מתי עולה בכם הצורך לבצע השכרת גנרטור גדול? מתי אתם למעשה באים ודורשים השכרת גנרטור עם רמקול או גנרטור להשכרה במרכז? הכול עניין של היצע וביקוש. לרוב צורך ההשכרה עולה כשאין נקודת חשמל במקום ואתם צריכים תחליף של אנרגיה במקום. קוראים לזה תחליף של נקודת חשמל. אם החשמל עומד לקפוץ נוכח המון נקודות חשמל, גם כאן תדרשו לתת את הדעת ולתגבר את עצמכם באמצעות בחירת גנרטור. המידע השלם לרכישה הנכונה.

אירועים מחוץ לבית- כל מה שרציתם לדעת ולא העזתם לשאול

אם אתם נערכים לבצע אירוע מחוץ לבית או בטבע והחשמל לא יהיה לכם זמין, הגנרטור יקרוץ לכם לפני הכול. חשוב לדעת כי בעת בחירת גנרטורים גדולים עם רמקול או בלי, יהיה עליכם לבחור מוצר עם מייצב שמא לא יתרחש תרחיש שלא תצפו לו בפועל. יש לבחור גנרטורים שיספקו את הסחורה ואת החשמל ל24 שעות ואף יותר. שאיפת הגנרטור והצלחתו באים לידי ביטוי בבחירה של הספק חשמל בכל מקום ובכל עת.

הגנרטור והרמקולים יחד – לבחור על הצד הטוב ביותר

במה תרצו לבחור? האם מדברים על שימוש חדש או ישן? שהרי ממילא אתם שוכרים את השירות ועדיין ראוי כי תשימו לב מה מהות הציוד ומה מצבו לפני שאתם משכירים אותו. יש לבחון את רכישת הרמקולים בזמן אמת בדיוק כפי שערכתם ניסוי ובדיקה ראשונית לפעילות הגנרטור בזמן או מקום ללא חשמל. האם תוכלו לקבל את הצליל הראוי? יש לקחת בחשבון את מספר האנשים המגיעים למקום , את המטרה אותה הצבתם ואת כל מה שתעשו על מנת שלא להיכשל ולהיתקל בגורם שלילי אשר ייקח מכם את הסיפוק לייצר אירוע מושלם על כל המשתמע מכך. האם תבחרו רמקולים מובנים או מוגברים? מה ההבדל בין רמקול פאסיבי המשמיע אותו צליל בכל מצב ביחס לרמקול מוגבר המותאם על פי סוג הקהל הדברן או אפילו הקהל שמחפש לרקוד לאורך כל האירוע? כאן יידרש מכם לעשות ולבצע את מבחן האמת הרבה לפני בפועל. 

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !