מה כדאי לקנות בידורית או ערכת קריוקי? אלו הן השאלות הראשונות שתמיד עולות כאשר רוצים להפיק אירועים קצת שונים. מה עושים וכיצד בוחרים אירועים שונים? מה ההבדל בין קריוקי לבין בידורית לאירועים? קריוקי מרכיב כמה וכמה מרכיבים ויש לדעת את ההבדל בין רמקול בידורית לבין ערכת קריוקי שהיא למעשה חלקים נפרדים מכל השאר. מה ראוי לקנות? מה מכילה ערכת קריוקי על כל המשתמע מכך? להלן כמה דברים שלא ידעתם אודות בחירת הבידורית או ערכת הקריוקי.
מה זה בידורית
כאשר רוצים לרכוש בידורית או ערכת קריוקי עולה השאלה מה זה בידורית? כיצד היא תורמת לכל השאר? בידורית מעניקה כמה וכמה אפשריות יחד. כאמור, מדברים כאן על בחירת מכשיר שהוא למעשה רמקול שאפשר לנייד ממקום למקום. באמצעות הרמקול שניתן לנייד, אפשר להזיז את המסיבה ממקום בטבע ועד לבית. הרעיון הוא כי הבידורית שהיא רמקול שניתן להזיז ממקום למקום, לא מחויבת לחיבור לחשמל בתנאי שאתם מטעינים אותה. השוק מציע כמה וכמה דגמי בידוריות. הראשונה מהן עוסקת בבידורית שהיא למעשה בידורית שיש להטעין כמה שעות מבעוד מועד. כאמור, בהתאם לעלות ולמפרט יש בידוריות הפועלות ארבע שעות ויש שמונה שעות, הכול בהתאם לרמת ועלות הרכישה בפועל. לרוב, את הבידורית אפשר לראות בכל מיני מיצגים של שירה עם חיבור למיקרופון ופלייבק המשמש לשירה.
מה זה ערכת קריוקי
השאלה הבאה עוסקת בשאלת השאלות. מה זה ערכת קריוקי ובמה היא שונה מבחירה של בידורית ניידת? ערכת הקריוקי תספק לכם את האפשרות לבחור את כל הכלים בעצמכם. כאן למעשה אתם אלו הבוחרים את כל השאר. ערכת הקריוקי מורכבת מרמקולים, מיקרופונים ניידים, מיקרופונים אלחוטיים וכמובן חיבורים למקרן ייחודי ולמערכת סאונד שלמה. העלות אולי תהיה יקרה יותר ומאידך, אם מדובר במסיבות בעלות היקף גדול, חשוב ביותר לברור ולרכוש את המוצרים בהתאם ולא לפספס את הבחירות. מיותר לציין כי רמקולים קטנים לא יוכלו להכיל המוני אנשים ומכאן שחשוב לברור רמקולים ל200 איש בנפרד בדיוק כפי שהייתם בוררים את כל שאר הציוד.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !