שוק הקריוקי בארץ לא נח לרגע, יותר ויותר דגמים נכנסים לפעולה מרכז הסאונד גאה להציג בפניכם את מיטב הדגמים של בידוריות ייעודיות לחבילת קריוקי מושלמת. היכנסו לאתר וגלשו למצוא את המבצעים המדהימים על בידוריות מקצועיות וציוד הגברה נוסף.
רק במרכז הסאונד תמצאו את כל הדגמים החדישים בשוק של בידוריות איכותיות, חזקות אך קלות לנשיאה וניידות, מצוידות כבר באופן מובנה בנגני MP3, בעלות אפשרויות רבות לחיבור כלים נוספים וכמובן מיקרופון אלחוטי המגיע איתן כחלק מהחבילה – ערכת בידורית מושלמת לכל מטרה: ערבי שירה בציבור, קריוקי, מסיבות כיתה, ימי שישי, ימי הולדת ועוד.
שירות ואחריות, ניסיון עשיר וייעוץ אישי ומקצועי מלא תמצאו רק מרכז הסאונד – התחייבות למוצר הטוב ביותר במחיר הטוב ביותר. רק במרכז הסאונד בידוריות ממגוון דגמים, ניתן למצוא את הדגמים הפופולריים ביותר של בידורית, וכן להתאים ציוד נוסף , ציוד הגברה לאולמות אירועים וכיוצא בזה.
גלשו באתר במחלקות השונות והגיעו למבצעים המיוחדים שלנו, ערכות בידורית היא מוצר פופולרי אשר שווה כל שקל וישרת אתכם נאמנה במשך הפעלות רבות, תוכלו להתנייד אתו לאירועי חוץ, כמפעילי ימי הולדת או מדרכי חוגים, בידוריות מקצועיות בעלות מפרט טכני עשיר, ידית טרולי מתקפלת לנשיאה פשוטה, עוצמת סאונד גדולה במיוחד ואפשרות חיבור לכל נגן שירים סטנדרטי ללט בעיות מיוחדות. רק במרכז הסאונד תזכו בהדרכה מלאה, הסבר על פיצ’רים של הבידורית ותקבלו את כל הכלים להפעלה לפני שתצאו לדרך.
תנאי תשלום נוחים במיוחד, אחריות מלאה לכל המוצרים, שירות ואמינות לאורך שנים של עבודה על גופים מוסדיים, פרטיים וכדומה. מרכז הסאונד – המרכז של כל ציוד ההגברה ב-4 סניפים ובחנות האונליין ברשת. התקשרו או השאירו פרטים לקבלת הצעה משתלמת במיוחד לציוד סאונד איכותי ומקצועי.
בידוריות מקצועיות בתנאי תשלום טובים , אחריות מלאה ושירות עד הבית, רק במרכז הסאונד – הזדמנות לרכוש או לשכור בידורית לאירוע הבא שלכם ולהרים מסיבה חלומית עם מוסיקה וסאונד חזק ועצמתי. התקשרו עכשיו להתאמת בידורית לכל מטרה. ערכות קריוקי ובידוריות ממיטב הדגמים בארץ. רק עכשיו מרכז הסאונד.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !