אם אתם רוצים להגיע לתכל’ס, אז לחצו כאן ל: מחירון בידוריות איכותיות 🙂🙂🙂

שימו לב !!! אנו היבואנים היחידים בישראל אשר מייבאים – ערכות קריוקי ובידוריות איכותיות ומקצועיות. ולא “חיקויים” של אליאקספרס… אתם מוזמנים לבדוק…

כמו”כ תוכלו גם לקבל המלצות על מגוון הבידוריות וערכות הקריוקי באתר.   עדכון אחרון: 29.01.2021

היכן קונים בידורית איכותית?

כיום, במדינת ישראל, נמכרים עשרות דגמים של בידוריות, אולם למעלה מ-90% מדגמי הבידוריות הם פשוטות ואינן איכותיות !

מרכז הסאונד, מייבאת דגמי בידוריות איכותיות ברמה גבוהה מאוד, ואפשר לומר אף הרמה הגבוהה בישראל.

אז אם אתם מחפשים בידורית פשוטה.. אנו לא הכתובת עבורכם.. תוכלו לרכוש בידוריות כאלו בתחנות דלק, הום סנטר וכדומה.. אולם אם אתם מחפשים בידורית איכותית ומקצועית – תשיגו אותה אצלנו, ומיותר לציין במחיר הכי נמוך בישראל.

איך מזהים בידורית פשוטה או בידורית איכותית ?

הדברים העיקריים שהופכים בידורית, לבידורית איכותית הם כמה דברים:

1. סוג המגבר – אם אתם רוצים להבחין בין בידורית פשוטה לאיכותית, הבחינו במגבר, הרימו את הבידורית. אם בידורית מרגישה בידכם שהיא קלה מאוד, אזי מדובר על הזן הפשוט יותר, מה שמתורגם בסופו של דבר לעוצמה נמוכה, איכות סאונד ירודה, ובלאי גבוה.

2. סוג האלמנט – אם אתם מגביהים את העוצמה והצלילים מתעוותים, סימן שמדובר באלמט שחלקו פלסטיק ואינו 100% מגנט.

3. סוג המיקרופונים – מיקרופוני VHF יהיו קלים יותר, ובעלי טווח קליטה חלשה ואיכות סאונד ירודה. לעומת זאת מיקרופוני UHF יהיו כבדים יותר, אבל עם סאונד ברמה גבוהה יותר עם שידור חלק ומינימום ניתוקים והפרעות

 

בידורית איכותית יכולה לעשות את ההבדל בין אירוע בינוני לאירוע מדהים. איכות הסאונד בכל שימוש של בידורית באירוע קריוקי למשל, חשובה מעין כמוה ולכן יש להקדיש מחשבה ותקציב עבור התאמת הבידורית הטובה ביותר שכספכם יכול להשיג.

איפה קונים היום ערכת קריוקי משפחתית

 

למה במרכז הסאונד?

מרכז הסאונד מספקת שלל ערכות בידורית מקצועית לרכישה בשלל דגמים וטווח מחירים רחב במתאים לכל אחד. אם אין ברצונכם לקנות בידורית, מרכז הסאונד מספקת שירות השכרת בידוריות מלא, בו אתם קובעים לכמה זמן תשכרו את הבידורית ואף תוכלו להסתפק בשימוש חד יומי רק לצורך האירוע שלכם. כך תחסכו כסף רב ותיהנו מהציוד הטוב ביותר בשוק בתחום הבידוריות.

מה הופך בידורית טובה לבידורית מצוינת:

מעבר לחוזק הפיזי של הערכה ( החומרים, המיגון של הרמקול), ישנם פרמטרים חשובים המגדירים איכות בתחום הבידוריות. הפרמטר החשוב ביותר הוא איכות הצליל הבוקע מהרמקול – לשם כך יש רמקולים בהספקים שונים, מורכבים מחומרים איכותיים, הנדסת קול בטכנולוגיה משופרת וכדומה.
מה שאתם צריכים זה לוודא שעוצמת הרמקול בבידורית גבוהה מספיק ואינה מפיקה צלילים מעוותים גם ברמות ווליום גבוהות. לשם כך הדרך הטובה ביותר היא להיכנס לאחד הסניפים של מרכז הסאונד, לגשת למחלקת הבידוריות המקצועית שלנו ולבקש מאיש הסאונד במקום לשמוע את הבידורית בפעולה.

רק כך תוכלו להבין את ההבדלים בין הבידוריות השונות ולהתרשם מהחוזק של כל אחת מהן. בנוסף, פרמטר אחר המבדיל בין דרגות הבידוריות השונות הוא יכולתם להתממשק לגורמים חיצוניים כגון: מקרן, מסך, מיקרופון אלחוטי, נגן מוזיקה וכדומה.

 

בידורית איכותית ומקצועית מכליה כמה שיותר חיבורים מכל סוג, ומאפשרת חיבור ציוד הגברה נוסף להיותה איכותית מבחינת הסאונד. להדרכה והסבר מלאים על כל הכניסות והיציאות שיש בבידורית אתם מוזמנים להיכנס לאחד הסניפים ולהתרשם מהמגוון כמו גם לבקש הסבר מפורט מאחד מאנשי המכירות של מרכז הסאונד במקום.

היכנסו עוד היום לאחד הסניפים וצאו עם בידורית איכותית מהטובות ביותר שקיימות בשוק כיום המחיר ללא תחרות, התחייבות לשירות, אחריות למחירים הטובים בארץ – רק עכשיו במרכז הסאונד – מלאי של דגמים חדשים של בידוריות איכותיות. רק במרכז הסאונד .הזמן בידורית עכשיו.

לפניכם  דירוג 5 בידוריות האיכותיות ביותר נכון ל-2021:

חייב לציין כי בידוריות אלו, הם לא מהזולות שבשוק, בגלל 3 פרמטרים של בדיקה: 1. עוצמה. 2. איכות הסאונד. 3. אמינות.


1. בידורית איכותית Proxtone Air2000-Premium

בידורית פרוקסטון איכותית בגודל 15″ , עוצמה חזקה של 800W, סאונד מעולה, מיקרופוני UHF (הטכנולוגייה הטובה של שידור דיגיטלי, הבידורית כוללת את כל הפונקציות הקיימות. ( לחץ כאן למפרט הבידורית, ולרכישה )

✅ בידוריות איכותית מסדרת Air של חברת פרוקסטון נמצאת ברף גבוה לכל מה שקשור בעוצמה, איכות סאונד ואמינות ! 

✅ כולל 2 מיקרופונים אלחוטיים איכותיים ברמה גבוהה בתדרי UHF, עם  שידור רציף ו- 0% ניתוקים ורעשים !!!

✅ הגברה ניידת עוצמתית – עוצמה חזקה, לצד איכות סאונד ייתן לכם מענה גם במקומות בהם אין חשמל.

 


2. בידורית קריוקי מקצועית 12″ Klark&Helmer Splendor Z

לבידוריות של קלארק קשה לקרוא להם “בידורית”, זו למעשה ממש מערכת הגברה ניידת בשל “היכולות הגבוהות” שלה. הבידורית בגודל של 12″ בעוצמה בלתי רגילה, עם סאונד שטרם שמעתם, מפרט טכני שעומד ברף הגבוה ביותר…הבידורית האיכותית הזו מגיעה עם מיקסר מלא! והופכת אותה לבידורית הכי טובה בעולם. ממש כך.

( לחץ כאן למפרט המלא, ורכישת הבידורית )

סדרת בידוריות  קלארק Splendor נבחרה ע”י מגזין TGspot כבידורית הכי טובה שקיימת כיום בעולם ובישראל. הבידורית הוצבה במקום ה-2 בדירוג, בגלל מחירה הגבוה ביחס לבידוריות אחרות (אך שווה כמובן את התמורה…. 🙂🙂🙂 )

 

✅ בידורית Splendor של חברת Klark&Helmer  היא מערכת הגברה \ בידורית ניידץ, הנמתאת בקצה העליון של קטגוריית מערכות הגברה ניידות ובידוריות בכל מה שקשור באיכות, עוצמה, סאונד, ואמינות לטווח הקצר והאורך ! (לחץ כאן לסקירת מוצר המלאה)

בידורית Splendor Z מתכבדת עם נתונים לא שגרתיים בעליל. עם הספק מקסימלי של 800 וואט, ומצויידת באלמנט הוופר של 12  אינץ’. בידורית איכותית Splendor Z יכולה להרעיד חללים גדולים והיא הבחירה הנכונה עבור ערבי קריוקי ואף לאנשי מקצוע מתחום הסאונד אבל גם של בליינים שרוצים לעשות קריוקי ברמה גבוהה.

✅ בידורית Splendor Z כוללת צמד מיקרופונים אלחוטיים דיגיטליים מקצועיים בתדרי UHF, עם רציפות של 100% !!! 


3. בידורית ניידת איכותית Spirit 1000 

בידורית ספיריט 1000 היא בידורית איכותית בגודל ביניים, עם עוצמה חזקה מבית Proxtone, עם סאונד ממש מעולה, וכוללת 2 מיקרופונים אלחוטיים בתדרים של UHF.

בשונה מרוב הבידוריות , בידורית ספיריט 1000 מאפשרת שליטה על הטראבל ובאס של המיקרופונים בנפרד ושל המוסיקה בנפרד, מה שמהווה יתרון גדול ומכניס אותה לדירוג 5 הבידוריות האיכותיות ביותר. (לחץ כאן למפרט טכני מלא, ולרכישת המערכת)

✅ בידורית ניידת איכותית מסדרת Spirit היא מסדרת בידורית קריוקי הטובות בעולם !  לבידורית עוצמה גבוהה של 500 וואט ועם אלמנט וופר של 10 אינץ’,  בידורית ספיריט 1000 היא בחירה מומלצת עבור מוזיקאים, מפעילים, ואנשי מקצוע מתחום הסאונד. 

✅ סקירת הבידורית בקצרה…
בידורית ניידת Spirit-1000,בעלת 500 וואט הספק מקסימלי, תפיק לכם סאונד איכותי וחזק. משקל הבידורית הוא רק 10 ק”ג. בכל הטענה אפשר להשיג עד 6-7 שעות עבודה של הבידורית. עוד פונקציות מדהימות שמגיעות ללקוח עם בידורית Spirit-1000, הוא זוג מיקרופונים אלחוטיים UHF, בלוטוס מובנה ומיקסר עם 4 ערוצים.

 


4. בידורית איכותית Air 1000 

בידורית בגודל 12″ , הספק אדיר של 700W, סאונד נקי, 2 יח’ של מיקרופונים אלחוטיים UHF (הטכנולוגייה הטובה ביותר של מיקרופונים, וכמובן כוללת את כל הפונקציות הקיימות. ( לחץ כאן למפרט הבידורית, ולרכישת המוצר )

בידורית קריוקי איכותית – מערכת קריוקי ניידת / בידורית ניידת המשמשת לכל הצרכים המתבקשים כגון: ערבי קריוקי, מסיבות פרטיות בשטח פתוח. מפעילי ימי הולדת בשטח. להטוטנים קוסמים וכדו’.. בידורית קריוקי המספקת צליל נקי ומשובח בעצמה אדירה 700W המתהדרת בנגן MP3 מובנה ,חיבור בלוטוס, חיבור AUX, מיקרופון אלחוטי/מדונה מקצועיים.

✅ בבידוריות ניידות מסדרת Air תקבלו עוצמה, איכות סאונד ואמינות שאין בבידוריות אחרות!  הבידורית מגיעה עם נתוני פתיחה מעולים. הכוללים: הספק מקסימלי של 700 וואט ואלמנט הוופר של 12  אינץ’, בידורית זו היא בחירה מומלצת עבור מפעלים ומפעילות, אנשי מקצוע מתחום הסאונד אבל גם של בליינים שרוצים לעשות קריוקי ברמה גבוהה.

✅ כולל צמד מיקרופונים אלחוטיים מקצועיים בתדרי UHF, עם 0% ניתוקים ורעשי רקע !!!

 


5. בידורית איכותית Bose S1 Pro

נכון, 🙂 הבידורית מאוד קטנה (6.5″) ואינה חזקה כמו הקודמות שקראתם קודם, אך היות ומדובר בבידורית של חברת Bose הידועה, זו הסיבה שהיא נכנסת כבידורית מומלצת בדירוג הבידוריות האיכותיות של 2021. ראוי לציין כי מדובר בבידורית עם סאונד פגז ברמה מצוינת לגודלה. היתרון המיוחד שבה הוא בכך שהיא בידורית קומפקטית, אך אחד החסרונות שבה, שאינה מגיעה ואינה מאפשרת לחבר מיקרופונים אלחוטיים.

(לחץ כאן לעמוד מוצר של הבידורית, ורכישת המוצר)

 

 

לסיכום = 5 בידוריות אלו, הם מומלצות מאוד, ואיכותיות במיוחד, ומנגד , מחירן גבוה בגלל איכות הסאונד, עוצמה הגבוהה, והאמינות של המוצר לטווח הארוך !

 

ראו עוד במרכז הידע שלנו: 

 

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !