השאלה הנשאלת היא איך לבחור ציוד קריוקי איכותי. מה עושים? קונים מערכת הגברה קטנה או רמקולים מוגברים ? או אולי בידוריות קריוקי השאלה היא מה הכי יכול להתאים למסיבה. מה הכוונה ששואלים איך לבחור ציוד קריוקי? מי החברה הכי טובה שתספק לכם את כל התשובות באשר למסיבת קריוקי מושלמת? להלן כמה נקודות חשובות ביותר בדרך לחיפוש ומציאה של ציוד קריוקי מותאם. מה צריך לעשות?


 

שימו לב… אנו יבואנים של ציוד קריוקי איכותי ומקצועי בלבד וזו ההתמחות שלנו ! ונאמר בהזמנות זו, אם אתם מחפשים מערכת קריוקי ב 100-200 שקל, אז תדעו שאנחנו לא המקום המתאים עבורכם לרכישה. אלא א”כ אם אתם רוצים ציוד קריוקי איכותי, אנו פה בשבילכם..

(הסיבה שאיננו מוכרים את הציוד קריוקי הפשוט, הוא בגלל ריבוי תקלות, דבר שגורם לאכזבה מצד לקוחות רבים, ואנו מעדיפים לשמור על השם הטוב שלנו 🙂)

האופציות לציוד קריוקי

אופציה 1: בידורית קריוקי 

בידורית קריוקי היא למעשה רמקול עם מגבר מובנה, מיקסר מותאם, נגן USB וקישורית בלוטוס. בנוסף בד”כ מגיע עם הבידורית מיקרופון אלחוטי או זוג. [ ראה כאן מבצעי ערכות קריוקי ]

יתרונות: זול יחסית. קומפקטי וקל לניוד. תפעול קל ומהיר.

חסרונות: ב-95% מהבידוריות הקיימות בשוק הם ממש גרועות, מלבד 6-7 דגמים איכותיים, ניתן לראות כאן את בידוריות קריוקי המומלצות ביותר, והם כמעט משתוות למערכת הגברה.

בתמונה: בידורית מקצועית של קלארק, הבידורית קריוקי – הכי טובה בעולם !

אופציה 2: מערכת הגברה קטנה

אפשרות נוספת לציוד קריוקי איכותי היא לקנות מערכת הגברה קטנה ואיכותית, אשר תוכל לשמש כציוד קריוקי איכותי ומקצועי.  [ ראו כאן מבצעי מערכות הגברה מוכנות ]

יתרונות: ע”פ רוב הסאונד יהיה איכותי יותר, עוצמתי יותר, ועם אפשרות לשינויים ותוספות בהמשך…

חסרונות: בד”כ מחיר גבוה ביחס לבידורית, פחות נייד. הרכבה שלוקחת מס’ דקות.

בתמונה: דוגמא למערכת הגברה קטנה

 


תוכלו להיעזר במרכז הידע שלנו בנושאים:

 


שאלות חשובות שתשאלו את עצמכם לפני קניית ציוד קריוקי איכותי

מה חשוב לבחור? איזה ציוד ראוי לקנות? יש ערכות של זמרים ויש ערכות קטנות יותר. יש כל מיני גדלים לערכות והכול בהתאם לגודל האירוע. כמה אנשים מוזמנים בפועל למסיבה? האם מדברים על מעט או הרבה אנשים? מה כוללת כל חבילה וחבילה? להלן כל הפרמטרים למסיבת קריוקי מושלמת.

איך לבחור את הציוד קריוקי הנכון ?

אם אתם בעניין של השגת חבילת הקריוקי המושלמת, חשוב ביותר לברור חבילה בעלת גודל מתאים. רמקול מוגבר או לא מוגבר? כאמור, מדברים כאן על לפחות 400 וואט לכל היותר. סוגי רמקולים המדגישים את איכות המסיבה. ערכת קריוקי עם רמקול מוגבר בעוצמה כוללת של מה שנדרש על פי כל הרשימות והפרמטרים הנכונים. ערכה שהיא למעשה איכותית ומעניקה את כל התשובות תחת קורת גג אחת. חוץ מאותו הרמקול, מדברים גם על מיקרופונים עם המלצות כאלה ואחרות. האם נדרש לכם מיקרופון אלחוטי או אחר? מה ראוי לרכוש במסגרת הרכישה או ההשכרה? מה יהפוך מפגש פשוט למרגש אם לא בחירת הציוד? כמו כן, חשוב להזכיר ולא לשכוח את עניין כמות השירים המותאמים למסיבה. כמה שירים יש לכם? האם מדברים על ערכה קטנה או גדולה? בסיכום דבר, הבחירה באה לידי ביטוי בבחירת ציוד שיישאר ליותר ממסיבת קריוקי אחת. המסיבה באה עם רעיון אחד גדול שבכללותו עוסק בנישה של מסיבות בלתי נשכחות, קוראים לזה מסיבות קריוקי.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !