חברות המספקות שירותי קריוקי, לבטח תספרנה לכם כי יש לבחור ציוד קריוקי רק ממקומות בעלי מוניטין על כל המשתמע מכך. איזה ציוד הגברה או קריוקי ראוי לרכוש? בטרם תרכשו ציוד קריוקי כזה או אחר חשוב כי תבינו את משמעות הקריוקי על כל המשתמע מכך. להלן כמה תשובות לשאלות הקשורות ברכישה או השכרה של ציוד קריוקי. אז מה זה קריוקי?
קריוקי לרכישה
קריוקי הוא למעשה מונח הבא מתוך המונח ביפנית כאמור תזמורת ריקה. שומעים את הפלייבק וכולם יכולים לשיר לפי הטון המלווה. ליווי מוזיקלי כבר אמרנו? פעם, היו נוהרים לא מעט אנשים לתוך חדרים ייחודיים ושרים בכל הכוח, גם היום, נמשכת המסורת והם לא מוותרים על לשיר או להפוך את השירה למשהו מקצועי. אז ממי ראוי לרכוש ציוד קריוקי או ממי ראוי להשכיר? חשוב לברור חברות בעלות מוניטין ושם גם יחד בשירותי קריוקי. מכאן, שראוי לברור עסקים ותיקים המוכרים ומחזיקים בנקודות ממכר הרבה מעבר למה שאתם רואים או קוראים באינטרנט- זהו למעשה הסממן הראשי לרכישה נכונה.
איזה ציוד צריך לבחור
1. במסגרת כמה פורמטים, חשוב כי תבחרו מערכת קריוקי משוכללת שהיא מגבר, מיקסר, רמקולים לרבות רמקולים מוגברים. כמו כן, טלוויזיה, מקרן עם מסך ואפילו קיר להקרנה בטוחה.
2. די וי די מתאים או מחשב שיהיה ניתן להוריד מוסיקה ולראות את המילים רצות.
3. מיקרופונים רגילים או אלחוטיים לרבות מיקסר או קונסולה מרכזית לחבר את המיקרופונים בחופשיות ולהעשיר את הסאונד על כל המשתמע מכך. חשוב כי במסיבה תכללו לפחות כמה מיקרופונים זאת על מנת שיהיה ניתן לשיר עבור כל האורחים ושכל האורחים יוכלו לשיר בו זמנית ללא הגבלה. עניין הגיבוי קיים ואף רצוי גם כשמדברים על רמקולים או מיקרופונים.
4. אם אתם חשים כי מדובר במסיבה קטנה או לחילופין מדברים על מסיבת קריוקי לילדים, תוכלו לרכוש ערכה בסיסית המיועדת לילדים או מתחילים. כך למעשה תוכלו לספק את צרכיהם של כל השאר ללא כל הבדל או משמעות כזו או אחרת.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !