היכן אפשר למצוא בידוריות להשכרה? השוק הפתוח מציע מגוון של מוצרים החל ממחירים נמוכים ועד גבוהים יותר. השוק מציע בידוריות נטענות ולא נטענות, הכול בהתאם למה שתשקיעו בפועל. איזה סוג יתאים לכם? יש לא מעט גדלים ויש סוגי אירועים משתנים. כך למעשה יש לברור ולחפש את הבידורית שהכי מתאימה לכם. אז איך משכירים בידוריות? להלן כמה דברים חשובים שיסייעו לכם להשכיר את הבידורית המתאימה.
איך משכירים בידוריות
1. סמנו את המטרה, איזה אירוע אתם רוצים להפיק ממה שאתם משכירים? נאום? קריוקי? האם המקום שבו אתם מפיקים את המסיבה ידרוש מכם נקודת חשמל או שמא אין שם אפשריות לחשמל?
2. האם תדרשו לסחוב את הבידורית ממקום למקום? כמה קל לשנע אותה?
3. מה כוללת הבידורית הנבחרת? האם יש מיקרופון חזק? מיקרופון אלחוטי? מה לגבי מיקרופון גיבוי? השלב הנוסף מתייחס לעניין החיבורים לאם פי שלוש, אייפון או נגן חיצוני.
4. האם יש במכשיר מיקסר מובנה היודע לעבוד ללא חשמל? כמה שיותר פשוט להפעלה, כך יותר טוב.
5. האם אתם חוגגים אירוע בטבע? הפרמטרים והדברים הנדרשים יהיו כאן שונים. הפעלה לילדים או מבוגרים?
6. אם אתם עושים מסיבה בטבע, חשוב ביותר להשכיר גם גנרטור שיספק גיבוי למקרה של הפסקת חשמל.
מסיבות מחוץ לבית
אירועים במקום פתוח ידרשו מכם לנייד את המוצר בקלות יתרה בפרט אם המסיבה במקום פתוח אם נגישות בינונית. מה מצב הבידורית? האם היא יכולה להתחבר לנגן, טלפון חכם או השמעת דיסקים מכל סוג? גם חיבורים למיקרופון או מיקסר חשובים. אם בכל זאת תרצו לוותר על גנרטור ולחסוך בעלויות, ראוי לרכוש בידוריות עם סוללה המאפשרת הטענה ליותר משמונה שעות עם הטענה מבעוד מועד. בסיכום דבר, אם תרצו שלא להתבלבל בבחירות, ערכו סקר שווקים על פי המטרות אותן תציבו לעצמכם. אחר כך, התייעצו עם גורמים מביני עניין כמו הגברה, סאונד ומוסיקה. עלויות זולות תסבכנה אתכם, כך גם מוצר ללא תו תקן או לחילופין אחריות. כמו כן, השתדלו לרכוש מוצר מותגי בסמוך למקום מגוריכם.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !