בידוריות הן למעשה מערכות הגברה הכוללות מגבר, רמקול, פאנל שליטה על עוצמת ההגברה וחיבורים למיקרופונים. מערכות אלו כוללות גם בדרך-כלל נגן MP3. הדגמים הקיימים בשוק הם: בידוריות ניידות, בידוריות על גלגלים, בידוריות אלחוטיות (עם מיקרופון אלחוטי מובנה), ובידוריות נטענות עליהן נרחיב במאמר זה:

בידוריות ניידות נטענות כוללות סוללה פנימית נטענת דבר המאפשר שימוש ללא מקור מתח.  קיימות אפילו בידוריות אלחוטיות ניידתו נטענות : אלה מכילות את כל המרכיבים יחד!

היתרון הברור של בידוריות הוא : יחידה אחת, שנראית כמו רמקול. פיצ’ר זה הופך הבידורית לקלה להפעלה ואחסון.

מספר דגמי בידוריות קיימים בשוק: הנה כמה:

בידוריות אלחוטיות ניידות נטענות עם נגן DVD מובנה תוצרת PRO –  ניידות: על גלגלים. עוצמת ההגברה שלהן היא  160 וואט מקסימום 80 וואט RMS ( עוצמה נקייה, נטו).הן כוללות גם נגן CD/DVD הקורא קבצי MP3.

הערכה כוללת: מיקרופון אלחוטי ידני או מדונה, סוללה נטענת ללא מקור מתח חיצוני.

בידוריות MIPRO – בידורית נישאת נידות במשקל נמוך 3-4 ק”ג. עוצמה 27 וואט – מתאימה לדיבור (גם בה ניתן גם לחבר MP3). איכות קול מצוינת.

בידוריות/רמקול מוגבר Phonic – עם רמקול מוגבר 180 או 220 וואט במחיר המאפשרות חיבור נגן CD/MP3 + מיקרופון אלחוטי או מיקרופון ידני חוטי, ללא גלגלים, עם סוללה נטענת.

בידורית ניידת נטענת היא הפתרון האולטימטיבי לניידות ואיכות. יכולת שינוע למקומות מבודדים והשמעת מוזיקה לכמה שעות טובות, או כאופציה למרצים המסתובבים ברחבי הארץ ואינם רוצים להיות תלויים ביכולות ההגברה של המקום בו הם אמורים להרצות.

לסיכום : בידורית נטענת אלחוטית היא מוצר מבוקש בהישג יד ובמחיר תחרותי. פתרון מושלם לכל מי שעובד במקצוע וגם כאמצעי מושלם לערבי חברה, קריוקי ומסיבות משפחתיות.

המגוון רחב – וכדאי לבדוק בחנות מורשית ומסודרת את כל האופציות כולל בדיקה בזמן אמת בחנות עצמה, להבנת עוצמת הווליום בכל ערכה ובחירת האופציה הטובה ביותר לצרכים שלך

אין צורך בחשמל, אין צורך בהובלה מסובכת  – פשוט לחבר למקור המוזיקה , לנגן, לבר מיקרופון וליהנות ממוזיקה ואפשרות לשיר ולדבר לקהל מסביב.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !