מדוע חשוב להשכיר ציוד קריוקי יוקרתי? אם אתם בעניין של מסיבות קריוקי או מסיבות של רווקים או רווקות, הגיע הזמן לבחור את הציוד המתאים ביותר גם ללא מפעילים. אם תשכירו ציוד קריוקי איכותי, תוכלו להצליח וליהנות ממנו לאורך שנים. כאמור, רצוי לבחון ציוד קריוקי או רמקול מוגבר על פי כל הכללים הנדרשים כדלקמן.
על כמות ואיכות
אם אתם בעניין של השכרת ציוד קריוקי, חשוב לוודא כי ציוד קריוקי זה מתאים לכם לכל השאר. אלו סוגי להיטים אתם או החברים שלכם אוהבים? איזו מסיבה אתם מתכננים? האם מדברים על מסיבת שנות השמונים או אולי מסיבה ים תיכונית? כאן למעשה יש חשיבות רצינית ביותר לעניין בחירת השירים ולקשר בינם לבין המסיבה אותה אתם רוצים להפיק בפועל. סגנון השירים בהתאמה אישית חשובים ביותר וזאת על מנת שלא להפיק את התועלת ההפוכה. נושא המוזיקה יקבע חלק גדול ביותר מאיכות המסיבה ועל כך למעשה מתקיים כל השאר או חלק ניכר מהמסיבה.
בחירת רמקולים איכותיים
השלב הבא מתייחס לרמקולים עצמם. בחירת רמקולים מוגברים או רמקולים כחלק מערכת קריוקי? לאחר טיפול בנושא בחירת השירים, מדברים גם על הציוד עצמו. רמקולים ואיכות שמע הם הדבר החשוב ביותר במסיבה. סוג הרמקולים ייבחרו על פי מיקום וגודלו של האירוע. אירוע גדול ידרוש מכם מספר רב של רמקולים ומאידך, אירוע קטן משתתפים ידרוש מכם בהתאם. סגנון החלל תופס עניין רב בבחירה והוא נושא שאי אפשר לפסוח עליו במעמד בחירת הציוד למסיבה. פרמטר נוסף לבחירת רמקולים איכותיים מתחיל ונגמר בנישה של מקום גבוה או מקום נמוך, גם כך בוחרים רמקולים. האקוסטיקה נקבעת גם על פי עניין זה וביחס לסלון מרוהט, מקום פתוח ישמיע תדרים וצלילים אחרים לגמרי. את הרמקולים חשוב לקנות בחנויות הגברה בעלות תו תקן או לחילופין בחנויות אשר מירב עיסוקן מתחיל ונגמר בנישה של מוסיקה על כל המשתמע מכך. תו תקן הוא נושא שאי אפשר לפסוח עליו ובעת הרכישה הוא לבטח יסייע לכם ויקל על הבחירה.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !