איך קונים בידוריות אישיות? בידוריות מספקות את רוב המסיבה בזכות חיבור למערכת ראש מיקרופון מדונה והתאמה אישית לאירוע המבוקש. יש מגוון של בידוריות אישיות המשמשות מורי דרך בשטח, הגברה לקבוצות קטנות וכל דבר המשרת את הדבר כשאין חשמל בקרבת מקום. עניין של טעינת הסוללות הינו עניין של מה בכך. זהו למעשה עניין חשוב ביותר כאשר מדגישים את עניין השימוש לרבות מחזורי טעינה רבים המעידים כי עשיתם בחירה טובה. להלן כמה מושגים הקשורים בבחירת בידוריות אישיות.
מגוון של בחירות – חגורת הגברה
השלב הבא מדבר על מגוון שילובים. כאמור, חגורת הגברה עם מגבר עצמאי המופעל באמצעות סוללות. הוא יושב על משתמש באמצעות קליפס, רצועת כתף, חגורה המחוברת אל מערכת הראש לרבות מיקרופון מדונה. בידורית אישית אלחוטית בעלת עוצמה גבוהה עם חיבורים שונים המגיעים עם מיקרופון אלחוטי המאפשר ניעה בטווח של 30 מטר ואפילו יותר. איכות קול טובה, אין שריקות או פידבקים והשוק מציע לא מעט דגמים אשר מחירם נע בין 500 שקלים 2000 שקלים ואפילו יותר.
צורות נוספות בנישת ההגברה
בידוריות? מגפון הוא גם מכשיר עם עוצמה גבוהה ומאידך, עוצמת הקול שלו חלשה יחסית. יש כמה וכמה דגמים של עוצמות שונות ושימושים שונים. הראשון הוא מגפון קטן הכולל גם אפשרות הקלטה והאחר עוצמתי יותר עם פומית נשלפת המסייע להפגנות, עבודה בחוץ או אפילו נאומים באולם גדול. צורה נוספת מעניקה חשיבות לחוגרת הגברה עם סט מערכות לתרגום והדרכה. סט המכיל אפשרות לשימוש של מדונה אלחוטית הנישאת על הגוף. לצורך העניין, יש לא מעט מדריכי תיירות המשתמשים בשיטה זו. תיירים שלא מדברים עברית, יכולים להיעזר באזנייה מיוחדת המוצמדת לאוזן וכך למעשה הם מקבלים את המסוגלות להבין את כל מה שהמדריך מנסה להשמיע. הרעיון בבחירת בידורית או מערכת אחרת, קשור בעיקר בסקר שווקים בחנות הגברה או חנות מוסיקה מובחרת. כמו כן, השאיפה היא להשיג מכשיר אשר יישאר אתכם הרבה לאחר שימוש אחד או שניים. כאמור, תו תקן והמלצות אינטרנט ויודעי דבר יעשו עבורכם את העבודה.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !