כאשר רוב ההורים בישראל עובדים שעות רבות ולא יכולים לבלות עם הילדים שלהם את זמן האיכות הנחוץ להם כל כך, הם שולחים אותם לפעילויות לאחר שעות בית הספר אשר יפתחו את תחומי העניין שלהם. העלייה בכמות הילדים שרשומים לצהרונים ומתנ”סים היא משמעותית ומחייבת את מנהלי המוסדות הללו לבצע שינויים בתוכניות הלימודים על מנת לאפשר לכולם להרגיש שייכים. בשביל לאגד את כל הילדים תחת מטרייה אחת, אתם יכולים לשלב במהלך יום הפעילות מגברים וציוד סאונד מתקדם. כך, תוכלו לאפשר לילדים חופש פעולה מלא ועדיין לנהל מרכז פעילות בצורה מסודרת.

ציוד הגברה למתנסים

מאפשרים לילדים להנות מפעילויות שונות לאורך כל היום

ציוד הגברה איכותי במתנ”סים הוא ממש לא חלום. יותר ויותר מנהלי מתנ”סים רוכשים ציוד כמו מיקרופונים ורמקולים על מנת לנהל את המרכז שלהם. אם אתם רוצים לשלב ציוד הגברה במרכז שלכם, אתם יכולים לעשות זאת בכמה דרכים שונות:

מוזיקה

לאורך יום הפעילות ניתן להשמיע לילדים שירים שהם אוהבים. השירים מעודדים את הילדים לנוע ולהסתובב במרכז. כמו כן השימוש במוזיקה מאפשר לילדים לבצע פעולות ספורטיביות בקלות יתרה. בדור שגדל אל מול מסכים, עם אחוזי השמנה הולכים וגדלים, אתם רוצים לאפשר להם לכמה שעות ביום להיות ילדים תזזיתיים.

פעילויות רבות משתתפים

במרכזים קהילתיים אפשר ורצוי לעודד שיתופי פעולה. אתם יכולים לנהל תחרויות ולעודד את הילדים לקחת יוזמה ולהפוך למנהיגים צעירים. מיקרופון דינאמי הוא כלי עזר מצוין וכלל שתרגילו את הילדים בשלב מוקדם יותר להשתמש בו בחוכמה ובאדיבות אחד כלפי השני.

מיקרופון דינאמי

תחרויות

אם אתם מפיקים יום ספורט במרכז הקהילתי שלכם אתם ודאי רוצים לאפשר לילדים להנות מכל התחרויות האפשריות. אבל, כדי שתוכלו לשמור על כל הילדים וגם להמשיך בשגרת התחרויות אתם רוצים שכולם יוכלו להקשיב לכם. שימוש ברמקולים מוגברים איכותיים מאפשר לכם להקריא את תוצאות המשחקים, לנהל את זמני התחרויות וגם לעצור ולכנס את הילדים בקלות. בסוף יום התחרויות תוכלו להפיק טקס חלוקת פרסים ולהכריז על הקבוצה המנצחת אל מול הילדים במרכז.

הצגות וטקסים

כחלק מהחיים בישראל, בכל שנה ישנים כמה ימי ציון מיוחדים שחייבים לתת להם תשומת לב מיוחדת. אתם רוצים להשקיע בטקס יום הזיכרון או בטקס הסיום, ולכן מומלץ מראש להכין את כל הציוד הנדרש כלל ציוד הגברה לטובת הטקסים הללו, במרכזים.

ניהול שגרת היום יום

כאשר אתם רוצים לכנס את הילדים ולהעביר פעילות יום יומית, קשה מאוד להשתלט על כולם אם אין לכם איזה שהוא רמקול שיאפשר לדבר מעל הקולות של כולם. כך שאם אתם מבצעים פעילות בכל יום, מומלץ שיהיה בנמצא איך לשוחח עם הילדים ללא צורך בצעקות.

ציוד איכותי ובר השגה

למרכזי הצעירים והנוער בכל עיר יש אינספור אירועים מיוחדים לאורך לוח השנה. בדיוק מסיבה זו אתם רוצים לרכוש להם ציוד הגברה שיהיה נוכח באופן קבוע ולא ידרוש מהם להשכיר את המגברים מראש ולזמן מוגבל. כיום, רשת מרכז הסאונד מאפשרת לכל מנהל מרכז למצוא את ציוד ההגברה המתאים לו ביותר ללא כל קושי. הצוות המקצועי שלנו מלווה אתכם ומציע לכם את המוצרים בהתאם לדרישות שלכם. החברה, בפריסה ארצית יכולה לשלוח לכם את הציוד שרכשתם עד לפתח המרכז, בתוך ימים ספורים ולאפשר לכם לפתוח את שנת הלימודים כשיש לכם ציוד הגברה איכותי ומקצועי. כך לא תצטרכו עוד לקרוע את הגרון בכל יום פעילות מחדש.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !