Pioneer XDJ RX3 כולל מסך המגע 10.1 אינצ’ים  עםרזולוציה גבוהה במיוחד, וקצב פריימים מהיר יותר מזה של הדגם הקודם, והוא כולל ממשק חדשני ההופך את העיון במוסיקה שלכם ואת השליטה באפקטים לעניין מהיר ופשוט יותר. בעזרת המאפיין החדש של בנק הפלייליסטים באפשרותכם להשיג גישה במהירות ל-4 רשימות ההשמעה המועדפות עליכם בנגיעה אחת, בעוד שפונקציית Touch Preview מספקת לכם ההזדמנות להאזין לכל חלק של השירים מבלי לטעון אותם לנגן. באפשרותכם לעבור בין צפייה במצב הפדים או ב-Beat FX וגם ב- X-Pad בנגיעה אחת על המסך. ובתמיכה בצורת גל 3Band – שגם הוא מגיע מדגם CDJ-3000 – באפשרותכם לראות את דרגות עוצמת הקול של טווחי התדרים השונים בתוך השירים שנותחו על ידי rekordbox במטרה להעניק לכם ייצוג חזותי ברור לצליל שלהן.

מסך מגע 10.1 אינצ’ הכולל ממשק חדש. מאפשר לעיין ברשימות השירים בצורה אינסטינקטיבית, לעשות מיקסים בין שירים ולהפעיל אפקטים. מסך המגע 10.1 אינצ’ הינו מסך המגע הגדול ביותר שיוצר עד היום בתחום מערכות Pioneer DJ all-in-one וללא ספק גדול יותר ממסך המגע 7 אינצ’ים שבדגם XDJ-RX2. הוא כולל רזולוציה גבוהה יותר 1280:800 (WXGA) וקצב פריימים מוגבר בהשוואה לדגם הקודם כך שתוכלו לראות את הכול בצורה ברורה, לרבות צורת גל חלקה יותר. נוסף על כך, עיצוב GUI חדשני וטרי ומגוון גדול של מאפיינים חדשים מאפשרים לכם ליהנות מניווט פשוט וקל יותר לעיון מהיר ולביצוע מיקסים בצורה מדויקת יותר. מספר רצועות השירים המוצגים בחלק של העיון גדל מ-8 ל-12, מה שאומר שהדבר מצריך מכם פחות גלילה בזמן שאתם מחפשים את השיר הבא שברצונכם לנגן, ובאפשרותכם לגעת בכל אחת מערימות הסמלים שבצד שמאל של המסך על מנת להציג באופן מידי את המידע הרלוונטי עבור כל רצועת שירים – מה שהופך את תהליך העיון על פי קטגוריה למהיר ופשוט יותר.

פשוט וקל לעקוב אחר הדברים שנטענים למשטחי העבודה של דגם XDJ-RX3 הודות לתצוגת On Jog, המציגה מידע חשוב אודות השירים או את תמונת האלבום על גבי מסך ה-LCD.

  • הנדסת אנוש של ה- DJ Pioneer XDJ RX3

כמו כן תבחינו בכך שהנדסת האנוש המוכרת והאהובה מגיע בירושה גם היא מציוד הפרו של חברת PIONEER DJ, וכוללת בין היתר תאורה סביב לחצני play/cue ותצוגת ג’וג צבעונית במיוחד.

  • ניווט נוח וקל

עיון מהיר – בנק רשימות השמעה – בחרו בכמות של עד 4 רשימות השמעה והוסיפו אותן לבנק רשימת ההשמעה החדשה. לאחר מכן תהיה באפשרותכם להשיג גישה לאותן רשימות במהירות, מה שמעניק לכם את ההזדמנות לבחור במהירות רצועות שירים מסגנונות שונים וכו’.

תצוגה מקדימה בלחיצה פשוטה – האזינו לכל חלק של רצועת שירים שתרצו להפעיל לגביה תצוגה מקדימה באמצעות נגיעה פשוטה בצורת הגל שלה במקום הרלוונטי בקטע, בדיוק כפי שהייתם עושים בדגם CDJ-3000. אין כל צורך לטעון את השיר לנגן.

ביצוע מיקסים בצורה מדויקת – תצוגת פראזה – ראו כיצד כל רצועת שיר בנויה כגון אינטרו, מקהלה (chorus) או גשר (bridge) בעזרת ניתוח הפראזות של rekordbox. בדגם XDJ-RX3, באפשרותכם לבחור לצפות בנתוני הפראזה שנותחו על ידי Rekordbox באשר לצורת הגל הכוללת, מה שמעניק לכם ייצוג חזותי של דרך התקדמות המוסיקה בהמשך.

צורת גל 3Band – הבינו איך רצועת שירים נשמעת מבלי להאזין לה אפילו. צורת גל 3Band הינו מאפיין פופולארי המגיע CDJ-3000 העושה שימוש בצבעים שונים במטרה לציין את עוצמת הקול של רצועות תדר גבוהות, בינוניות ונמוכות בקבצים שנותחו על ידי rekordbox, כך שבאפשרותכם לראות את הקומפוזיציה של המוסיקה באמצעות הסתכלות על צורת הגל. צורת גל 3Band מגיעה נוסף על אפשרויות RGB ו-BLUE הקודמות.
איכות ביצועים מתקדמת – תצוגת מצב פדים ביצועים – הביטו על המצב אליו מוגדרים הפדים, כך שתדעו בדיוק למה לצפות ברגע שאתם לוחצים באחת וזאת הודות לתצוגת מצב הפדים החדשה.

בנק Beat FX ו-X-Pad – הגדירו את 4 האפקטים המועדפים עליכם לבנק Beat FX החדש כך שתוכלו להפעיל אותם בנגיעה אחת בכל רגע נתון. זו הפעם הראשונה בתחום מערכות all-in-one DJ , שה-X-Pad משולב בתוך מסך המגע, מה שמעניק לכם דרך פשוטה יותר להפעיל אפקטים קוליים מורכבים יותר באמצעות העברת האצבע שלכם מצד לצד.
מאפיינים מועילים – טיימר עם ספירה לאחור – הגדירו טיימר למצב של ספירה לאחור לנקודה מסוימת בסט שלכם, לדוגמא: שעת חצות בערב השנה החדשה: הרגע שבו זמר אמור להצטרף להופעה שלכם: או השעה שבה עליכם להעביר את העמדה שלכם ל-DJ אחר. מאפיין טיימר הספירה לאחור החדש יהיה שם תמיד בתור תזכיר שהרגע הקריטי מתקרב.
מצב חזרה – נגנו שירים או רשימת השמעה במצב חזרה על מנת לנגן מוסיקה ברציפות במקרה בו עליכם לעזוב את עמדת ה-DJ. מאפיין חדש זה יכול להיות לכם לעזר במצבים כגון: בדיקות סאונד, בכך שיחסוך מכם כל הזמן ללכת חזרה לעמדה לללחוץ על לחצן PLAY.

יותר Beat FX ויותר Sound Color FX: הוסיפו מרקם וצרו דרמה במיקסים שלכם. הדגם XDJ-RX3 כולל את כל האפקטים שנכללו בדגמים הקודמים לו, ובנוסף גם 6 Beat FX ו-2 Sound Color FX נוספים. לכן, באפשרותכם לנגן גם כל טווח האפקטים המגיעים מיקסר הדגל DJM-900NXS2 הכוללים פינג פונג, פילטר, Phaser, Slip Roll, Vinyl Brake וגם Helix. ו-6 Sound Color FX הכוללים Space וגם Crush.

Release FX: החדירו אנרגיה חדשה לתוך ההופעה שלכם באמצעות הקשה על הפדים, כך תוכלו באופן מידי לשנות את האנרגיה של ההופעה שלכם, בין אם תרצו להוסיף דרמה לחלק מהשירים או ליצור רגע מלהיב טרם מעבר לשיר אחר בדק השני. לדוגמא, באפשרותכם לעשות שימוש ב-Echo Out או ב-Spin Out על מנת לייצר מיקס דינמי לתוך השיר הבאה שלכם. בחרו מתוך 8 סוגי אפקטים אפשריים: Vinyl Brake (קצר/ארוך), Backspin (קצר/ארוך), Echo Out, Build up, Mute (השתק) ו- Ducking.

  • תוכנות ל- DJ Pioneer XDJ RX3

קונטרולר פיוניר DJ Pioneer XDJ RX3 מתאים לשימוש עם rekordbox ו-Serato DJ Pro: הדגם XDJ-RX3 מאפשר לנגן מוסיקה שנותחה על ידי rekordbox מתוך רכיבי אחסון USB באמצעות מצב ייצוא, או שבאפשרותכם לחבר את המחשב הנייד שלכם על מנת לעשות שימוש בפונקציית Link Export או במצב Pereformence באמצעות קונטרולר USB-HID. מכיוון שדגם XDJ-RX3 הינו רכיב לפתיחת נעילת החומרה, באפשרותכם לעשות שימוש במצב Pereformence בחינם – אין כל צורך בתוכנית רישום בתשלום – כך שבאפשרותכם לנגן את כל השירים בספריית rekordbox שלכם וליהנות משימוש בחינם בכל המאפיינים הכלולים בתוכנית הליבה בזמן שהמחשב הנייד שלכם מחובר. תאימות חינמית plug-and-play עבור Serato DJ Pro כלולה גם כן .

  • צלילים טבעיים

האזינו לצליל האמיתי של המיקסים שלכם: מכיוון שהנגנים והמיקסר משולבים לתוך יחידה אחת, אין כל סיכון לכך שכבלי שמע יגרמו לאיבוד באיכות הצליל. עיצוב השמע החדש של לוח המגעים גם כן מנטרל רעש לא רצוי, וכוונון מפורט נערך במטרה לייצר תדרים נמרצים עם סוף נמוך ותדרים בינוניים-גבוהים. המשמעות לכך היא שהמכשיר מעביר צליל הנאמן למקור המקורי כך שהקהל שלכם יחווה את המוסיקה כפי שנועדה להישמע.

לסיום – למה אנו חושבים כי קונטרולר פיוניר ה- XDJ RX3  מומלץ ? 

3. קונטרולר פיוניר מומלץ ה- DJ דיג׳יי Pioneer DDJ-400

  • קצת מידע על ה- Pioneer DDJ-400 :

✅‌ קונטרולר פיוניר ה-DDJ400 הוא קונטרולר dj נייד, קומפקטי  מבית  Pioneer –  – Pioneer היא החברה המובילה כיום בעולם לציוד dj ותקליטנים המובילה את הסטנדרטים בתחום.

 

[ לחץ כאן לרכישת הקונטרולר – במחיר הכי זול בישראל ]

 

[ ניתן לרכוש חבילה במחיר מבצעלחצו כאן לחבילות DJ במבצע ]

 

✅‌ קונטרולר פיוניר ה-DDJ-400  וביחס למותגים דומים, הוא קל, ידידותי ונגיש לתפעול  וכמובן בנוי מחומרים איכותיים ביותר ללא פשרות כיאה ל- pioneer, ה- DDJ-400 בעל יכולות אפיון המאגד בתוכו את כל המאפיינים הדרושים להופעות ואורז לתוכו את כל המאפיינים הדרושים להופעות  מקצועיות וכל זה בשילוב תוכנות תיקלוט הדרושות לכם ואאהובות עליכם, במקביל לאפשרות החשובה מאד לשמש גם ככרטיס קול. ה-DDJ-400 בעל 2 ערוצים ומכיל בהתאם 2 Track Decks – על כל אחד מהם פיידר Tempo לשינוי BPM, כפתורי Sync, Cue/Loop, In/Out Adjust, ו-Play/Pause, פלטה מסתובבת לגלילה קדימה-אחורה וכמובן ליצירת סקראצ׳ינג, שמונה פאדים (x4) לתפעול סאמפלים ואפקטים, כפתורי Hot Cue ו-Loop, וכפתור Shift לפונקציות נוספות.

✅‌ בחלק הגלובלי המשותף ל-2 ה-Decks יש נוב Volume ראשי יחד עם נוב Headphones ופיידר Volume לכל ערוץ כמו גם נוב פילטר HP/LP, ו-EQ עם פרמטרים LOW, MID, ו-HI, נורות לחיווי Channel Level, כפתור FX on/off וכפתורים לשליטה ומעבר בין אפקטים, וכמובן פיידר אמצעי למעבר בין Deck A ל-Deck B.

 

 

✅‌ כרטיס הקול המובנה של ה- פיוניר DDJ400 עובד ברזולוציית האודיו הסטנדרטית 24bit / 44.1kHz, עם כניסת מיקרופון “1/4 TRS, יציאות סאונד ראשית RCA, ויציאת אוזניות TRS “1/8, כמו גם חיבור USB לתקשורת עם מחשב/טאבלט, ותאורת LED לכל הלחצנים והנובים עם כמה מצבי עבודה לבחירה.

 

✅‌ בנוסף – ה-DDJ-400 מבית Pioneer פיוניר מגיע גם עם תוכנת rekordbox dj המאפשרת בצורה ייחודית שיעורים ו-tutorials מובנים בכדי ללמד אתכם את סודות התקלוט והמיקסינג. דרך rekordbox dj ניתן לתקשר עם חשבון ה-Spotify שלכם ולנגן באופן ישיר וללא הורדה כל שיר/טראק שתרצו, כמו גם לסדר את רשימות המוזיקה שלכם, לבחור אפקטים שונים, לטעון סמפלים חיצוניים, ועוד מגוון פונקציות ואפשרויות שיעזרו לכם להתאים את התוכנה והקונטרולר לטעמכם האישי.

[ ניתן לרכוש חבילה במחיר מבצעלחצו כאן לחבילות DJ במבצע ]

מאפיינים עיקריים של הפיוניר DDJ400 :

  • קונטרולר איכותי וקומקפטי לדיג׳יי
  • מכיל כרטיס קול מובנה 24bit / 44.1kHz
  • 2 Track Decks עם כל הפונקציות הנדרשות
  • EQ מלא ו-Layout מקצועי
  • פלטה לגלילה קדימה-אחורה ויצירת סקראצ׳ינג
  • שמונה פאדים (x4) לסאמפלים ואפקטים בכל ערוץ
  • תאורת LED אינטראקטיבית
  • מגיע עם תוכנת rekordbox dj

לסיום – למה אנו חושבים כי קונטרולר פיוניר ה- DDJ400  מומלץ? 


 

4. קונטרולר פיוניר מומלץ ה- DJ Pioneer XDJ XZ עם מערכת All in one

  • מה אפשר לספר על ה- קונטרולר DJ Pioneer XDJ XZ עם מערכת All in one

מערכת ה-XDJ XZ של פיוניר היא מערכת עצמאית לחלוטין הכוללת:
הקונטרולר פיוניר XDJ XZ  כולל שני נגני USB מהטובים ביותר וכל האופציות הקיימות בנגנים הנפרדים של Pioneer – Rekordbox. המיקסר משודרג עם פונקציות הקיימות ב-2000NXS2.
מסך טאצ׳ בגודל 7״ , ברזולוציה גבוהה ביותר: לניהול הטראקים, הפעלת מניפולציות שונות וכו…

ה-XDJ XZ הוא הגרסה החדשה ביותר של מערכות מהסדרה הזו וכוללת מספר שיפורים כמו:
הקונטרולר פיוניר XDJ XZ כולל בתוכו 16 פאדים צבעוניים (8 לכל דק) להפעלת HOT CUES, הפעלה של אפקטים מגוונים כמו לופים ורולים.
מערכת ה-XZ היא הראשונה שתומכת באפשרות קישור DJ Pro Link!

[ לחץ כאן לרכישת הקונטרולר – במחיר הכי זול בישראל ]

  • מאפיינים מתקדמים וחווית משתמש מספינת הדגל NXS2

בקונטרולר פיוניר XDJ XZ הג’וגים בגודל גדול ומלא והופכים את פעולת המיקס והסקרץ’ לפעולה עם תחושה שאתם עושים שימוש ב- CDJ-2000NXS2.

כמוהן שניתן לפקח על השירים ע”י המסך הצבעוני שבמרכז הקונטרולר . כל הכפתורים ולחצני הבקרה שעל ה-XZ מסודרים באותה צורה כמו אלה שעמדת NXS2. בצעו מיקס בעזרת ארבעה ערוצים והוסיפו מרקם לביצועים שלכם בעזרת 14 אפקטים מבוססי ביט, יחד עם 6 אפקטים מבוססי Color מתוך המיקסר DJM-900NXS2.

  • תמיכה במגוון סוגי מדיה וסגנונות ניגון שונים

הקונטרולר פיוניר  XDJ-XZ ייתן לכם את החופש לנגן איך שבא לכם ! מה שצריך לעשות זה לחבר את התקני ה-USB הכוללים שירים שנותחו בתוכנת rekordbox או חברו את המחשב שלכם לשימוש בתוכנת הביצועים המקצועית שלנו rekordbox dj. באפשרותכם אפילו לנגן שירים ישירות מספריית rekordbox שלכם באמצעות מצב Link Export, כך שאינכם חייבים לייצא רשימות שירים מהמחשב הנייד שלכם לכונני USB. אתם רוצים להכניס צלילים מתוך מקורות חיצוניים? חברו פטיפונים, סמפלרים, מכשירי טלפון חכמים ועוד לערוצים 3 ו-4.

  • צליל איכותי ואיקולייזר

הלהיבו את הקהל שלכם בעזרת צלילים איכותיים. באפשרותכם לבצע כוונון עדין של כל מיקס שלכם על ידי שימוש באיקולייזר 3 תדרים הממוקמים בכל אחת מכניסות המיקרופון, וכמו כן גם ביציאה הראשית של ה-XZ. כך שבמידה ואתם מודאגים מפידבק, הפעילו את מאפיין הייעודי לצמצום הפידבק והוא יפחית באופן אוטומטי את התדר במידה ומתרחש.

  • Pro DJ Link סנכרון אוטומטי עם ציוד חיצוני לאפשרויות יצירתיות מורחבות

קונטרולר פיוניר ה-XDJ-XZ היא מערכת ה-DJ המשולבת הראשונה התומכת באפשרות חיבור Pro DJ Link! משמעות הדבר היא שבאפשרותכם לחבר ציוד חיצוני כגון נגני XDJ/CDJ לערוצים 3 ו-4 ולסנכרן את השמע לתוך המיקס שלכם. השתמשו במסך שעל ה-XDJ-XZ או במסך שעל ה-XDJ/CDJ לעיון בשירים על כונניה-USB המחוברים לאחת היחידות. וגולת הכותרת! האפשרות לחבר ולנגן בסנכרון מושלם גם עם הסמפלר המקצועי שלנו DJS-1000.

  • מסך מגע ותצוגת ג’וג צבעונית

השתמשו במסך המגע בגודל 7 אינץ’ ובתצוגת הג’וג הצבעונית שבמרכז כל ג’וג על מנת לעקוב אחרי צורות הגל, נקודות קיו, לופים ועוד. עם כמות כל כך גדולה של מידע חזותי זמין, באפשרותכם להתמקד בביצוע שלכם ולשמור את המבט שלכם על המחשב הנייד בזמן שאתם מופיעים עם תוכנת rekordbox dj או Serato DJ Pro .

  • תכונות עיקריות:

3 כניסות USB למעברים חלקים בין DJ’s, שתי כניסות על גבי הפאנל הקדמי ואחת בגב המכשיר
16 פדים מוארים בצבעי RGB
מערכת ניתוב האודיו של המיקרופון מפיקה צליל נקי גם בווליום גבוהה
6 Color FX פרטניים לכל ערוץ
ו-14 Beat FX אפקטים מבוססי זמן הניתנים לניתוב ישירות מהמיקסר
יציאות XLR מאוזנות
EQ יעודי על ערוץ המאסטר

 

לסיום – למה אנו חושבים כי קונטרולר פיוניר ה- XDJ XZ  מומלץ? 


 

5. קונטרולר פיוניר מומלץ DJ Pioneer XDJ RR עם מערכת All in one

  • מה מיוחד ב- קונטרולר פיוניר DJ Pioneer XDJ RR ?

קונטרולר פיוניר מומלץ ה-XDJ-RR יעניק לכם ניידות וגמישות, כך שתוכלו לעשות תרגולים וולהגיע לביצועים בהתאם לעדיפות שלכם. קונטרולר ה-XDJ-RR מתאים לתוכנת הביצועים המקצועית של rekordbox dj (הרישיון כלול) אם במידה ואינכם מעוניינים לעשות שימוש במחשב PC/Mac, ניתן לייצא את הספריות של המוסיקה באמצעות rekordbox ישירות אל התקן ה-USB שלכם, ולחבר אותו למערכת ולנגן את אותם ספריות ישירות מה-RR או מכל נגני החברה התואמים.

הודות למסך הצבעוני בגודל 7 אינצ’, של קונטרולר פיוניר ה-XDJ-RR ניתן להפעיל את האפקטים  וגם נקודות קיו, ביט לופ, סליפ לופ וביט ג’אמפ, ליצירת מיקסים מיוחדים. עם קונטרולר ה-XDJ-RR החדש תוכלו להגשים את החלומות שלכם מהבית ועד למועדון. רישיון תוכנת rekordbox dj בעבור קונטרולר ה-XDJ-RR בשווי של 140 דולר כלול עם ה-XDJ-RR כך שבאפשרותכם לחבר אותו למחשב ה-PC או ה-MAC ולהתחיל למקסס.

[ לחץ כאן לרכישת הקונטרולר – במחיר הכי זול בישראל ]

 

 

  • פריסת כפתורים זהה לסטנדרט המועדונים NXS2

קונטרולר פיוניר ה-XDJ-RR ירש את עיצוב פריסת הכפתורים, לחצני בקרת הביצועים, ויחידת האפקטים שלו מנגן המולטי והמיקסר המקצועיים CDJ-2000NXS2 & DJM-900NXS2. באפשרותכם לנגן רצועות שירים המנותחות באמצעות תוכנת rekordbox ישירות מהתקני אחסון USB או לחבר את מחשב ה-PC/MAC שלכם ל-XDJ-RR ולעשות שימוש בתוכנת הביצועים המקצועית שלנו rekordbox dj. קיימת לכם גם האפשרות לעשות שימוש במצב של אקספורט לינק (Link Export) מה שהופך את המחשב להארד דיסק עם מסך גדול ומשאיר את כל עיבוד הנתונים ל-XDJ-RR וללא כל מאמץ של מעבד המחשב.

  • שקעי USB-A דואליים ושקע USB-B 

חברו את מחשב ה-PC/MAC לשקע ה-USB-B הממוקם בחלק האחורי של ה-XDJ-RR בשביל לעבוד עם תוכנת DJ המקצועית rekordbox dj וחברו את כונני ה-USB (דיסק און קי) ישירות אל תוך שקעי ה-USB-A  הממוקמים בחלק העליון של הקונטרולר ע”מ  להבטיח מעבר מהיר וחלק בין שירים וצורות ניגון שונות. כמובן שאתם יכולים להקליט את המיסים והסטים שלכם בעזרת שקע ה-USB-A הנוסף בקלות ובמהירות.

 

 

  • מסך צבעוני בגודל 7 אינצ’

ניתן לחפש ולבחור בפלייליסט השירים במהירות ובצורה אינטואיטיבית באמצעות מסך צבעוני בגודל 7 אינצ’,  ניתן לראות במהירות וקלות אודות השירים לדוגמא: מיקום השיר, BPM ותצורות הגל לשם ביצוע מיקס וסקראץ’ בצורה מדויקת יותר.

  • לחצני הבקרה של קונטרולר ה-XDJ-RR 

שפרו את הסטים שלכם בעזרת לחצני בקרה שנועדו במיוחד לשיפור מאפייני הביצוע:
• Hot Cue – סמנו מגוון נקודת בשירים שלכם ונגנו בעזרתם באופן מידי בעזרת לחיצה על כריות הפדים, צרו רמיקסים בלייב באמצעות הפעלת נקודות הקיו ברצפים ייחודיים.
• Beat Loop – בצעו לופים לקטעי השירים ודגם XDJ-RR יגדיר באופן אוטומטי את נקודת יציאת הלופ על סמך המהירות ה-BPM. באפשרותכם לחתוך את הלופים ולהשיג ביצועים יצירתיים אף יותר.
• Slip Loop – הפעילו את פונקציית סליפ לופ והשירים ימשיכו להתנגן בשקט ברקע בזמן שאתם מבצעים סקראץ’ או עושים שימוש במאפייני ביצוע אחרים. לאחר מכן, היא ממשיכה להתנגן בדיוק מאותו מקום.
• Beat Jump – מקפיץ בקלות את השירים קדימה או אחורה בהתאם למספר הביטים שאתם בוחרים.

 

  • אזור מיקסר ואפקטים מקצועיים

בצעו מיקסים חלקים ומדויקים בעזרת האיקולייזר, הכוללים עקומות השוות לאותם אלה הנמצאים במיקסר המועדונים המקצועי DJM-900NXS2. כמו כן באפשרותכם להוסיף עניין וחיים לסטים שלכם בעזרת אפקטים.

  • תיק נשיאה

קחו את ה-XDJ-RR לכל מקום שתרצו על מנת להתאמן. דגם זה קומפקטי ושוקל 5.2 ק”ג בלבד – כמעט 4 ק”ג (43%) פחות ממשקלו של אחיו הגדול ה-XDJ-RX2 – מה שהופך אותו לדגם מושלם לנשיאה למסיבות ביתיות, בארים או בתור עמדת גיבוי נוספת.

 

  • תכונות נוספות

• עיצוב של הכול במוצר 1 מאפשר התקנה פשוטה ומהירה
חברו את ה-XDJ-RR למקור חשמל ולרמקולים או למערכת הקול שלכם ותהיו מוכנים להופיע. אין צורך בכבלים בין הנגנים למיקסר.
• כניסת שמע חיצונית
השמיעו מוסיקה ממקורות חיצוניים או ממכשירים ניידים הודות לכניסת ה-AUX.
• קישור מצב ייצוא עבור rekordbox
חברו את המחשב הנייד שלכם ישירות ל-XDJ-RR בעזרת כבל USB בודד ונגנו את השירים בספריית rekordbox שלכם מבלי לייצא אותם לכונן USB (דיסק און קי).
• כולל רישיון לתוכנת rekordbox dj
הפעילו את הרישיון לתוכנת rekordbox dj (בשווי של 129 דולר) משולב עם דגם XDJ-RR לשימוש תוכנת הביצועים המקצועית שלנו. וגם, אם אתם מוסיפים את הסאב-קונטרולר DDJ-XP1 לסט-אפ שלכם (לרכישה בנפרד), באפשרותכם לשחרר אפילו מספר גדול יותר של מאפיינים בתוכנת rekordbox dj – לדוגמא, על ידי שימוש ב-32 הפדים הביצועים להפעלת אפקטים ופעולות נוספות – ולהכניס יותר כישרון יצירתי לביצועים שלכם.

לסיום – למה אנו חושבים כי קונטרולר פיוניר ה- XDJ RR  מומלץ? 

 


לסיכום וסיום -> איזה קונטרולר של פיוניר כדאי לכם לקנות ?

בסקירה זו אשר סקרנו חלק מהדגמים של פיוניר, כולם טובים, כולם איכותיים, וכולם שווים !!! לפני קניית קונטרולר פיוניר, ראשית רצוי לסמן את המטרה, לגבש את התקציב וע”פ השיקולים הללו תוכלו לבחור את הקונטרולר המועדף עליכם.

איפה כדאי לקנות את הקונטרולר פיוניר הבא שלכם ?

את הקונטרולר פיוניר הבא שלכם כדאי לכם לקנטת במרכז הסאונד מהסיבות הבאות:

  • מחיר הכי זול בארץ – אצלנו תקבלו קונטרולרים וציוד DJ מקצועי במחיר הזול בארץ !
  • מגוון גדול ועשיר- זו המומחיות שלנו.
  • קונטרולרים מהמותגים המובילים בעולם – עם אחריות כמו שצריך.
  • אספקה מהירה – כל הציוד זמין אצלנו במלאי לאספקה מיידית או משלוח מהיר ( תוך 24 ש’ )

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !