אלו סוגי בידוריות מציע שוק ההגברה והסאונד? יש לא מעט בידוריות למכירה, הרעיון הראשוני קשור בעיקר בבחירות הנכונות אותן תעשו. במאמר הבא נתמקד בבחירת בידורית שתעשה לכם את המסיבה או את האירוע. האם נדרש מכם לצאת ולחפש את המקום הנכון למסיבה הנכונה? לא כשיש לכם את הבידורית המתאימה. להלן סוגי בידוריות לבחירה.
בידורית עם אם פי שלוש
מה זה בידורית עם אם פי שלוש? כאמור, מדובר בחיבור של בידורית ניידת נטענת שניתן להניע ממקום למקום ומחוברת לאם פי שלוש. כאמור, מדובר בבידורית מאוד מוכרת והיא נטענת, עוצמתית וכל השאר. בידורית איכותי וחזקה תטעין את עצמה לשבע שעות ויותר. כאמור חבילת בידור שלמה המשולבת עם כניסה לנגן , זוג מיקרופונים אלחוטיים וכמובן אפשרות של דיבור ואופציות מגוונות למכביר. כאמור, בידורית לא מגיעה עם נגן אלא עם כניסות ייחודיות המשלימות את המשימה. המפרט הטכני כולל כניסות יו אס בי וסי די, כך גם עוצמה של וואט מכובדת, סוללה נטענת המספיקה ליותר מחמש שעות עבודה, מיקרופונים אלחוטיים, ערוצים לחיבור מיקרופונים אלחוטיים, אופציה למצב של דיבור לרבות שירה. כאמור, אפקט של שירה , בקרת סאונד לרבות צליל, יציאה לווידאו ועוד. חשוב ביותר למדד גם את גודל הרמקול- משקלו וכמובן יכולת נשיאה פשוטה ממקום למקום ללא כל בעיה.
בידורית בשילוב של בלוטוס
בידורית בשילוב של בלוטוס מעבירה חוויה של מכשיר נטען עוצמתי המגוון כמה וכמה אופציות לכמה וכמה אלטרנטיבות. בידורית חזקה המסוגלת לעבוד גם עשר שעות עד לטעינה החוזרת.גם כאן מאפשר הבלוטוס להעביר ערב מוצלח נוכח העובדה כי הוא נגן לכל דבר. זוג מיקרופונים אלחוטיים מובנים ומפרט טכני עשיר הכוללת חיבורים לרדיו, דיסק, יו אס בי ועוד. בלוטוס מאפשר לשמוע גם קבצים ישירות מהטלפון. עוצמה גדולה ומקסימאלית של עד 250 וואט, שליטה מרחוק, חיבור לסטנד רמקול, סוללה נטענת לעשר שעות, ניידות וכמובן משקל קל לנשיאה. אלו הם למעשה המפרטים של כמה דוגמאות המציגות את סוגי הבידוריות הבודדות מתוך כמה וכמה דגמים הקיימים בשוק.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !