אם תשאלו את מיטב המומחים או מפיקי האירועים, הם לבטח יעידו כי המוסיקה הינה מעל לכל. כיצד הופכים את הסאונד לאיכותי ביותר? האם למוסיקה יש את היכולות העצמאיות שלה לספק את השורות ואת המילים המובילות את הלחן המרהיב? הכול תלוי בבחירה של גנרטור ורמקול להשכרה, השכרת מקרנים ובראש ובראשונה מענה על שאלת השאלות, איפה למצוא רמקולים מוגברים אם בכלל?

מה מהות הרמקולים הפאסיביים והיכן נעמד החיסרון?

כיצד ניתן לרכוש רמקולים מוגברים? מה ההבדל ביניהם לבין הרמקולים הפאסיביים? רמקולים פאסיביים מוכרים ללא מעט אנשים מאולמות האירועים. בעוד מישהו דורש להנמיך את המוסיקה ובצדו השני של האולם רוצים כל השאר לקפץ ולרקד, הדבר אינו מתאפשר וכאן למעשה באים לידי ביטוי חסרונות אותם רמקולים פאסיביים באשר הם. הרמקולים הפאסיביים לא יכולים להתאים את עצמם למקום והם משמיעים את אותו “הטון” לאורך כל האירוע.

מה מהות הרמקולים המוגברים?

מהותם של רמקולים מוגברים הינו היתרון העולה על חסרון הרמקולים הפאסיביים. רמקולים מוגברים יכולים לתת את הטון ואת הבלנס המתאים בכל עת ובכל מקום. שלא כמו הרמקולים הפאסיביים, הם מאפשרים לחלק מהאנשים לרקוד במוסיקה המונית ומאידך בצדו השני של האולם להפיק מוסיקה שקטה שתאפשר לכל השאר להשמיע אות, צליל ואפילו דו שיח. הרמקול המוגבר מפיק סאונד שונה ומכאן שרוב מפיקי האירועים בוחרים בו להשלמת האירועים בפועל. רמקולים פאסיביים אאוט? ייתכן מאוד כי כך הם פני הדברים.

היכן למצוא רמקולים מוגברים?

  1. ערכו סקר שווקים באמצעות האינטרנט ואתרים ייחודיים העוסקים בהפקה וסאונד. כך למעשה תוכלו לעשות פילוח מדויק על פי מיקום קרוב לאזור מגוריכם ולא לטעות בבחירות המתיימרות לספק את איכות הרמקולים בפועל
  2. היעזרו בהמלצות של ידענים מראש. פנו אל אנשים העוסקים בסאונד או אפילו חנויות מוסיקה. לרוב הם מחזיקים ומבינים בגודל הרמקולים על פי מטרות ועל פי כמות האנשים שתהיה נוכחת במקום. בסיכום דבר, ראוי לבדוק בזמן אמת את המוצר ואף לנסות אותו הרבה לפני הרכישה בפועל והעיקר לשאוף לרכישה מקצועית.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !