איפה קונים ערכת קריוקי? קריוקי היא למעשה ערכה לכל דבר, היא מביאה איתה את הזמרים הטובים ביותר למערך המסיבה. להתנסות בשירה בלתי רגילה שאי אפשר להתפשר עליה. זה כולל שירים פופולאריים ביותר, אפשריות של שירים נוספים, ערכות עם מילות שירים, מקרן לקריוקי, רמקולים מוגברים ולא מעט אפשריות שיש וחשוב לציין. תוך כדי מנגינתו של השיר, עולים ומדברים על הצגת שירים מנוגנים ללא הפסקה המתאימים לכל גיל ולכל שלב. קריוקי הפך זה מזמן למשהו שאי אפשר לוותר עליו ויש לשדרג אותו נוכח כל השאר. למי הוא מתאים? כיצד ניתן להפיק ערבי שירה קצת אחרים?
מה כוללת ערכת הקריוקי?
ערכת קריוקי כוללת בתוכה מערכת נגינה שלמה. כמובן שמדברים גם על מערכות סאונד משוכללות ביותר, טלוויזיה, מערכות חיבור ייחודיות וכמובן סאונד שאי אפשר להתפשר עליו בדרך כזו או אחרת. ערכת קריוקי הכוללת שידור מיוחד ביותר לרבות מילות שיר ומערכות ניווט עד למסכי הקרנה ראויים. חשוב לקחת בחשבון גם את המיקרופון שהוא למעשה היכולת ללוות את המנגינה מתחילתה ועד סופה. קניית ערכת קריוקי היא דבר חשוב ביותר לרבות בחירת מיקרופון מתאים למשימה שהוא למעשה כל העניין של יצירת העניין.
איך קונים ערכה?
במסגרת הטיפים, חשוב ביותר לדבר על ערכת קריוקי מכל מיני סוגים משתנים. יש לא מעט סוגים ומכאן שיש לקחת בחשבון את הערכות הנכונות ביותר. מגוון איכותי בלתי נגמר ונרחב ביותר. כך גם אפשריות של ציוד משולב של מחשבים ומוסיקה יחד. חנויות נחשבות ביותר והצעות בלתי נגמרות של ערכות המכילות מקרן ראוי, צד מתאים וכמובן מיקרופונים אלחוטיים שניתן לחלק בו זמנית לכמה אנשים הבוחרים לייצר מסיבה של שירה. לצד הכול, יש לקחת מראש את התקציב ולרכוש מוצר בעל שם ומוניטין עם אחריות ויכולות הרכבה או פירוק קלות ביחס לכל השאר. כך למעשה תדעו כי אתם עושים בחירה נכונה בראשית הדרך. חשוב לברור את הציוד במקום סגור, קטן, גדול ואפילו פתוח, אלו הם חלק מהפרמטרים שראוי להדגישם ולקחת בחשבון לפני הרכישה.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !